-play music-🔝 (+18)
Ma luase pe sus si mergea cu mine in brate pana in camera lui Laxus, am inchis usa ca nimeni sa nu deranjeze.
Incercam sa beau iar dar de data asta mi s-a prelins de la gura pe gat apoi pe sani, a inceput sa ma sarute pe gat, am lasat sticla jos. Ma lipise de perete.-Nu scapi de mine, mi-a spus ranjind.
-Nici nu aveam de gand !ii raspund punandu-i mana pe abdomenul bine facut.
Ma apucase de incheieturi si ma aruncase in pat cu el peste mine.
Imi daduse maieul si fusta jos ramanand in lenjerie intima ma simteam jenata.. Ma saruta pe gat coborand usor spre sani, ii dadusem si eu tricoul jos.
Se rasucise iar intr-o secunda eu eram deasupra lui, simteam cum mainile lui incercau sa-mi desfaca sutienul, reusind, mi-l da jos victorios.-Erza, esti perfecta..imi spune el gafaind.
Simteam cum hormonii se joaca cu mine. Ii dadusem si eu blugii jos muscandu-ma de buza inferioara.
Isi trecea mainile peste sanii mei coborand spre abdomen provocandu-mi mici fiori pe sirea spinarii.-Esti pregatita? Imi sopteste el la ureche.
Eram pe aproape sa ma ofer celui pe care il iubesc enorm, eram deja in extaz..nu mai puteam sa dau inapoi.
-Da .. Ii raspund cu o voce usor trmurata.
-Te iubesc! Imi spune sarutandu-ma si muscandu-ma de buza.
Stateam pe spate si stramgeam de cearsaf, o lacrima imi daduse.. Dar nu regretam, fiindca el e tot ce mi-am dorit .. Si tot ce iubesc.. Era pentru prima oara cand ma daruiesc cuiva.
Sper ca am facut alegerea corecta.
~ a 2a zi~
M-am trezit si credeam ca totul a fost dost un vis, cand am deschis ochii eram cu capul pe pieptul lui Jellal, amandoi goi pusca. Un sentiment de rusine ma cuprindea ..
-Iubito, esti bine? Ma intreaba Jellal care se pare ca si el s-a trezit.
-Da.. Mi-e putin foame, ma duc sa vad ce fac restu'.
Mi-a dat un pupic scurt pe buze dupa care am plecat in cautarea cuiva punandu-mi un halat de baie pe mine.
Pe hol, ma intalnisem cu Lucy care se pare era in aceeasi situatie ca mine.
-Erza , am ceva sa iti spun..
-Si..si eu ..
-Ai facut ..?
-Da!
-Si eu...
-Da.. Ma rog, hai sa vedem cine mai e. Ii raspund evitand subiectul.
Coboram gasindu-i pe toti lesinati pe unde apucau.-Hai sa mergem acasa, a spus Lucy.
Ar trebui sa ne inbracam cu hainele noastre, altfel nustiu ce o sa zica Sam. I-am raspuns punandu-mi mana la barbie.
Ne-am dus si ne-am schinbat , ne-am luat la revedere de la baieti .Cand am ajuns acasa am gasit un biletel pe frigider : ,, Buna fetelor, n-o sa vin acasa cam o luna de zile, m-au chemat la servici asa ca a trebuit sa plec, v-am lasat bani cat sa va ajunga. Aveti grija . Cu drag , Sam."
-Sti ce inseamna asta?? A spus Lucy .
-Ca o sa petrecem?? Am raspuns eu.
-Exact!!!
Am sarit amandoua si ne-am luat in brate urland prin casa.Presinteam ca o sa fie ceva frumos..
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...