~In acea seara~
Lucy deja doarme, stateam pe geam si ma uitam la luna ce se inneca in mare. Amintirile cu Jellal imi macina sufletul si mintea, parca tot ce se intampla nu e real, e doar un cosmar din care imi doresc sa ies!
-Erza.. Psst! Se auzea o voce de la parter.
-Ce.. Cine e??! Spun eu speriata.
-Uite-te in jos! Fraiero
-G-Gray? Ce cauti aici?? E 3 noaptea!!
-Nu aveam somn si am zis sa iti fac o vizita.
-Ok, urca dar daca te vede Sam o sa o incurci! Ii spun eu ridicand o spranceana in sus.
Ne-am dus pe acoperis, peisajul era de vis, stelele ce inundau cerul, luna care ne incanta cu lumina ei, valuile marii care dansau un vals neantrerupt.
-Deci, ce ai patit? Ma intreaba Jellal.
-Nimic, ti se pare ca as avea ceva..? Spun eu tresarind.
-Expresia fetei tale si vocea nu spun acelasi lucru. A spus el zambindu-mi, deci, ce ai patit?
-Pai... Parca nu imi vine sa cred ce se intampla.
-Crede-ma ca nici mie, nu credeam ca o sa ajung sa devin un mag si..
-Si..?
-Si sa intalnesc o fata asa superbasi puternica la fel ca tine. Spune el rosind putin.
-Aa.... Nu mai stiam ce sa spun, eram bulversata si roseam in ultimul hal.
M.. Mersi.~Gray~
-E deja 5, mai bine plec, o sa fi franta mai... Azi! Spun ridicand-o pe Erza.
-Da.. Ai dreptate.
-Pai, ne auzim tot azi.
Ma indrept spre ea punandu-i mana pe obraz si lipindu-mi fruntea de a ei.
-Sa sti ca Jellal nu te-a meritat. Apoi o sarut scurt pe frunte.
Ma indreptam spre casa, chiar nu ma grabeam, ma tot gandeam la ea... E o fata prea buna, prea buna sa fie ranita si sa ajunga in mainile unui netrebnic ca si Jellal.
-Stii ca nu ma poate uita, nu? Se auzea o voce in spatele meu.
Ma intorc de indata azvarlindu-mi pumnul spre el, Jellal imi opreste pumnul fara nici o grija.
-Ce patetic.. tsk.. Spune el aruncandu-ma spre niste pubele.
-Ce vrei de la noi defapt? Il intreb in timp ce incercam sa ma ridic.
-Nimic special, doar sa va vad morti. Atunci niste umbre eliberate de Jellal isi faceau aparitia inghitindu-ma.
-Nici o sansa! Se auzea o voce cunoscuta.
Apoi simteam cum sunt eliberat.-E..Erza??!! Ce cauti aici? Spun mirat.
-Simteam ca se va intampla ceva asa ca am fugit spre tine.
-Mai....mai... Ca sa vezi!! Cei 2 porumbei, Erza, mi-ai gasit un inlocuitor sau inca nu m-ai uitat, mai bine zis! Spune el razand.
-Nemernicule, o sa vezi tu! Spune roscata sarind cu sabia spre el.
Jellal opreate atacul roscatei cu o sabie din umbre destul de puternica.
O arunca pe Erza intr-un zid. Intr-o fractiune de secunda Jellal era in fata ei, ea slabita de putere, el scoate sabia la iveala.-Mi-a parut bine Erza! Spune el.
Ridica sabia si cand voia sa o spintece ma bag in fata ei cu un scut de gheata.
-Cu mine ai treaba, nu o amesteca!!!
-Cupidon isi face aparitia! Spune el razand, o sa am oocazia sa va elimin pe amandoi.
-Gray... Spune Erza rodicandu-se punand mana pe umarul meu.
-Stai jos, am eu grija de el! Spun nervos.
*ICE MAKE SWORD*
O sabie isi facuse aparitia in mana mea, il arunc pe Jellal neputand sa se ridice.
-Te-ai dat drept prietenul lor, ai ajuns in inima fetei pe care o iubesc, si mai ales, *rodic sabia in sus* AI FACUT-O SA CREADA CA E CEA MAI IMPORTANTA FIINTA DIN VIATA TA!!
-Gray.... Spunea Erza in soapta.
-ACUM O SA O PLATESTI !! Infig sabia in el care era intins pe jos.
O minge neagra de energie tasni din Jellal, cand totul se calmase, in sabie mai erau decat hainele lui, el disparand.
-Ce a fost asta...? Intreaba roscata.
-De acum incolo n-o sa ne mai deranjeze.
Apoi o iau in brate si o strang la pieptul meu.-Sau poate ca da!!-
*Dragii mei cititori stiu ca ati asteptat mult.. Am avut niste probleme si din aceasta cauta n-am mai postat, astept injuraturi.:))
Sper sa va placa acest next de tot rahatul si neinspirat.
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...