Hoofdstuk 18

1.2K 29 0
                                    

Ik word wakker en rek me uit. "Wat heb ik fijn geslapen" zeg ik hardop eb bedenk me dan pas dat ik dat hardop zei. Ik grinnik even en sta op. Ik loop de trap af en ruik wat mmmh. Ik ruik pannekoeken en terwijl ik dat bedenk storm ik de trap af. "Zijn dat pannekoeken" vraag ik aan mijn vader en kijk hem met een lachje aan. "Mmh heb je goed geroken" lacht mijn vader en geeft me een bord. "Thankss" lach ik en ren naar de tafel. Ondertussen is mijn pannekoek al op voordat ik bij de tafel ben. "Femke we gaan binnekort voor een paar weekjes weg" zegt mijn vader en komt naar me toe gelopen. Mijn glimlach verdwijnt in een verdrietig gezicht. "Alweer ik wil niet alleen zijn" zeg ik en kijk hem bedroeft aan. "Maar...." voordat hij door kan gaan onderbreek ik hem. "Maar wat?" Zeg ik en kijk hem aan. "Als je wilt mag je mee we gaan morgen ochtend" zeg mijn vader en er komt weer een lachje en ik spring op en omhels hem. "Ik denk dat dat ja betekent" lach hij en ik knik hevig. Ik ren gelijk naar boven en pak mijn koffers al in. "Waar gaan we heen dan?" Roep ik. "We gaan naar Rio" lacht hij. (Idk why maar ja) " OMG ECHT?!" Schreeuw ik nog en spring op en neer. Dat word nog met Faye en Daimy shoppen. Ik pak mijn telefoon en app ze. Zo dat is klaar nu wachten op hun reactie. Ik pak al mijn broekjes en croptops en pak ze in ook pak ik hempjes. Dan hoor ik mijn telefoon af gaan en kijk meteen.

U: Heey k ga morgen naar Rio!! Wil je mee naar winkel? K heb wat nieuws nodigxx

Daimy❤: JAAAAA TUURLIJK!!!

U: zie ik je zo dan? 13:00 bij mij??

Daimy❤: top!! Zie ik je zo doeei❤

Ook krijg ik nog van Faye antwoord dat ze mee gaat. Het word zo leuk vandaag en dan morgen naar Rio ik heb er zo veel zin in. Er word aan gebeld en ik spring van de trap. Ik doe de deur open en omhels Faye en Daimy. "Heey" zegt Faye en geeft me een knuffel. "Haai mode advies nodig" lacht Daimy en geeft me ook een knuffel. "Eigelijk wel want heel het team is er... inclusief Viktor" zeg ik en trek hun mee naar buiten de auto in. "Dus je vind Viktor toch leuk" zegt Daimy met een lachje. "Jaaaah wist je dat nog niet dan" lacht Faye ik kijk ze aan. "Ssssst niet zo hard" zeg ik en sis naar hun. "Wie kan ons horen dan"lacht Faye en krijgt tranen in haar ogen. "Pffft weet ik veel" zeg ik en begin ook best te lachen. We zijn er ongeveer al een uur en zijn veel winkels in geweest. Ik heb al 4 tassen en er komen waarschijnlijk nog meer bij. "Ik heb hooonger" zegt Faye en wrijft over haar buik. Ik lach en kijk Daimy aan. "Zullen we dan maar wat bij de Mac eten?" Lach ik en Faye knikt hevig. "Laten we maar gaan dan" lacht daimy. Faye is het eten halen en ik en Daimy hebben een tafeltje gevonden. "Hoe gaat het met jou en Vaclav?" Vraag ik en kijk haar aan. "Jaa perfect ik ga ook mee morgen" zegt ze met een lach. "Yeeeah dan ben ik niet alleen" zeg ik en geef haar een high five. Faye komt terug met het eten en we eten het op. Daarna zijn we nog naar huis gegaan en nog een film gekeken en zijn hun naar huis gegaan.

~~~~
Volgende keer gaan ze vliegen! Wss plaats ik het volgende hoofdstuk vanavond omdat ik niet zo veel heb geupdate. Echt sorry daarvoor! Ik heb nu vakantie en kan daardoor vaker updaten. HOPE YOU ALL LIKED IT! LOVEYOU SOO!!!

Xx me❤

Finding our wayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu