-Observi? Imi spusese Lucy
-Se tot uita..
-Exact..
-Hei,uite, vin spre noi! Spunand acestea imi pun ochelarii de soare la ochi.
-Si nu sunt rai deloc! Spune Lucy frecandu-si mainile.
-Hey, ma numesc Gray, sunteti noi pe aici? Spune primul dintre ei zambind sarmant. Era brunet cu ochii caprui, avea o camasa desfacuta aratandu-si abdomenul bine facut iar in mana stanga tinea o placa de surf.
-Buna, ma numesc Erza si ea e prietena mea Lucy si da.. Azi e prima noastra zi aici.
-Super, deci o sa ne mai vedem pe aici, o da ..am uitat, el e prietenul meu Loke.
Loke zambea si el sarmand bineinteles, deja Lucy pusese ochii pe el dupa cum il privea si dupa cum se inrosise.
-Imi pare bine, apoi ii face lui Lucy cu ochiul zambind in coltul gurii.
-Pai, ce ziceti fetelor, dresam valurile? Spusese Grey aratandu-ne placa de surf si rupandu-si camasa de pe el.
-De ce nu? Spun eu increzatoare.. Si.. Putin indragostita, cred..
Am mers toti in apa, Gray e un tip foarte amuzant si chiar dragut. Lucy si Loke se distrau si ei, pare tipul de persoana ,,macho-man" sau chiar ,,barbatul fatal" dar daca lui Lucy ii place de el n-as avea nimic impotriva.
Soarele incepe sa coboare treptat in mare, observand, am mers toti 4 sa ne uitam la apus..
-Wow.. E atat de frumos ! Spune Lucy incolacindu-si mana ei de a lui Loke.
-Da, imi place sa privesc apusul, e relaxant,spunea Gray in timp ce ma lua in brate.
Simteam ca vara asta incepe sa fie cum mi-am propus.
-Pai, noi trebuie sa mergem acasa, spune Lucy.
-Va ducem noi acasa, se face tarziu si nu am vrea ca niste domnisoare ca voi sa pateasca ceva, spusese Loke aranjandu-si tricoul.
In timp ce mergeam spre casa Gray ma luase de mana, in acel moment ma facusem mai rosie decat parul meu apoi imi zambea indraznet iar eu lasasem privirea in jos.
Dintr-o data telefonul imi vibreaza, aveam un mesaj, cine oare ma cauta la ora 22:30?
-Nu cred..,spun eu in soapta.
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...