A doua zi~Erza~
-As avea chef sa desenez... Dar habar n-am ce..
Scot foile din dosar si creioanele si ma pun pe desenat, habar n-aveam ce faceam pe foaie dar a iesit ceva super, portretul lui Killa Fonic din Șatra B.E.N.Z. , am facut poza si am postat pe Instagram, ma pun in pat si ascult muzica.
Primisem o notificare de pe Insta, wow, ii place cuiva cum desenez ? Era un like de la Gray si un comentariu tot de la el : Desenezi blana!
Apoi imi da mesaj tot pe Insta, "Nu credeam ca sti sa desenezi asa frumos.."
Am vorbit ce am vorbit si apoi ma intreaba daca vrea sa ne vedem in mall-ul de pe plaja. Am acceptat, de ce nu..?
Ma sunase si era deja in fata mall-ului, eram putin timida si nerabdatoare sa il vad.Il cautam cu privirea, il vad si inima incepe sa-mi bata cu putere, de ce? Chiar nustiu!
-Ce faci măi? Imi spune el apoi ne sarutam pe obraz prieteneste.
-Bine, si eu pe aici tu?
-Super, pai ce vrei sa facem?
-Mergem sa ne uitam prin magazine si sa facem ca handicapatii?
Am uitat sa mentionez ca, in timp ce vorbeam pe Facebook si pe Insta mi-a povestit cat de nebun e si cate lucruri avem in comun? Se pare ca da..
Ne plimbam prin mall si intram prin magazine, faceam misto de cocalarii de la KFC, era sa ne luam bataie dar e ok.
Ne-am asezat la o masa sa mancam si sa bem un suc, in fata noastra era o fetita mica care avea posteriorul la vedere. Bufnesc in ras pe silentios si ii fac semn cu privirea sa se uite in fata .
-Vai de capu' meu, la asta te uiti tu? Apoi intoarce capu scarbit razand.
Privirea mi se indrepta spre acea fetita fara sa vreau.
-Iti place ce cezi, d'aia te uiti, nu? Apoi rade .
-Nuu, doamnee ce om. Apoi ii dau o palma incet.
-Hai sa ne mai plimbam. Spune el ridicandu-se de la masa.
Am mers intr-un magazin apoi incepe iar sa faca caterinca.
-Hai sa ciordim. Spune el razand.
-Esti nebun.
-Uite-l pe bodyguard, ne-a ochit, pana aici ne-a fost! Spune el .
-Hai fuga in alt magazin, hai in Sephora sa ma uit la farduri!
-Nuuununununuu! Apoi ma atinge de brat si isi incolaceste mana de bratul meu si mergeam umar la umar.
-E un mod subtil de a ma tine de mana, nu? Spun eu ironica, si sinteam cum o iau razna.
-Da frate, da! Apoi ma ia de gat si de umar.
A fost asa dragut!
Ne mai plimbam noi pe acolo, o caterinca, o ceva, vedem iar cocalari si scuipa pe gresie.
-Baa, moorr!! Spun razand.
-Ce? Nu ii suport.
-Hai sa intram aici! Spun eu.
-Aa nuuuu! Sa sti ca nu-ti mai iese a doua oara.
-Nici n-aveam intentia.
Serios acum, chiar nu aveam intentia, chiar dupa ce a spus el am realizat.
-Mergem afara? Spune el.
-Hai, sa ne mai racorim.
-E deja tarziu, pentru ca sunt un gentleman o sa astept cu tine masina, dar, trebuie sa-mi dai ceva la schimb!
-O imbratisare, chestii?
-Un sarut pasional! Se uita cu o privire perversa la mine.
-Hmmm.
Vorbim ce mai vorbim si masina venea.
-Bammm, uite masina, hai ca ma duc.
L-am sarutat pe obraz prieteneste.
-Hmm, ne mai vedem, vorbim, ceau!
-Ok, pup, pa!
Apoi ma urc in masina sa merg spre casa, nustiu de ce dar simt ceva pentru Gray.. A foso seara frumoasa.
Sper sa mai am seri de genu'. Cu Gray!!Scuzati-mi greselile, am scris in graba. Sper sa va placa! Va pup :*❤️❤️✌️
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...