Noul membru in echipa

211 19 2
                                    


~Erza~

Ma pun in pat si dintr-o data tresar.

-Erza, esti bine?.. Intreaba Lucy nedumerita

-Mh.. E de rau..

-Adica?

-Jellal... Se intampla ceva cu el..

Dintr-o data cineva batea la usa aproape sa o rupa.

-Imediat, imediat!! Striga Lucy coborand scarile.
Deschide usa si intra Natsu fugind apoi inchizand usa in urma lui.

-Ce ai patit si tu??!

-Jellal... Nu.. Nu mai e el!!

Am coborad si stateam pe scari si auzeam conversatia dintre cei doi.

-Nu se poate.. Te-a atacat?..

-Da.. Habar n-am ce e cu el.. Spunea ca el nu are prieteni si ca o sa distruga lumea asta plina de viermi..

-Poftim...?! Spun eu in soapta si ma alatur conversatiei.

-Erza...

-Am auzit tot..

-Imi pare rau.. Spune Natsu lasand capul in jos si luandu-ma in brate.

-AAAAHHHHHGGG-

Se auzea de afara.

-Ce naib... Deschid usa si era Jellal care se batea cu Gray si Gray putea sa...

-ICE MAKE SWORD!

-Ok, ce se intampla..? Spune Lucy in timp ce isi scotea cheile.
POARTA AQUARIUS, DESCHIDE-TE!!

Un fel de printesa a apei cu un vas de apa ne apare in fata.

-Semeni exact cu mama ta... Lighioano! Spune Aquarius.

-Ce... De cand pot sa..? Nu mai conteaza! Ataca-l pe Jellal!!

-NU PRIMESC ORDINE!! Apoi un tsunami se declanseaza si il ia pe Jellal pe sus si il duce departe.
Nu ma mai trezii din somnul meu de frumusete, razgaiato! Apoi dispare.

-Ce naiba se intampla...?  Spun eu

-Erza.. Spune Gray uitandu-se la mine.

-Deci ce am simtit eu era chiar de rau..

-E mana lui Zeref aici, mai mult ca sigur! Spune Sam aparand din spate.

-Unchiule..? Spune Lucy.

-Zeref incearca sa ajunga la cel mai puternic dintre voi, luandu-va camarazii unul cate unu.

-Nu se poate asa ceva!! ZEREEEF!! Striga Natsu aprinzandu-se mai ceva ca un incendiu.

-Calmeaza-te, o sa reusiti daca lucrati in echipa! Se pare ca nu sunteti singurii cu puteri. Uitandu-se la Gray.

-Mh... Nici eu nu stiam ca pot face asta.. Spune Gray incrucisandu-si bratele si uitandu-se intr-o parte.

-Acum copii, trebuie sa va antrenati si sa il infruntati pe Zeref! Mai aveti la dispozitie 3 zile pana la confruntarea finala.

Ne-am strans toti 4 in cerc.

-Gray, ni te alaturi? Il intreb eu.

-N-ar fi frumos din partea mea sa va las sa va distrati de unii singuri.

-UNU' PENTRU TOTI SI TOTI PENTRU UNU'! Strigam la unison ridicand mana dreapta in sus.

-O sa il opreasca, cred in ei, ii spune Mavis lui Sam aparand din neamt.

-Am incredere in ei!!

STIUUU E SCURT DAR O SA POSTEZ MAINE MAI MULT!

Plaja Adolescentilor  •Fairy Tail•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum