•Surpriza

436 44 8
                                    

Gray ma tinea de mana si fara sa mai stau pe ganduri i-am dat drumu' si mi-am dus-o la gura iar o lacrima se zbatea sa cada... Mesajul era de la Jellal..
,,Hey Erza, regret ca nu a mai tinut legatura si pentru ca am fost insensibil si nepasator cu tine, vreau sa-mi cer scuze si sa iti spun ca voi venii cu Natsu in vacanta in Malibu, am auzit ca esti si tu cu Lucy pe acolo, si Natsu are ce a de lamurit cu blondina. O sa iti las mesaj cand am ajuns!
Am luat-o repede pe Lucy de mana si i-am aratat mesajul, a inceput sa tremure si simtea cum inima ii iese din piept la citirea acestor cuvinte. Baietii se uitau la noi neitelegand ce se intampla.
-Aa..a..a mi-a murit cainele, da, cainele meu!! Spun eu punandu-mi mana la ceafa.
-Ai caine? Intreaba Lucy nedumerita.
-DAAA...!! Ai uitat? Cum sa il uiti pe Rufus? Ii spun dandu-i un cot semn sa taca.
-Aa.. Rufus, da , un caine foarte bun...pai..noi mergem acasa acum, sa ne revenim..da..
-Bineinteles, imi pare extrem de rau.. Spunea Loke uitandu-se in jos.
-Atunci ne vedem maine! Spuse Grey incercand sa ma traga spre el.
Cei doi se apropiau de gurile noastre incercand sa ne sarute dar bineinteles ca Sam a iesit afara sa se uite dupa noi si am intrat imediat in casa, slava Domnului, ce ne-am fi facut fara el?
-Fetelor e gata masa in zece minute, spune Sam.
-Bine! Strigam amandoua.
Am intrat repede in camera si am inceput sa tipan de fericite.
-Sunteti bine fetelor? Ne intreba Sam panicat cu sortul lui de bucatar si cu o tigaie in mana pregatit sa infrute cel mai mare rau, ne-a amuzat enorm.
-Da, chiar extrem de bine, spune Lucy zambind si sarind in sus.
-In cinci minute pun masa, sa fiti gata.
-Bine unchiule!
Sam a parasit camera iar eu cu Lucy incepusem sa ne facem planuri.
-Bun, deci, ce vom face cand o sa ajunga ei aici?
-Habar n-am.. Cred ca o sa ma blochez dar mai presus de toate trebuie sa terminam cu ,Fat-Frumosii nostri pana ajung Jellal si Natsu aici, spun eu ingrijorata incrucisandu-mi mainile.
-Hai sa ii ignoram si sa nu le mai raspundem la mesaje, spusese Lucy increzatoare.
-Vedem.
In timp ce noi radeam si ne faceam planuri iar primisem un mesaj, ei bine tot de la Jellal, in care spusese ca maine la prima ora ajunge si mai vine cu cineva inafara de Natsu.
-Oare cu cine? Intreaba Lucy
-Cui ii pasa?? VIN EI!!
O iau pe Lucy de maini si inceprm sa sarim de fericire.
-La masa fetelor! Ne striga Sam de la parter.
Mergem la masa dupa imediat la culcare in pat, de abia astept sa vina, chiar o sa fie o vacanta memorabila!
-Noapte buna-

Plaja Adolescentilor  •Fairy Tail•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum