~Natsu~Ma uitam in ochii ei, era mai frumoasa ca intotdeauna..
-Luucyyy, hai sa bem ceva!
-Huh? Ok!
~Erza~
Ma uitam la ei ca la niste copii mici, dar ii pierdusem din ochi cand Jellal imi atragea atentia catre sticla de vodka.
-Hei, unde s-au dus?? Exclam eu.
-Hai dupa ei, nu putem pierde un asemenea show.
Am mers dupa ei in hol, se sarutau, deci prin urmare s-au si impacat, i-am lasat singuri nu voiam sa le stricam distractia.
Ne-am dus pe veranda casei si incepusem sa vorbim, ma uitam la cerul instelat.-Stii, chiar mi-a fost dor de tine.. A spus Jellal.
-Aha.
-Doar ,,aha"?
-Si mie.. Ii raspund lasandu-mi capul in jos, o melodie destul de potrivita se aude in boxe(la media).
-Ce-i cu vocea asta pe tine? Se apropie si imi pune mana pe obrazul drept.
-Te gandesti cat timp a trecut..?
-Da, stiu.. 2 ani daca nu ma insel si da, stiu ca am fost un prost si imi pare nespus de rau pentru tot ce s-a intamplat..
Imi luase mainile intr-ale lui si se uita fix in ochii mei.
-Vreau sa luam totul de la zero,sa lasam trecutul in urma si sa facem un nou capitol in viata noastra , stiu ca si tu inca ma mai iubesti , amandoi stim asta.. Poti sa-mi acorzi aceasta sansa?
-Jellal..eu.. Nustiu, am momente in care as da orice sa te am inapoi si momente in care te vad ca pe un strain .. Totul din cauza ca m-ai ranit .. Si ma doare ingrozitor sufletul, am trecut prin multe.. Si am devenit mai rece din cauza ca m-ai schimbat, dar..
Il privesc cu lacrimi in ochi.
Dar nu pot sa las sa pierd tot ce iubesc mai mult pe lumea asta.
-Erza.. Eu.. Nu a mai spus nimic iar in a doua secunda ma saruta, a fost cel mai frumos sarut al nostru.
-Alo, alo! Haideti la petrecere porumbeilor! Au strigat Lucy cu Natsu de mana. Deci se pare ca si ei s-au impacat.
Intrasem inapoi la petrecere iar Jellal se dusese la prietenii lui sa bea putin, se ametise dar era cat de cat bine. Se indrepta spre mine .
-Erza, esti tot ce imi doresc..te iubesc ! Apoi incepe sa ma sarute senzual.
Luasem o sticla de whiskey de pe masa si incepeam sa beau .
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...