Good vibes

202 14 8
                                    

~Lucy~

Soarele ma mangaia cu splendoare pe chip incercand sa sestracoare printre jaluzele.
Deschid ochii ridicadu-ma din pat cascand.

-Buna dimineata blondo! Spune Natsu sarutandu-ma pe frunte.

-Ce....
*Raman blocata doua secunde*
CEEEEEEE!?!?! Spun sarind din pat.

-Lucy, esti ok? Intreaba Natsu.

-Ce, unde sunt?? TUUUU.... Spun pocnindu-mi degetele.

-Pai stii... Erai singura in camera cand am venit sa vad daca dormi asa ca m-am gandit sa vi la mine. Spune Natsu scarpinandu-si ceafa.

-Stai, singura..?  *inseamna ca Erza era cu Gray... Sau singura..ok, deloc ciudat din partea ei*

-Posibil ca..  Nu apuca sa termine ca intervin eu imediat.

-Too late, deja m-am gandit la asta, tampitel. Spun razand

-Cum mi-ai spus..?

-Tampitel! Nu auzi? Spun razand.

In acea secunda Natsh se ridica si sari pe mine gadilandu-ma.

-Ahahaha.. stai!! Natsuuhuhuhuu..ahaha!! Baka!!!

-Baka, eeh? Vedem noi!! Spune el nervos muscandu-ma de buza.

Nici macar nu puteam sa vorbeac, incercam sa il dau la o parte dar sincer nu imi displacea, putina durere nu strica.
Imi dadu' drumu de la muscatura, iar mai apoi un sarut apetisant se incinse intre noi.

-Hai la plaja. Spuse Natsu dezlipindu-si buzele de ale mele.

-Serios? -____- "

-Vreau sa mai cercetam, doar nu ai uitat? Apunea Natsu imbracandu-si tricoul cu palmieri.

-Ar trebui sa mergem si pana la mine sa ma schimb, un dus ceva stii..

-Too late, ha, ti-am luat eu niste schimburi deja.

-Mereu te gandesti la tot, spun apucandu-l de tricou si sarurandu-l.

Ma duc repede sa fac un dus apoi ma imbrac si o tulim imediat pe plaja.

~Erza~

Ma trezesc si nu o gasesc pe Lucy langa mine.. Sigur prostul ala de Natsu a luat-o la el, in fine...

-Chhh...ahhh...  O durere de cap ingrozitoare ma luase imediat. Imagini din seara precedenta isi faceau aparitia printre gandurile mele.

-Te-ai trezit frumoaso? Spunea Gray intrand in camera mea cu tava cu micul dejun bandajat la cap.

-Eeh? Dar tu cum de...

-Cum de sunt la tine sau cum de sunt bandajat?

-As spune prima dar baga-le pe amandoua.

-Pai, dupa ce a disparut netrebnicul ala ai cam lesinat si.. Te-am dus acasa erai extrem de obosita bla bla, te-am pus in pat, Lucy lipsea, Sam la fel si am zis sa raman sa am grija de tine.

-Ok, si la cap?

-Care ca... Nu apuca sa termine intrebarea ca i-am aruncat un pumn peste fata.
Asta a durut...

-Of, cred ca Lucy cu Natsu sunt deja la plaja relaxandu-se.

-Pai atunci sa ii urmam, spune Gray ridicandu-se din sifonierul care era rupt si cazut pe el.

~Lucy~

-Natsuu, cred ca ar trebui sa vezi asta.

Rozali se apropie si observa algele ciudate din apa.

-Ce e as...ta.. Ewwww....

-Si luminitele ciudate din apa... Astea nu par a fi reflectii ale luminii.

-Chiar nu sunt, o sa aveti de furca- * Zeref ii urmarea*

-Acum sa dam bataie! Spune el invoca ce transformaj acele alge in niste monstrii.

-Lucy, fereste!!  Striga Natsu

Un monstru se napustii asupra blondei luand-o prin surprindere.

-Kyaa....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 10, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Plaja Adolescentilor  •Fairy Tail•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum