P.o.v Viktor
Ik word al gauw wakker van een geluid dat van mijn telefoon komt. Snel kijk ik naar mijn telefoon en zie dat ik een appje binnen heb gekregen. Van Femke, eindelijk.Femke👫:
Ik wou je dit al een tijdje vertellen en deed daarom zo veel met mijn telefoon, ik ben vreemdgegaan met Nicolai en ben daarom naar hem toegegaan, daarok moet ik je wat vertellen.... Tis uit..Kwaad en geschrokken gooi ik mijn telefoon tegen de muur. Hoe kan ze dit doen? Na alles?! Wtf man. Boos storm ik naar boven en gooi de deur hard dicht.
P.o.v Femke
Geschrokken kijk ik voor me uit. Hoe durft hij dat tegen over mij en Viktor te doen? Zijn beste vriend?! Boos kijk ik Joël aan. "Hoe durf je?! Echt waar als ik nu niet vast zat had ik je echt vermoord!" Schreeuw ik naar hem. "Achja? Dat zit je dus wel, en je weet dat ik van alles met je zou kunnen doen he? Ik kan heel je leven verpesten dus ik zou maar je mond houden als ik jou was" grijnst hij. Boos kijk ik hem aan, ik had hem nooit mogen vertrouwen en ik weet niet eens waarom hij dit doet. "Pff als je me tenminste vasthoud kan je me net zo goed vertellen waarom?" Probeer ik maar hij houd zijn mond en schud hevig zijn hoofd. Nouja oké dan? Verveeld kijk ik om me heen. Niks te doen.... Mijn maag begint opeens een heel hard geluid te maken en ik kijk snel naar beneden. "Ik heb honger" jammer ik en Joël kijkt me even bedenkend aan. "Oké, ik haal eten voor je nergens heen gaan!" Zegt hij streng. "Alsof ik ergens heen kan gaan" mompel ik en kijk rond. Mijn telefoon zie ik afgaan in de verte. Als ik er nou eens bij zou kunnen komen. Ik sta een soort van op en maak mijn weg maar de telefoon. Ik draai me om en stoot tegen van alles aan. "Alles oké daar?" Word en naar me geschreeuwd. "Euhh ja ik viel van de stoel" lieg ik. Ik hoor een geluidje wat klinkt als een grinnik en probeer mijn telefoon op te nemen. Na iets wat uren lijkt neemt hij eindelijk op en ik draai me snel om. "Hallo? Femke?! " hoor ik Faye zeggen. "Oh god! Faye!! Luister heel goed naar me, Joël heeft me meegenomen en vraag me niet waarom maar kom zo snel mogelijk hierheen alsjeblieft! En app Viktor en leg alles uit please! Hij komt zo terug!!! Zoek me via vind mijn IPhone please" fluister ok terwijl ik begin te huilen. " Ho Femke! Wat een eikel ?! Ik Ben zo snel mogelijk bij je! Totzo " ze hangt op en ik ga weer zitten op de plek waar ik zat en Joël komt weer binned gelopen. "Je hebt gebelt he?!" Schreeuwt hij boos naar me en hij pair me ruw op~~~~
Neeeee!!!!😭 Nu alles net een beetje goed zou komen😱 Hoe zou Viktor hierop reageren? Zou die het geloven of zou die denken dat het gewoon een laf excuse is😏 JAJAJAJAJAJJAA😂 Hopeyalikedit🙋❤️ Loveya💘💍Xx Me💋💎
JE LEEST
Finding our way
FanfictionFemke is een 18 jarig meisje die voetbal enorm haat. Alleen dan is je vader de coach van een voetbal club. Jawel de enige echte Frank de Boer. Alleen hij wilt zo graag dat zijn dochter een keer meegaat naar een wedstrijd om te laten zien wat zijn te...