P.o.v Femke
Ik word wakker en kijk op mijn wekker hoe laat het is '10:48' staat er op mijn wekker. Ik gs rechtop zitten en denk aan gisteravond het was zo gezellig de familie van Viktor is gewoon gezellig. Ik ga maar opstaan want ik moet zo naar de training. Ik loop naar de badkamer en kleed me om. Ik doe mijn haar los en kam het. Ik poets mijn tanden en loop de badkamer uit. Opweg naar de training. Mijn vader kwam me ophalen ik loop naar beneden en zie hem daar staan. Ik loop op hem af en geef hem een knuffel." Heey pap" zeg ik en laat los. "Heey schat hoe gaat het" zegt hij en geeft een kus op mijn voorhoofd. "Het gaat al beter alleen mijn pols doet pijn" zeg ik en wrijf zachtjes over mijn pols heen. "Ooh kom dan lopen we naar mijn auto" zegt hij en we lopen naar zijn auto toe. Ik stap in en kijk zoals altijd naar buiten naar alle bomen die snel voorbij zoeven. "Eey pap?" Vraag ik. "Ja wat is er?" Zegt mijn vader. "Wanneer moet Ajax weer een wedstrijd spelen?" Vraag ik nieuwschierig en kijk hem aan. "Eeuh binnekort is het Winterstop dus nu volgensmij nog 2 wedstrijden hoezo?" Vraagt hij en kijkt me aan. "Ooh ik wou vragen of ik mee mocht" lach ik en hij krijgt ook een lach op zijn gezicht. Ik weet dat hij het leuk vind als ik mee naar een wedstrijd wil. "Oooo dat lijkt me leuk over 2 dagen is een wedstrijd ik kan je wel opkomen halen!" Zegt hij vrolijk. "Graag" lach ik en we rijden de Toekomst op. Ik stap uit en ik loop naar het veld en mijn vader naar de Kantine. Ik zie ze al warm lopen en ik kijk van een afstandje. Ik kijk naar hoe Jasper de ballen vangt en de rest warm aan het lopen is. Ik loop dichterbij en ga op het bankje zitten en zie Daimy ook zitten. "Heey Daimy" zeg ik en ga op het bankje zitten. "Heey" zegt ze blij terug. "Hier voor Vaclav?" Lach ik. "Jaa inderdaad hij wou voor de zoveelste keer dat ik weer mee ging" lacht ze en zucht. "Ben jij hier voor Viktor" lacht ze. "Eeuh ja hij vroeg of ik kwam" zeg ik en kijk weer naar het veld. Ze zijn aan het overpassen met de bal en ik kijk hoe Viktor aan het genieten is. "Je kan wel echt zien dat hij dit niet voor het geld doet" zeg ik na een tijdje stilte. "Ja klopt hij zou het nog graag willen doen als je er zelfs niks voor kreeg. Hij is er zo gehecht aan waarom weet ik niet. Het is gewoon zijn leven." Antwoord Daimy. "Het is echt mooi om te zien" zeg ik en kijk hem weer aan. Hij kijkt mij ook aan en onze blikken kruisen. Hij lacht naar me. "Hij is wel echt gek op je" zegt Daimy en mijn wangen worden rood. "Zou je denken?" Vraag ik wat onzeker. "Ja je kan het zien aan hem" lacht ze en zo hadden we nog een tijdje over van alles en nogwat gepraat.
~~~~
Hoofdstuk 16 woooop
Hope you all liked it. Nog ideeën of leuke commends altijd welkom!! Loveyouall❤Xx me
JE LEEST
Finding our way
FanfictionFemke is een 18 jarig meisje die voetbal enorm haat. Alleen dan is je vader de coach van een voetbal club. Jawel de enige echte Frank de Boer. Alleen hij wilt zo graag dat zijn dochter een keer meegaat naar een wedstrijd om te laten zien wat zijn te...