Acesta este un capitol mai special ca sa zic, sper sa va placa. Spor la citit !(;
~Lucy~
-Ar trebui sa ii sunam pe baieti sa ii chemam la noi, tu ce crezi ? Spun eu luand-o pe Erza de mana.
-Ce spui de o noapte a fetelor? Mai intai. A raspuns ea zambind in coltul gurii.
-Nu suna rau, n-am mai petrecut o seara doar noua doua de mult.., la modul sa fim singure in toata casa.
-Avem deja mancare, tot. Filmele! Filmele lipsesc! Spune Erza aratand spre dvd player.
-E un magazin in apropiere care inchiriaza filme, hai sa mergem. Am spus eu.
Am mers de indata la magazin pentru a nu fi prea tarziu sa se inchida.
Ne-am uitat sa vedem ce sa luam.. Am gasit filme de dragoste, drama si multe altele, dar parca un film horror era mai tentant. Am votat pentru "The Boy" . Era destul de infricosator pentru mine dar pentru Erza nu prea avea efect, mai mult amuzament.. E destul de sadica.Ne-am intors acasa , am scos chipsurile, floricelele,sucurile si tot ce mai era la iveala pentru a baga in noi cand ne uitam la film.
Ne-am facut confortabile pe canapea si Erza baga filmul.~Erza~
-Buun Lucy, noapte fetelor, venim!!
M-am trantit pe canapea si filmul incepea.
Ne-am speriat putin la unele faze, mai mult Lucy.
-Oo nu!! O sa il omoa.. Nu a putut sa continue fiindca curentul se oprise. Lucy a inceput sa tipe ca din gura de sarpe iar eu am aprins blitz-ul telefonului.
-Calmeaza-te, e dosr o pana de cu... N-m mai apucat sa termin ca Jellal cu Natsu si-au facut aparitia in spatele canapelei speriandu-ne. In acel moment am tresarit si am cazut pe jos, cei trei se uitau nedumeriti la mine.
M-am ridicat de pe jos si ma uitam la cei doi cu o fata gata sa ii omor, se speriase toti trei in momentul in care mi-am trosnit degetele.-Erza-sama.. Ai mila!! A strigat Natsu.
-Mucosilor, va arat eu!! Strig dupa ei. Aruncandu-l pe Natsu in Jellal facandu-i ghiulea.
-Iese demonul din ea! Striga Lucy, aveti grija baieti!
M-am oprit cand am auzit un ras malefic in casa, am luat repede lanternele si ma uitam in toate directiile.
-Cum ati intrat in casa!?a intrebat Lucy
-Pai, voi mereu va lasati balconul deachis asa ca.. Am sarit geamu', a raspuns Natsu frecandu-si ceafa.
-Voi ati oprit curentul sau ceva? Am intrebat serioasa.
-Nu, doamne! A spus Jellal , ce s-a intamplat?
-Ne uitam la un film horror "The Boy" si inainte sa veniti voi cu 1-2 minute s-a oprit filmul . Iar mai apoi s-a auzit un ras de copil.
-Am vazut tot un film de genu' in care casa e bantuita iar spiritul incearca sa intre in fiecare dintre tineri pentru ai poseda. A spus Natsu
-Deja nu ma incanta asta...a spus Lucy .
-Si cum au reusit sa scape de spiritul acela pana la urma? Am intrebat eu.
-Pai a trebuit sa sacrifice pe unul dintre ei, da stiu.. Ciudat , a raspuns Natsu.
-Mh.. Nu cred ca e nici ub demon, spirit , varcolaci, vampiri aici in casa si sigur e doar vantul care suiera si e doar o pana de curent, am spus eu.
-Erza... Suntem in mijlocul verii, mi-a spus Lucy punandu-mi mana pe umar, si acela nu era un suierat de vant era un ras de copil, in tocmai celui din film.
In acel moment s-a auzit o voce de copil "Nu plecati de aici!! *ras malefic* o sa fiti marionetele mele si o sa va joc cum vreau eu."
Ne-am panicat toti, e clar.. Ceva se intampla, am fugit toti repede spre usi, geamuri si erau toate blocate si inchise.-Erzaaa.. Ce ne facem? A intrebat Lucy speriata.
-E exact ca in filmul acela, a spus Natsu.
-Pai, o sa ii jucam cartile. Am zis eu.
Toti au ramas gura casca la ce raspuns i-am dat lui Lucy.
-Adica???!! Au spus toti trei in cor.
-O sa vedeti, Natsu, ce au facut prima oara cei din filmul tau?
-Pai.. Au cautat sa deschida lumina.
-Bun, haideti toti in camara unde e panoul de control.
Am fugit toti cu la lanternele in mana, se pare ca am reusit sa aprindem luminile in casa, dar erau destul de slabe..
Cand am dat sa iesim am simtit ca nu e bine.-STATI!! Am strigat eu, in usa s-au infipt in jur de douazeci de cutite in forma de craniu cu un bilet infipt intr-unu.
-Ce naiba.. A spus Jellal.
,, O sa gasiti ceva frumos la etaj."
Era biletul scris cu sange.Am urcat repede la etaj si usa de la baie era mazgalita cu sange, cand am vazut nu mi-a venit sa cred ochilor, cainele lui Sam era omorat cu capul rupt si atarnat de oglinda, un alt bilet era pus pe usa lipt cu sange. ,, Daca nu doriti sa patiti la fel mai bine va predati !!"
-Deja e prea de tot!! A exclamat Jellal luandu-ma in brate pe la spate.
Lucy era cazuta pe jos plina de lacrimi pe obraji .-Nu pot sa cred...
Haru...NUUUUUUU!!! Nu mai avem nici o sansa..A urlat ea.-Revino-ti Lucy! I-am tras o palma, nu putem sa renuntam!
Si-a dus mana in locul unde se inrosise de la palma mea.
-Da..ai dreptate, trebuie sa luptam cu acest individ.. impreuna!
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...