~Lucy~Eram ingenunchiata de durere, dar incerc sa ma controlez.. Ma ridic stergandu-mi nasul si lacrimile.
Ne-am luat toti in brate fiind uniti.-NU VOI LASA ASTA NETERMINATA!
Am strigat eu.~Erza~
Deja jocul devenise serios, am venit cu ideea sa ne baricadam in camera mea si a lu' Lucy pentru a gasi un plan.
*Ce vom face..? *Mi-am spus in gand.
O voce se auzea nestiind de unde.
-Jucati dur copilasi, o sa va arat eu.. *ras malefic*.
-Acum ce mai urmeaza? A spus Jellal.
-Pai, ca in orice film, isi trimite slugile sa ne distrusa. A raspuns Natsu cautand ceva in dulap.
-Ce cauti..? L-am intrebat.
-Ahaaa! Pai, o tablita oujia, de cand aveti voi asa ceva??
-Bunica mea a fost o vrajitoare si i-a lasat unchiului meu tablita ca sa poata vorbi cu ea.. Din cate stiu. A raspuns Lucy jucandu-se cu degetele.
-Ah, ok. Pai hai sa interactional cu baietasul asta si sa il nimicim. Avem nevoie de lumanari. A spus Natsu pocnind din degete.
Am scos repede lumanarile parfumate a le lui Sam de pe terasa, da , camera mea si a lui Lucy are terasa.. Ca sa ne putem uita la stele noaptea.
Am aprins cele patru lumanari si ne-am pus in cerc tinandu-ne de mana toti .-Am citit undeva ca spiritul lui Igneel, un demon de foc, ar putea sa distruga orice. A spus Natsu.
-Sper ca va merge, da-i bataie. A spus Jellal.
-Spirit al lui Igneel, trezeste-te bestie din intuneric si ajuta-ne!!
La cele rostite din tablita a iesit un aer puternic si o lumina orbitoare care ne-a aruncat de langa ea lovindu-ne pe toti de pereti.
Nu ne-a venit ochilor sa credem, era un dragon , sau ma rog, spiritul lui.-Cine a indraznit sa ma trezeasca? A spus el.
-B..Bunaaa!! Eu sunt Natsu si impreuna cu prietenii mei avem nevoie de ajutorul tau ca sa putem distruge un baiat-demon care nu ne lasa inpace, deci ce zici.. Ne ajuti?
-Copil demon spui...? Huh... Zeref.. Iar tu? A soptit Igneel.
-Ce.. Cine e Zeref?? Am intrebat eu.
-Un pusti care se joaca cu vietile oamenilor dupa placul lui.. Cu siguranta ca o sa va ajut!
In acel moment dragonul a suflat foc spre cer, toti patru eram inconjurati de o lumina puternica care ne ridica spre cer.
Cand ne-a lasat joc ne simteam mai puternici.. Parca aveam.. Pute...-Natsu... Iti ard palmele!! Am strigat eu.
-C..ce??
Dupa a inceput sa dea cu mainile de pamant incercand sa stinga focul.-Muritori... Nu va speriati, acestea sunt puterile voastre. Natsu controleaza focul unui dragon, Erza se poate reechipa cu orice armura si manuieste extrem de bine sabiile, Lucy este un mag celestial, cum era si mama ei.. Doar ca acum poate folosii cheile celestiale care le are de la ea.
Iar Jellal, tu poti folosi puterea intunericului ducand pe oricine in cel mai groaznic cosmar terminandu-l psihic. Sa nu va lasati controlati de furie, altfel ve-ti fi distrusi.
Bun ramas copiii si spiritele fie cu voi! Apoi spiritul lui a disparut.-Multumim.. Igneel!!! A strigat Natsu.
-Ma simt ciudat.. Cum folosesc puterile astea..?
-REQUIP! Am strigat si hainele mi s-au transformst intr-o armura de lupta cu o sabie imensa in mana.
-Nu-i rau! Am spus uitandu-ma la sabie.
Chiar eram atrasa de cavaleri si evul mediu .-Poarta zodiacala a lui Leo, deschide-te! A strigat Lucy scotandu-si cheia lui Leo.
Nu ne-a venit sa credem, era chiar ..-LOKE????!!! Am strigat eu cu Lucy.
-Huh.. Am uitat sa spun ca sunt legat de Lucy prin cheia zodiacala care ma reprezinta? A spus el aranjandu-si parul si ochelarii.
Avea un costum negru si era chiar mai bine.-Uhm..ok.. Am iesit la intalnire cu un spirit zodiacal.A spus Lucy cazand pe spate.
-E randul meu! A spus Jellal.
*Puterea intunericului! *
O masa imensa de umbre rasarea din el .-Sa gasim baietasul si sa ii aratam cine suntem noi.am spus in timp ce alergam toti cautandu-l, nu ne-a luat prea mult ca un baiat cu parul brunet imbracat cu o capa neagra ne-a aparut in fata ridicand mana asupra noastra lovindu-ne de pereti.
*PLAY MEDIA*
Pumnul dragonului de foc!!
A strigat Natsu inflacarat navalindu-se asupra lui lovindu-l in piept.-Am o idee, CAPCANA UMBRELOR!! A strigat Jellal, Erza du-te!!
Zis si facut, Jellal il prinsese pe Zeref in umbrele lui neputand sa se miste , m-am apropiat de el incercand sa il lovesc cu sabia, i-am facut o taietura mare pe piept.
-Bravo tu Erza! A strigat Lucy
Loke du-te!!!
Loke fugea cu viteza luminii spre el incercand sa il loveasca dar Zeref disparute din peisaj si aparuse in spatele lui ranjind dandu-i un picior in coloana lasandu-l pe jos.-Loke!!!!! Striga Lucy.
-La naiba.... A spus Loke incercand sa se ridice.
-Nu se termina aici! A spus Natsu tragand aer in el apoi sufland foc spre Zeref, URLETUL DRAGONULUI DE FOC!
Nu il miscase nici putin macar, am strigat iar REQUIP! O armura noua iar ma imbracase si doua lanci de otel mi se asezase in maini , aveam o super viteza . Asa puteam sa il distrag si sa il lovim.
M-am dus spre el facand exact ce a facut el cu Loke infigandu-i ambele lancii in piept lasandu-l pe jos.-YEEEEYYYY!!! Au inceput toti sa tipe.
Un ras malefic se auzea de sub picioarele mele unde era brunetul.
-Huh...? Un nod in gat mi se pusese... Dar... Nu l-am omorat...?
-Copii prostuti... Sunt un spirit , nu pot fi omorat!! A spus ridicansu-se.
Ma prinsese de gat si ma ridica in sus strangandu-ma din ce in ce mai tare, aproape ramasesem fara aer.-ERZAA!!!! Striga Jellal, furia il controla iar din el rasareau fire de intuneric, a fugit spre Zeref tragandu-l de cealalta mana spre el lasandu-ma joc dandu-i un cap in gura apoi facand o bila de energie bagand o in brunet.
Zeref a absorbit energia.-Nu putem lupta cu intuneric contra intuneric! A spus Lucy.
Ar trebuii sa ne contopim puterile pentru al oprii..Ne-am adunat toti patru gramada tinandu-ne de maini .
*PUTEREA LUMINII*
O lumina imensa a iesit din cercul format din noi indreptandu-se spre Zeref urland de durere.-ACUM, TOTI PE EL!! Am strigat eu
Ne-am nepustit toti asupra lui da d cu tot ce aveam invingand.
O femeie iesea din lumina pe care noi o facusem.
-Zeref.. Iar te joci cu cine nu trebuie? A spus fata aceea.
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...