Ik zit in het vliegtuig. Naast me zit een jongen met bruin haar. Hij zit een film te kijken en achter me trap een klein kind steeds tegen mijn rug. Om de minuut schreeuwt de jongen en dan trap het kind tegen mijn stoel. Chagrijnig draai ik om. "Kan je stoppen!" Vraag ik chagrijnig. "Kan je stoppen" herhaalt ze me kinderachtig. Pfff dit word nog een lange vlugt. Weer trap ze tegen mijn stoel." Weet je wat ik voor jou heb" vraag ik lief. Ze kijkt me vrolijk aan. Ik steek mijn middelvinger op en draai weer boos om. Als het vliegtuig eindelijk geland is loop ik naar de uitgang. Daar zie ik een jongen staan met 'Femke de Boer' op het bordje staan. (Oke ff alles word nl😂). "Heey" zeg ik als ik bij hem aan kom. "Hoi ik ben Magnus Fischer" zegt hij en schud mijn hand. "Femke de Boer" zeg ik dan. "Bedankt dat je me wou ophalen. "Tuurlijk het is vandaag tenslotte valentijnsdag en ik heb al zo'n vermoeden waarom je hier bent" grinnikt hij. Ik knik en we lopen richting een auto. We gaan er inzitten en de man begint met rijden. Ik staar een beetje naar buiten. Na een tijdje stoppen we voor een niet super groot maar ook zeker geen klein huis. Ik stap uit en pak mijn koffer. We bedanken de man en lopen richting het huis. Magnus doet de deur open en we stappen in het huis. "Ga jij maar slapen dan kan je je daarna opfrissen en dan kan je naar Vikor. Hij is bij wat oude vrienden" zegt hij lief en ik knik. "Ik zal je wel laten waar je heen kan" zegt hij lief en weer knik ik. We lopen naar boven en ik zie 4 andere deuren. Hij opent er een en er staat een tweepersoons bed. "Bedankt!" Zeg ik en hij loopt weg. Ik leg mijn koffer op het bed. En bedenk me dan pas dat ik maar een paar langebroeken heb. Ik loop weer naar de gang en open elke deur. Oke wss denk je nu wtf? Je kijkt niet in elke kamer. Maarja laat mij. Ik doe een deur open. Het is een kamer met lilakleur op de muur. Wss Daimy haar kamer. Dan loop ik naar een andere deur. Ik open hem en kijk erin. Er hangen allemaal voetbal posters in. Er staat ook een bordje met 'Magnus' ik sluit de deur weer en open de andere kamer. Er zit een slot op. Waarschijnlijk van de ouder. Er staat ook een trap naar zolder. Langzaam en zachtjes loop ik daar heen. Ik hoor gepraat van de zolder komen. 'Nog een andere lekkere chick tegen gekomen' hoor ik iemand zeggen. 'Nee....' die stem herken ik uit duizende. Viktor. 'Zet haar gewoon uit je hoofd' hoor ik iemand dan zeggen. Waarschijnlijk is dat zijn kamer. Maar hij zou toch naar vrienden gaan. Achja. Ik loop weer naar beneden en val van de trap af. Met een harde knal val ik op mijn kont. "Au!" Gil ik. Shit nu hebben ze me vast gehoord. Ik hoor boven een deur open gaan. "Gaat alles goed?" Vraag iemand. Ik probeer mijn laagste stem op te zetten. "Ja best" probeer ik eruit te krijgen. "Magnus je klinkt net als een meisje" grinnikt hij weer. "K heb last van mijn keel" mompel ik. "Oke?" Ik hoor hem weglopen en de deur weer dichtgaan. Ik sta zo snel als ik kan op en ren naar beneden. Ik spring van het laatste tree af en ren naar de woonkamer. Als ik de deur open zie ik een wc. Oh wie zet er nou een wc hierneer. Ik grinnik even en ren dan naar de andere deur.
~~~~
Fijne valentijnsdag everybody🌷🙏 ik ben dit jaar loner😂 lekker in mijn eentje chocolade eten😂😂 net afgesproken met een vriendin ja kom we gaan morgen samen chocolade eten omdat we beiden loner zijn.... heeft ze gister een vriendje gekregen😂😢 dus nu ben ik foreverloner😂 wie is er nog meer loner? Loveya🌷💋Xx Meee🌷🙏
JE LEEST
Finding our way
FanfictionFemke is een 18 jarig meisje die voetbal enorm haat. Alleen dan is je vader de coach van een voetbal club. Jawel de enige echte Frank de Boer. Alleen hij wilt zo graag dat zijn dochter een keer meegaat naar een wedstrijd om te laten zien wat zijn te...