Hoofdstuk 40

1.1K 34 3
                                    

Ik word wakker en kijk even snel om me heen. Ik zie Viktor naast me liggen. Gelijk krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Ik lig dicht tegen hem aan. Ik kruip voorzichtig uit zijn handen en stap uit bed. Hij mompelt wat en draait zich dan op. Ik loop naar de badkamer toe en kijk even in de spiegel. Mijn gezicht ziet er echt niet uit. Ik vriemel wat aan mijn haar. Ik voel oppeens 2 armen rond me middel. Via de spiegel kijk ik naar diegene. Ik zie Viktor daar staan. Gelijk krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Hij drukt een kus op mijn wang en laat me dan los. "Wil je zo wat doen?" Vraagt hij al hij zijn haar goed probeert te doen. Het ziet er grappig uit aangezien het steeds naar beneden valt. "Het gaat je toch niet lukken" plaag ik hem. "Wel als ik gel of wax gebruik" grijnst hij. "Wil je vandaag naar de stad?" Vraagt hij dan. Wauw een jongen die wil shoppen. "Oke!! Maar dan moet je niet zeuren dat je naar huis wilt" lach ik zijn gezicht betrekt gelijk. "Oh wat heb ik gedaan" lacht hij dan gelijk. Ik huppel naar beneden nadat ik nog wat heb gefriemeld met mijn haar. Ik pak mijn schoenen en loop naar de bank. "Waar ga je heen?" Vraag Magnus. "Ga naar de stad met Viktor" glimlach ik. Ik hoor mijn telefoon afgaan en kijk erop. 'Onbekend' staat er. Huh? Ik heb niemand mijn nummer gegeven.

Onbekend:
Hallo Femke, je gaat doen wat ik zeg of iedereen komt te weten over je leuke geheimpje. En heb je een groot probleem. Ik maak je stuk voor stuk kapot. Als je niet luisterd gaat er wat gebeuren met je lieve Viktor.

Ik slik even. Wat? Hoe weet hij dat. Ik probeer weer rustig te worden maar iets van binnen zegt dat het niet klopt. Niemand weet wat over mijn geheim. En dat mogen ze mooi niet te weten komen. Ik voel iemand naast me neer ploffen. "Wat doe je?" Hoor ik Viktor vragen. Snel zet ik mijn telefoon uit en ga verder met mijn schoenen aantrekken. "Niks was gewoon Faye die me appte of het leuk was" lieg ik. Hij kijkt me even aan en knikt dan. "Ik ben klaar" ik huppel naar mijn zwarte jackje en trek hem aan. Viktor pakt zijn sluitels en zo lopen we naar zijn auto. Ik stap in en ga zitten. "Wat voor winkels zijn er eigelijk" vraag ik nieuwschierig. "Teveel" mompelt hij en focust zich op de weg. Gelijk bij jet woord focus komt het liedje van Ariana Grande in mijn hoofd. Ik druk op de radio maar hij wilt niet aan. Ik bestudeer de radio om te kijken hoe hij aan gaat maar Viktor drukt op een hele grote rode knop. Ik kijk er echt naar met een pokerface, dat ik dat niet zag wauw. Het liedje 'Hands to myself' van Selena Gomez staat op en ik begin zacht mee te zingen. Ik voel Viktors ogen op me branden en draai me dan naar hem om. Ik zie hem stiekem naar me gluren. "Let op de weg sukkel" grinnik ik. "Oke zal ik doen dwerg" kaatst hij terug. Ik lach even om zijn domme opmerking. "Zo klein ben ik toch ook niet" zeg ik schouderophalend. "Bij mij kom je tot mijn navel ofzo" lacht hij. Ik rol even met mijn ogen. "Jij bent gewoon lang en bij je navel! Overdrijver" grinnik ik.

~~~~
Ff snel updaten😂 sorry voor het niet updaten! Wie zal die persoon zijn en wat moet hij/zij 😏 jaaaaah ! Hopeyalikedit!💋👑 OMFG IK HEB BIJNA 10K AKNDEBJXJDNDNXN❤❤❤ Super erg bedankt ik zit nu gewoon te dansen terwijl ik dat niet kan😂💄

Xx Meeee 👑

Finding our wayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu