Razboi total

240 27 2
                                    


Incep sa ma uit cu Lucy prin lucrurile mamei sale.

-Lu-chan, am gasit ceva interesant.

~CUM SA INVOCI PUTEREA STRABUNILOR~

-Woow.. Chiar interesant.. Exclama Lucy.

-Hai sa vedem... Deci... Sakala ... Zarzavat.... Pentru a invoca puterea unui strabun trebuie sa ai mintea limpede si sa meditezi.. deloc greu.

-Hai sa incercam!

-Stai... Mai e ceva, si sa ai sufletul curat, sa fi lupsita de inhibitii si de temeri, sa te concentrezi asupra puterilor tale.

-Nu mai suna asa usor... Spune Lucu punandu-si mainile pe obraji facand o fata disperata.

Hai sa lasam asta putin de'oparte, sa ne relaxam putin,cam multa tensiune in ultimele 2 zile, cum spune si in carte, trebuie sa scapam de orice gand.

-Ai dreptate, hai la plaja!

Am mers pe plaja sa ne relaxam putin, Jellal si Natsu deja ne cautau p'acolo.

-Fetelor, sunteti bine? Intreaba Jellal speriat.

-Aaa..da, de ce n-am fii? Spune Lucy.

-Stiti.. Visul comun ..? Spune Natsu posomorat.

O imagine si o voce  imi apar in minte si mi se opreste inima timp de o secunda.
Eram eu si cu prietenii mei, care erau raniti, aproape morti si Zeref care statea in fata mea apucandu-ma de cap apropiindu-se de mine.

-Esti cea mai puternica, abandoneaza-ti coechipierii si vino cu mine.

Apoi mi se taie filmu' si revin la realitate, scutur din cap revenindu-mi.

-Er-chan, esti bine..? Spune Lucy.

-D...da, sunt bine! Spun tinandu-ma de cap.

-Ar trebui sa bei ceva rece, cred ca e din cauza soarelui arzator. Spune Jellal grijuliu ca de obicei..

-Da, cred ca ar fii o idee buna!

Baietii mergeau sa aduca racoritoare in timp ce eu cu Lucy stateam pe sezlonguri la umbra.

-Zeref...? Intreaba Lucy panicata.

-Da... Voia sa ma alatur lui....

-Erza.... Spune Lucy tremurand.

-Poftim iubito! Spune Jellal indreptand doza de suc spre mine.

-Multumesc, cred ca o sa merg acasa sa ma odihnesc..

-Da, ar fii o idee buna, ne auzim mai pe seara, spune Jellal.

-Lucy?

-Vin acum! In timp ce fuge spre mine.

-Cred ca visul incepe sa se adevereasca incet-incet...

-Ce vrei sa spui..? Intreaba Lucy .

~Jellal~

*Mhm... De ce imi fac atatea griji..?*

-Pa Natsu!

-Pa, Jellal, imi spune facandu-mi cu mana, sta in drum spre casa mea.

-Mai, mai.. Ca sa vezi, fix albastrel iubitul razboinicii de fier!

-Tu...

-Chiar eu, Zeref!

-Dar tu nu trebuia sa mai fii!! Mavis te-a alungat!

-Asa credeati voi cu ea in frunte, in timp ce incerca sa se teleporteze cu mine am scapat ca prin urechile acului strecurandu-ma intr-o umbra a unui scaun.

-Tsk.... Si ce vrei sa faci??

-Pai, in primul rand as vrea sa distrug lumea asta plina de viermi ca ai voi, dar as avea nevoie de ajutorul roscatei, e puternica..

-Doar sa o atingi!!

-Asa ca, o sa te iau pe tine, fiindca esti un bun valet!

Apoi o umbra se asterne aaupra mea si ma inghite simtind o durere asurzitoare, ma ridic de pe jos, simteam ca nu mai sunt eu, sunt un alt Jellal, cu scopuri comune cu ale lui Zeref.

Stiu ca e putin si imi pare rau ca am pus asa de tarziu next-ul.. Nu prea am mai avut timp sa pun jn alt capitol, o sa incerc macar odata la o saptamana sa pun sau chiar de 2 ori.
Pep sper ca o sa va placa.. Chiar daca e plictisitor.

Plaja Adolescentilor  •Fairy Tail•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum