Oppeens zwaait iemand voor mijn gezicht en schrik ik op uit mijn gedachtens. "Euhh ja hallo" zeg ik gelijk en Daimy begint te lachen. "Je zat een beetje te staren" lacht ze en ik voel mijn wangen al helemaal rood worden. "Ehm ja... ik ehm ja nou" zeg ik. "Misschien kan ik een keer met hem gaan praten" onderbreekt ze me. "Ja graag! Maar niet zeggen he dat get van mij moet" lach ik en geef haar een knuffel. Op dat momment komt het eten eraan. "Omg mmh" zeg ik en kijk naar mijn eten.
P.o.v Daimy
"Femke wat vind jij het hier" lach ik blij maar merk dan dat Femke ergens naar kijkt. Ik kijk in de richting waar ze heen kijkt en zie al gauw dat ze naar Viktor aan het staren is. Ik klap maar ze reageert nog niet dus beweeg mijn hand op en neer voor haar gezicht. "Euhh ja hallo" zegt ze en ik begin te lachen. "Je zat een beetje te staren" lach ik en ze word helemaal rood. "Ehm ja... ik ehm ja nou" zegt ze en ik onderbreek haar. "Misschien kan ik een keer met hem gaan praten" zeg ik. "Ja graag! Maar niet zeggen he dat het van mij moet" lacht ze en geeft me een knuffel. Het eten komt eraan en ik neem een hap. Als iedereen klaar is gaan we nog naar een club toe. Ik loop samen met Vaclav de dansvloer op. 'Vallen in de club' staat op en Femke komt erbij dansen. Dan zie ik Viktor alleen met een paar jongens staan. Ik loop naar ze toe. "Viktor kan ik je spreken" zeg ik en pak gelijk zijn hand om hem mee te trekken. "Euh ja ik hen volgensmij geen keus" lacht hij en ik kijk hem aan. "Oke ff eerlijk wezen tegen je zusje" zeg ik en hij knikt. "Vind jij Femke leuk. En nee ik vraagt dit niet voor haar want ik zie gewoon aan je dat je haar wel ziet zitten" ratel ik in een keer door en aan het einde van mijn zin neem ik een hap adem. Viktor begint te lachen. "Dit is belangrijk" zeg ik en geef hem een stompje in zijn buik. "Nou zeg. Aggresiefiteit to the top" zegt hij en wrijft over zijn buik. "Maar ja ik zie dr wel zitten oke? Maar zeg dit niet!" Zegt hij er gelijk achter aan. "Ik zeg niks" zeg ik en loop terug.
P.o.v Femke
"T zou morgen maar oud en nieuw zijn" lach ik en zie Daimy terug lopen. Ik trek een sprintje en loop naar haar toe. "En?" Zeg ik gelijk nieuwschierig. "Hij wilt niks zeggen" zegt ze en kijkt me aan. Oke isgoed maakt niks uit. "Jongens en meisjes we zoeken een paar mensen die vandaag op het podium durven te komen om te batle voor deze beginners beker!" Zegt iemand die op het podium staat. "Femke jij kon toch gitaar spelen?" Roept Daimy en voor ik het weet word ik het podium opgeduwd. "Ja zei doet mee" gilt Daimy. "Zeg hallo en hoe heet jij" ik schud nee naar Daimy. "Ze heet Femke" gilt Daimy weer. No way ik ga dit echt niet doen! En voor ik het weet zit ik op een kruk en zing/speel ik het liedje 'love yourself' van Justin Bieber.
"When you told me that you hated my friends.
The only problem was with you and not them.
And everytime you told me my upinion was wrong.
You trynna make me forget were i came from.
And i didn't wanna writed a song. Guess i didn't want let any one thinking I still care I don't
But you still hit my phone up.
And baby i be moving on." (Sorry voor wat typfouten maar mijn engels is niet zo goed) Lol~~~~
Hihi Hoofdstuk 22. Het hoofdstuk kwam best laat maar dat komt omdat ik vandaag jarig was!!! Morgen oud en nieuw! Yeaay zin in! Gaan jullie nog wat leuks doen? Zoals met vrienden vieren of met Familie? Achja! Loveyouall❤
Xx me❤
JE LEEST
Finding our way
FanficFemke is een 18 jarig meisje die voetbal enorm haat. Alleen dan is je vader de coach van een voetbal club. Jawel de enige echte Frank de Boer. Alleen hij wilt zo graag dat zijn dochter een keer meegaat naar een wedstrijd om te laten zien wat zijn te...