Proloog

891 18 9
                                    

P.o.v Femke
Ik staar een beetje voor me uit en zit opgekropen in het hoekje van mijn kamer. Eten doe ik al een paar dagen niet meer. Ik denk steeds terug aan het moment wat er gebeurt is met Nicolai. Viktor en de andere hebben al vele malen me proberen opte vrolijken maar het lukt ze niet. Natuurlijk neem ik het ze niet kwalijk, ik bedoel niemand zou hun vrienden in zo'n situatie willen zien. Maar ik kan er niks aan doen. Hoe heeft het ooit zoveer kunnen komen?

2 dagen eerder.

"Laat het stoppen!" Jammer ik. Viktor pakt mijn hand vast en trekt me in een knuffel. Ondertussen staat de kamer al helemaal vol me dokters. Hij wordt meegenomen en iedereen staat levenloos in zijn kamer. "Ik wil naar hem toe" huil ik. "Ik weet het maar het kan nu niet" Kalmeert Viktor me. Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en rust zijn kin op mijn hoofd. Evlon staat er een beetje bij en Faye zit op de stoel alles te verwerken. "Het komt toch wel goed met hem?" Vraag ik wanhopig. "Ja tuurlijk! Nicolai is sterk genoeg, hij vecht voor zijn leven" verzekert hij me maar het enige waar aan kan denken is wat als hij het niet haalt? Dan is mijn beste vriend er niet meer. "Hey, rustig alles komt goed" fluisterd Viktor. Ik kijk hem aan en knik en dan lopen we zijn kamer uit. We gaan in de wacht kamer zitten en wachten en wachten en wachten. De uren vliegen voorbij en we weten nog niks. Ongeduldig zit iedereen te wachten voor de dokter. De ene keer trek ik het niet meer de andere keer Faye niet en Viktor probeert zich groot te houden, maar waarschijnlijk heeft hij het het zwaarst. Hij kijkt voor zich uit en ik pak zijn hand vast. Hij kijkt me even aan en er komt een zwak glimlacht op zijn gezicht. Het moment dat hij weer voor zich uitstaart komt de dokter eraan. Iedereen springt gelijk op. "Zijn jullie hier voor Mr. Boilesen?" Vraagt de dokter. Iedereen knikt. "We hebben het volgende nieuws: er zijn een paar bitten verbrijseld en een paar organen beschadigt maar zijn lichaam zelf heeft een goede weerstand gebouwt en dat word weer beter, Alleen er is een hersenbloeding ontstaan waardoor hij er even uit geweest is maar hij ligt nu aan het zuurstof apparaat dus dat moet goed komen. We weten alleen niet of hij het gaat halen en of we het kunnen opknappen, we zullen zoveel als we kunnen doen en we houden jullie op de hoogte" zegt de dokter. "Dus we kunnen hem niet zien" zegt Viktor. "Née helaas niet sorry" zegt hij en daar bij verlaten we het ziekenhuis.

Nu.
Ik staar voor me uit naar het eten en drinken dat onaangeraakt is. Ik pak mijn telefoon op en zie dat ik 46 gemiste oproepen heb gehad van Daimy en Faye en de meeste van Viktor. Ik heb 302 berichten. Ik legt mijn telefoon weer weg en ga in bed liggen. Hoe meer ik slaap hoe sneller ik nieuws kan krijgen over Nicolai. Ik sluit mijn ogen en val al snel in slaap.

••••
WHOOOHOOO🎉🎉 HIER DIT HOOFDSTUKJE🎉🎉 HET BEGIN VAN HET NIEUWE BOEK🙏👅💦 Jongens, ik heb een probleem!😩💓 Ik weet geen naam voor het nieuwe boek😳 Iemand ideeën?😝💘 Wanneer ik een titel en een cover heb komt het 2e deel online🎉🙏💓 Hopeyalikedit💘🙏 Loveya ❤️

Xx Me💍💓

Finding our wayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu