Ze hebben met 2-1 gewonnen en ik ben na de wedstrijd nog met Daimy de stad ingegaan. Ze is echt een hele lieve meid en we kunnen het goed met elkaar vinden. Ik heb hele leuke nieuwe kleren gekocht en ben onderweg naar Faye. Ik stop voot haat huis en klopt aan. Ik hoor wat gebonk en de deur gaat open. "HEEEY FEMMIE" schreeuwt Faye ik lach en word plat geknuffeld. "Haii Faye" zeg ik en duw haar van me af en haal een diepe lucht met adem. We lachen en ze laat me binnen. Ik doe mijn jas uit en we lopen door naar boven. "Haai Michelle" begroet ik de moeder van Faye. Ik plof neer op dr bed en Faye kijkt me aan. "Waat" zeg ik en kijk haar verbaasd aan. "Nouu hoe gaat het tussen jou en Viktor" zegt ze met een gilletje en kijk super blij. "Goed ik ben gister bij zijn ouders gaan eten en.." zeg ik en Faye onderbreekt me gelijk. "OMG je hebt zijn ouders NU al ontmoet!! Hij moet je wel heel leuk vinden hoor" zegt ze in een keer zonder adem te halen. "Nee zo is het niet gewoon als vrienden en zoals ik zei zijn zus is heel aardig. Hij heeft een zus en een zusje. Ze heten Beau en Daimy en zijn ouders zijn zo aardig." Zeg ik en terwijl ik dat zeg krijg ik een glimlach op mijn gezicht. "Je vind hem echt leuk he?" Zegt ze dan en ik kijk dr aan en knik langzaam terwijl ik naar de grond kijk. "Eey je hoeft je er niet voor te schamen. Ik vind Jasper ook echt leuk." Zegt ze en slaat dan snel een hand voor dr mond. "Faye van den Broek!! Moest jij mij niet even iets zeggen?" Lach ik en kijk dr met een gemene lach aan. Ze schiet in de lach en verteld me zo heel het verhaal. Zo hebben we nog veel gepraat en zat ik ondertussen weer in de auto. Het liedje 'All i want for Christmas is You" op de radio en zet hem harden. "All i want for Christmaaaaaaas iiiiiiiis Youuu. I don't want a lot for christmas. There's just one thing i need." Ik stop de auto en open de voordeur. "Ik ben thuis" schreeuw ik nog en loop naar mijn kamer en ga op m'n bed liggen. Ik pak mijn telefoon en leg hem aan de lader. Ik pak m'n laptop en kijk wat op Instagram. Mijn telefoon begint te trillen en ik kijk naar mijn startschrem om te kijken wie het stuurde.
Ongelezen bericht van Viktor♡.
Ik open app.
Viktor♡: heey leuk dat je er gister en vandaag was xx❤
U: noproblemo ❤
Ik leg mijn telefoon weer weg en open Netflix en kijk nog een film. Ik sta op en klap mijn laptop dicht en loop naar de badkamer en doe mijn haar los en doe mijn pyjama aan. Ik loop terug en denk aan gister en sluit mijn ogen. Zo val ik in slaap.
~~~~
Beetje saai hoofdstuk maar het volgende hoofdstuk word leuker. Sorry zoo sorry dat ik zo lang nirt geupdate hebt maar ik had wat probleempjes met school. En een paar kinderen maar nu kan ik weer normaal updaten!!❤
DOEEEIII
Xx me
JE LEEST
Finding our way
FanfictionFemke is een 18 jarig meisje die voetbal enorm haat. Alleen dan is je vader de coach van een voetbal club. Jawel de enige echte Frank de Boer. Alleen hij wilt zo graag dat zijn dochter een keer meegaat naar een wedstrijd om te laten zien wat zijn te...