Deschideam ochii incet si eram intinsa pe nisipul fierbite, soarele era si el pe cer si stralucea orbitor.
-Stai, ce? Si furtuna?!
-A trecut. Spusese Lucy care statea langa mine.
-Huh..ok, restul unde sunt? Rasuflam usurata.
-La magazin, Jellal si Natsu au mers sa ne aduca racoritoare iar Jellal a spus foarte ingrijorat sa am grija de tine.Incepeam sa ma ridic buimaca asa cum eram. Nimic ciudat, totul era in regula doar ca simteam cum o gheata imi spinteca capul.
Deja vedeam baietii care se intorceau cu doua coktail-uri pentru noi.-Hei, diseara e un party la Laxus la vila. Ce ziceti, ne bagam? A pus Jellal in timl ce imi punea mana pe umeri.
-N-ar fi rau! Exclama Lucy , ce zici Erza? Dandu-mi un cot incet.
-Pai, nu suna rau! Ne vedem diseara.
-Deja pleci? E de abia 16:30. A spus Jellal.
-Da..pai, trebuie sa il ajut pe unchiu lui Lucy cu o reteta de prajituri, stie cat de mult le ador si ar vrea sa incerce ceva nou.
-Prea bine atunci, venim sa va luam la 20:00, aveti grija! A spus Natsu .Nu ma siteam prea bine, parca nu credeam ca am facut alegerea potrivita sa vin la petrecere..daca o sa isi bata joc iar de sentimentele mele? Off, dar stai.. Nu ne-am impacat..dar da semne..si totusi..habar n-am ce sa fac intr-o asemenea situatie. O sa merg si am sa confrunt situatia in care ma aflu!
Jellal venise spre mine si cand voiam sa ii dau un pupic pe obraz a intors capul sarutandu-l involuntar, nu neg ca nu mi-a placut dar am simtit cum o iau razna, aveam o stare euforica.
Imi pusesem mana la gura inrosindu-ma toata.-Eu...n-am vrut... Scuze.. Am spus pe un ton tremurat, se simteau emotiile mele vibrand prin voce.
-Nu Erza, scuze eu! A exclamat Jellal lasand capul in jos.
-Uhm...e ok.
Am luat-o pe Lucy de mana si am plecat.~Jellal~
Oare am facut o greseala sa o sarut asa..? Adica revin in viata ei uitand cat de mult rau i-am facut, si ea..sigur ma uraste acum.. O sa vorbesc cu ea pe aceasta tema..
-Cred ca Erza e putin socata. A spus Natsu.
-Posibil, o sa rezolv eu aceasta problema, diseara e petrecerea deci o sa pot sa stau cu ea mai mult.
-Si eu trebuie sa fac ceva cu Lucy, nu o pot pierde.. A spus Natsu oftand.
Ma uitam spre cer si nu mai era mult pana soarele sa apuna, incepusem sa zambesc..
-O sa reusim bro. I-am sous batand palma cu el.~Erza~
-Tu cu Jellal v-ati...?
-TACI!!! M-am rastit la ea uitandu-ma cu o fata infuriata aproape sa o bag in pamant.
-Bine, dar... Lucy se facuse mica si ii era putin frica de reactia mea dar stia ca n-as putea sa dau in ea chiar dca mi-ar omora familia.
-Lucy, am spus sa taci! Am spus eu aruncandu-i o privire furioasa si incruntata peste umar.
-Bine.. E.. Erza...
Nu stiam ce a insemnat asta.. Poate ca a facut-o intentionat ca sa-mi vada reactia sau poate ca a fost o greseala..
Am ajuns acasa si ne-am pregatit de petrecerea din seara asta.
-Fetelor, au sosit baietii!! Ne-a semnalat Sam care statea cu ochii'n patru dupa ei.
-Acum coboram! A spus Lucy.
Baietii ne asteptau in hol la parter, coboram scarile cu Lucy , ramasese putin socati de faptul cum eram imbracate, eu aveam o fusta neagra si un maieu cu volanase tot negru iar in picioare niste tocuri iar parul era in bucle. Lucy avea o rochie albastra cu niste pantofi albastrii inchis iar parul drept.
-Woooaaahh.. Au suspinat baietii.
-Mergem azi? Am spus eu parind indiferenta.
-Ăăă..da, haideti, la revedere domnule Sam! A spus Jellal.
Ne-am urcat in masina lui Natsu, si am plecat , din fericire nu am intampinat probleme pe drum, adica, va rog.. Natsu la volan e un adevarat pericol. Am pus muzica la maxim, deja se dadea petrecerea si urma sa mergem la after party.
-Am ajuns! Aspus Natsu.
Am coborat din masina toti si am intrat in vila a lui Laxus.
Muzica era buna, sucurile la fel, atmosfera. Ne simteam bine!
Era deja 23:40 iar vocea lui Sam imi rasuna in minte ,,Sa nu ajungeti tarziu!", dar nu ne pasa.
Lucy era cu Natsu pe canapeaua din sifragerie iar eu cu Jellal in bucatarie in cautarea vinului.
Natsu tot primea mesaje, se ridicasede pe canapea.-Merg pana la baie. A spus el.
-Ok.. A spus Lucy putin confuza.
Am vazut ca Lucy nu ramasese singura, se pare ca si Loke era invitat la petrecere. Asa ca, se asezase langa ea.
~Lucy~
-Care-i treaba cu el?a spus Loke
-Suntem.. Prieteni. Buna si tie Loke.
-Nu prea cred asta, a spus zambind in coltul gurii.
-Ce vrei sa spui?
-Pai,am observat felul cum te uiti la el, tot..
-Hmpf...
-Eu plec, se pare ca se intoarce, succes, spusese plecand si facandu-mi cu ochiu.
-Era Laxus, isi blocase degetul in sticla de bere .. Asa face mereu cand bea si trebuie sa il ajut sa o scoata. A spus Natsu razand.
-E in regula.
Zambeam, oare de ce ..? Oare iar am sentimente fata de Natsu..? Oare iar mi-a capturat inima si o s-o calce in picioare? La fel cum i-a facut Jellal Erzei..?Inca un capitol nou din aceasta carte .
Am inceput sa scriu o carte noua, n-ar fi rau sa aruncati un ochi.
Pwp✌️💋
Pe langa asta, mi-a venit o idee, ce spuneti sa facem un grup pe wapp ? Toti fanii Fairy Tail ,daca doriti lasati-mi numerele voastre intr-un comentariu sau mesaj.
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...