Hoofdstuk 4

1.7K 37 1
                                    

Pfff tis al best laat. De hele avond heb ik netflix gekeken. Ik ga maar slapen. Ik stap uit mijn bed trek mijn la open en pak een setje kleren voor morgen klaar. Ik doe mijn haar in een slordige knot en ga in bed liggen. Ik doe mijn telefoon aan de oplader en val in slaap. Ik word wakker van een geluid. "Pfff hoe vroeg is het stomme wekker"zeg ik met een hele erge ochtendstem. Ik kijk op de wekker. '9:00' pfff nog veel te vroeg. Ik haal mijn telefoon van de oplader of en kijk hoeveel appjes ik heb.

2 berichten van 2 gesprekken.

Papa: hoelaat bij Faye?

U: 10 uur bij haar

Papa: oke top!

Nu maar kijken wat Faye te zeggen heeft.

Fayebæ : NIET TE LAAT KOMEN HE!

U: pfff alsof ik ooit te laat ben gekomen.

Fayebæ: je komt altijd te laat -.-

U: hou ook van jou

Fayebæ : weet ik toch

Ik leg mijn telefoon weg. En loop naar de badkamer met jet setje kleren. Ik trek het aan en doe mijn haar uit de slordige knot. Ik kam mijn bruine lange stijlen haren en doe het in een staart. " zo dit kan wel" zeg ik blij. "FEMKE KOM JE NAAR BENEDEN HET IS AL HALF 10"schreeuwt mijn vader. Kan hij ook eens niet schreeuwen. " IK KOM ERAAN HOOR" schreeuw ik terug. Ik loop naar beneden toe en pak de laatste spulletjes nog. Ik pak kauwgom en doe het in mijn mond . "We kunnen gaan" zeg ik. "Oke top app jij Faye dat we eraan komen?" Vraagt hij. "Ja doe ik"

U: we zijn onderweg

Fayebæ : dan zie ik je zo

We rijden de straten door. " deze straat is het ik loop wel even naar de deur" zeg ik. Ik open de deur. "HEEEY FEMKE" zegt ze blij. "Haha ik hoef je dus niet te halen " lach ik. "Nee duuh ik heb dr zo veel zin in" "ja ik ook!" Zeg ik blij. Me telefoon begint te trillen. "Wie is dat?" Vraagt Faye. "Weet niet" zeg ik.

Een nieuw bericht.

Viktor: je komt nog wel he!?

K heb geen zin om te reageren en stop mijn telefoon weg. "Wie was dat nouuu?" Zeurt Faye. "Niemand belangrijk" zeg ik. "En wie is niemand belangrijk?" Vraagt ze. "Viktor..."mompel ik. "WAT JE ZOU NAAR MIJ STUREN" zegt ze overanthousast. "Ja maar ik had hem pas s'avonds en ik viel in slaap" zeg ik. "STUUR NU DAN" zegt zij. "Ja ja ben bezig" mompel ik. We zijn bij de Toekomst aangekomen. We stappen de auto uit en lopen naar de velden. "O M G daar staat hij hij is zo knap" zegt/schreeuwt Faye. Ja mmh klopt. Hij kijkt me aan en knipoogt naar me. "OMG volgens mij knipoogde hij naar je. CHICKIEEES" schreeuwt ze over heel het veld. Ik begin te blozen. "Oke Faye kan het iets zachter!" Zeg ik. " dalijk denken ze nog dat je een freak bent" lach ik. "Dat ben ik toch ook" lacht ze.

Finding our wayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu