P.o.v Faye
Snel open ik 'zoek mijn IPhone' en kijk of Femke haar telefoon aanstaat. "Kut" scheld ik in mezelf. Hij heeft hem uitgezet. Hij is nog slimmer dan ik dacht. Ik app Viktor snel dat haar IPhone uitstaat en we daarom niet weten waar ze is. Op dit moment is hij in het vliegtuig onderweg hierheen. Ik begin door de kamer te spacen. Fuck! Ik loop naar boven toe en open mijn MacBook. Ik open Facebook en typ Joëls Facebook in. Misschien had hij ergens WiFi nodig en heeft hij ergens ingecheckt. Ik scroll door zijn tijdlijn heen en datgene wat ik al dacht zie ik voor me staan. Tankstation ergens dichtbij Rotterdam. Wattefuck moet hij in Rotterdam ? Ik ga naar Safari toe en typ in de balk 'oude vervallen huizen in Rotterdam ' ik zie veel dingen verschijnen en scroll dus door een paar dingen. "Nope" mompel ik en open een andere tabel. "Ook niet" ik scroll verder. "Nee" zucht ik geërgerd. "Waar kan ze zijn" ik scroll helemaal naar beneden en zie een perfect huisje staan dicht bij de kuip. Bleghh. Al moet ik die naam uitspreken kots ik al. Ik schrik door een hard geluid van mijn telefoon. "Hallo?" Zeg ik chagrijnig. "Heey, Faye je spreekt met Evlon. Femke neemt niet op en ik zit hier bij het vliegveld... Ik zou vandaag aankomen" hoor ik door de lijn. Fijn, dat ooknog. "Wacht even, over een paar minuten land Viktor! Dan haal ik je op, ik kom er nu aan" zeg ik gestresst en hang op. Ik ren naar beneden naar mijn auto en stap in. Met volle gas rijd ik naar het vliegveld en als is er ben doe ik mijn auto op slot en ren ik naar binnen. Zoals gewoonlijk is het super druk en al gauw zie ik Evlon staan. Ik ren naar haar toe en omhels haar. "Heey" zegt ze zacht. " Heey Evlon" grinnik ik. "Waar is Femke en waarom neemt ze niet op?" Vraagt ze aan me. Ik bijt even op mijn lip. Kut. "Ze slaapt nog, aangezien een goede vriend van haar in het ziekenhuis ligt is ze nogal moe" lieg ik. Het is niet helemaal gelogen, want ze is wel moe en Nicolaï ligt in het ziekenhuis. Ze kijkt me ongelovig aan maar praat er niet verder over. "Kom" zeg ik en trek haar mee. "Wat gaan we doen?" Vraagt ze terwijl ze me bij probeert te houden. "Viktor ophalen en dan zo snel als we kunnen wegwezen" mompel ik en ze kijkt me raar aan. "Hoe was je vlucht" verander ik het onderwerp. "Best, alleen beetje vermoeiend" grinnikt ze. "Je kan zo bij mij rusten, ik moet zo even weg dus kan je alles pakken wat je wilt en kan je in mijn logeerkamer slapen" zeg ik snel als ik Viktor zie. Ik ren naar hem toe en omhels hem. "Speel mee, dat is Evlon nichtje van Femke, ze weet er niks van dus doe wat ik zeg" fluister ik en laat hem los. Hij knikt en we lopen naar evlon toe. "Is dat je vriendje" grijnst ze. Ik kijk haar aan en kijk dan vies naar Viktor. "Iewh, nee, bedankt, ik heb een eigen vriendje" vertel ik trots. Evlon scant Viktor dan even. "Maar, Femke is wel zijn vriendin" zeg ik snel en ze draait even om. "Let's go" zeg ik en zo stappen we met zijn allen het vliegveld uit. Dan stappen we de auto in. En dan, begint ons plan.~~~
Jaja! Wat is hun plan😏 En wie is Evlon😋 Ik zat er aan te denken dat iemand een Rol in dit boek kan winnen. Ik weet nog niet hoe, en wanneer maar dat zie ik nog wel!💋 Hier het hoofdstukje dat ik belooft had🎉🎉 Hopeyalikedit💘😇 Loveya💋Xx Me❤️🌹
JE LEEST
Finding our way
FanficFemke is een 18 jarig meisje die voetbal enorm haat. Alleen dan is je vader de coach van een voetbal club. Jawel de enige echte Frank de Boer. Alleen hij wilt zo graag dat zijn dochter een keer meegaat naar een wedstrijd om te laten zien wat zijn te...