~Erza~Era o lumina orbitoare care se lasa usor , usor in intuneric devenind o fetiscana blonda cu parul lung.
-Zeref.. Credeam ca te-ai potolit.. Spune acea fata apropiindu-se de el, eu sunt Mavis un spirit protector al magicienilor buni, mai precis celor care au semnul Fairy Tail imprimat pe o parte din corp.
Am ramas putin socati la spusele ei.
-Iar tu.. Ai venit sa-mi pui bete'n roata!! Spune Zeref in timp ce-si strange pumnul lasand capul in jos.
-De azi n-o sa mai faci rau nimanui! A strigat Mavis punandu-i mana pe frunte iar lumina orbitoare isi face iar aparitia absorbind intunericul lasandu-l fara puteri.
-Sper ca nu v-a speriat foarte tare... Mereu se joaca cu vietile altora. A spus ea luandu-l in brate deschisanz un portal spre casa pasea, ati facut o treaba buna copii, puterea strabunilor sa va binecuvanteze!!
Apoi a disparut odata cu el.-Wow..nu traiesti asta in fiecare zi...a spus Lucy.
Un latrat de caine se auzea si niste pasi marunti se indreptau spre noi, era..
-HARU??!! Am strigat toti la unisol bucurandu-ne.
-Haruuuu!!! Doamne ce ma bucur ca esti teafar!! A spus Lucy luandu-l in brate.
-Deci totul a fost ca un ..
Deschid ochii si ma aflam in pat langa Lucy, ma ridic din pat si nu imi venea sa cred..
-Totul a fost un vis..? Soptesc eu..
Intind mana si incerc sa-mi canalizez puterile primite in vis. Se pare ca nu mergea.
Lucy se trezise si ea.-Erzaa.. Daca iti spun ce vis am avut, cu un baiat pe nume Zeref care ne voia raul si .. U dragon Igneel care ne dadea puteri si erau si Jellal si Natsu si... Cheile mamei fuctionau...
-Si eu am avut acelasi vis..nu-mi pot explica.
Telefonul vibra pe noptiera, era Jellal, iau telefonul si raspund.
-Da?
-Neata roscato, ce faci?
-Mhm.. Sa zicem ca bine tu?
-La fel.. Incuzand "mhm"-ul.. N-o sa-ti vina sa crezi ce am visat eu cu Natsu, am avut acelasi vis..
-Cu un tip rau , puteri,dragon, fata care ne voia binele? La fel l-am avut si eu cu Lucy.
-Nu pot sa cred!! Ce se intampla oare??!
-Habar n-am dar o sa aflam noi! Ma duc sa mananc vorbim mai incolo.
-Bine, pofta buna pup.
-Mersi, ceau.
Ii inchid telefonu si ma duc in baie peste Lucy care nu se astepta sa intru peste ea.
-Atentie!! Natsu cu Jellal au avut acelasi vis!
-Nu pot sa cred! E ceva la mijloc!!
Am iesit din baie si ne-am dus sa mancam faimoasele clatite ale lui Sam.
In timp ce noi vorbeam despre vis, Sam ciulise urechile.~Sam~
-Cand Igneel a spus de cheile mamei..
Cand am auzit acestea nu mai puteam sa rezist.. Am ascuns prea multe de nepoata mea... Sunt prea multe legaturi intre ea si mama sa..
Am strans de carpa cu, care stergeam masa .-Lucy... Nepoata mea draga...a venit timpul sa-ti spun despre Layla.. Urmati-ma.
Se vedea durerea in ochii ei..incremenise pe scaun.
Am coborat in pod.
-Aici mama ta, Layla avea tot ce e mai important despre magie, chei celestiale si tot. Visul nu a fost la intamplate...
Si Erza... Layla se cunostea cu mama ta, erau cele mai bune prietene pana cand ea sa fie...-Poftim...?!spune Erza neintelegand.
-Pana cand sa fie rapusa de o boala... Continua Lucy.
-Nu ... Pana cand sa moara odata cu Zeref!
-POFTIM??!!?! A rasunat toata pivnita de vocile celor doua.
~Lucy~
Deci Zeref a omorat-o pe... Mama...?
-Nu...nu pot sa accept asta!! O sa mi-o plateasca!!
-Unchiule, vreau ca eu cu Erza sa invatam tot ce tine de magie!
Un zambet si o lacrima i se zbatea sa iasa.
~Sam~
E la fel ca Layla.. Puternica, increzatoare..
-Bine fetelor, poftiti inauntru si cautati tot ce va intereseaza.
~Erza~
Cum adica se cunosteau si au fost cele mai bune prietene...? Ma bucur sa aud asta dar de ce mama nu mi-a povestit..
-Si mama...?
-Mary posibil nu a vrut sa te sperie... Si sa te protejeze de aceasta lume magica.. Si ea este un mag care se reechipeaza in diferite armuri.
-Eu in vis... Am soptit.
-Fetelor aveti grija, daca va lasati puterile sa va controleze emotiile o sa cadeti prada intunericului.
CITEȘTI
Plaja Adolescentilor •Fairy Tail•
FanfictionCum spune si titlul, 2 cele mai bun prietene, Erza si Lucy merg in vacanta in Malibu pentru a se relaxa si a uita de grijile care le apasa, dar se pare ca pe parcurs intampina mici dificultati.. Ce pot sa va mai spun.. Sa lasam povestea sa continue...