Hoofdstuk 24

1.1K 32 2
                                    

De film is afgelopen en bijna iedereen is in slaap gevallen dus nu kunnen ik en Daimy snel weggaan. We lopen op onze tenen naar de deur en openen hem zachtjes. "Oke we moeten heel stil zijn" fluister ik. Ik bots tegen wat op en ik kijk gelijk omhoog. Daar staat mijn vader. "Euhm..." mompel ik en kijk Daimy aan terwijl ik over mijn hoofd heen wrijf. "We gingen eten.. we hadden zo veel honger" lacht Daimy ongemakkelijk. Ik lach. "Ja ja ga maar slapen. We hebben het er morgen wel over" zegt hij en snel rennen Daimy en ik naar onze kamer. Pfuuuwh. "Dat scheelde niks" lacht ze. "Inderdaad" lach ik ook en loop naar de koelkast. Ik open de vriezer. "Hebben we geen ijs?" Mompel ik. Daimy lacht en knikt nee. "Das flauw" ik druk mijn hoofd tegen de koude vriezer aan. "Ik ga" zegt ze en loopt haar kamer in. Ik wil opstaan maar mijn hoofd zit vast. "Auuu Daimy help" gil ik en trek voorzichtig wat niet helpt. "Wat is er nou weer" lacht Daimy en steek haar hoofd om de hoek. Als ze me ziet zitten begint ze keihard te lachen. "Hahhahah sukkel" ze loopt naar me toe en trekt in een keer heeel hard aan mijn hoofd. "Auu gek" mompel ik. "Eey je hoofd is er nu wel af" zegt ze en loopt huppelent weg. Ik sta zelf ook op en loop naar mijn kamer en plof in bed neer. Zo doe ik mijn ogen dicht en val ik in slaap.
---
Ik schrik wakker van twee pannen die tegen elkaar aan worden geslagen. "Moest dat?" Zeg ik en stop mijn vingers in mijn oren. Daar staan ze dan in hum pyjama (alleen een broek) lachend om mijn ochtend gezicht. "Dit is NIET grappig" mompel ik en sla de dekend over me heen. Ze springen boven op me. "Stoop ik ga dood" gil ik en ze ploffen neer. "Hahaha jou hoofd ziet er s'ochtends ook niet uit" hoor ik Viktor zeggen als ik onder de dekens vandaan kom. "En bedankt" zeg ik sarcastisch en geef hem een tik. "Wow we laten de tortelduifjes wel alleen" lachen Vaclav en Nicolai. "Haha grappig" lacht Viktor en ze lopen de kamer uit. "Gister lekker gezoend met dat meisje" mompel ik en hij kijkt me aan. "Wat zei je?" Vraagt hij. "Of je gister lekker gezoend hebt" mompel ik weer. "Met jou?" Vraagt hij en kijkt me aan. Ik schud langzaam mijn hoofd. "Nee met een of andere griet" zeg ik en duw hem weg. "Nu weg gaan ik wil me omkleden" zeg ik en maak een beweging met mijn hand. "Ik wil wel blijven hoor" zegt hij met een enge grijns. "Nee bedankt hoeft niet ik kan me heus wel zelf aankleden. Ben geen 3 meer" lach ik en hij opent de deur. "Weet je het zeker? Bedmodel" lacht hij en daarmee spring ik uit bed en duw hem weg. "Doeeei Viktor" zwaai ik hem nog na en doe de deur dicht. Zo hehe die is weg. En ik loop naar de badkamer. Ik kam mijn haren en doe het in een hoge staart. Ik pak mijn kleren en trek het aan. Daarmee loop ik de badkamer uit. Ik pak wat melk en oreo en stop in mijn mond. Ik loop naar beneden en bots volop met mijn hoofd tegen een paal. "Au godverdomme" zeg ik en loop verder waarna ik tegen Viktor opbots. "Auu" mompel ik en ik kijk hem aan. Oppeens zoent hij me.

~~~~
Hihi! Wat vinden jullie ervan. Ik moest het gewoon doen! YEAAH.
Loveyouall❤

Xx me

Finding our wayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu