Zostałam nominowana przez: wisnioweciacho
1. Wymarzona praca przyszłości?
Jako, że od zawsze uwielbiałam muzykę, czytanie książek czy artykułów i pisanie to wybrałam dziennikarstwo muzyczne. Od dwóch lat wydaje mi się, że to idealny zawód dla mnie- łączy w sobie wszystkie moje pasje i marzenia. Robi mi się ciepło, gdy pomyślę o tym, że mogę pracować dla jakiejś gazety i przeprowadzać wywiady z gwiazdami. To coś, co sprawia, że robi mi się ciepło w środku.
2. Gdybyś miał możliwości połączenia paru znanych historii (dowolnego pochodzenia) to jakie by to były i dlaczego?
Właściwie to nie mam tak, że chciałabym połączyć jakieś historie czy książki w jedno. Dla mnie każda opowieść jest na swój sposób doskonała i wyjątkowa. Wydaje mi się, że jeśli połączę kilka znanych mi historii w jedną nie będzie zaskakujące. A o to chyba chodzi, gdy otwierasz nową książkę- nigdy nie wiesz co na Ciebie czeka.
3. Dzielisz ludzi ze swojego otoczenia na znajomych, kolegów i przyjaciół?
Zazwyczaj nieświadomie, ale tak. Często znajomi to są ludzie ze szkoły i często nie pamiętam ich imion (mam do tego słabą pamięć, dlatego nie kojarzę imion większości rówieśników, którzy się ze mną witają) i jestem z nimi na "cześć". Koledzy to są ludzie ze szkoły, czy miasta z którymi spędzam czas na przerwach, moja klasa. Przyjaciele to Ci, którzy "mają zaszczyt" ze mną imprezować ale nie łączy nas jakaś specjalna więź. Najlepszą przyjaciółkę mam tylko jedną, mówimy sobie o wszystkim i jesteśmy jak siostry.
4. Najlepszy muzyczny album to?
Ciężko wybrać jeden, ale chyba Set the World on Fir - Black Veil Brides
5. Notatki sporządzasz na luźnych kartkach czy w zeszytach?
Jeśli chodzi o notatki na lekcjach to w zeszytach, a takie do sprawdzianów to na luźny kartkach i zazwyczaj wieszam je na ścianie.
6. Gdybyś miał możliwość zmienienia czegoś w tym świecie lub w sobie co by to było i dlaczego?
Wydaje mi się, że nietolerancję i nieczułość ludzi na cierpienie innych. Dziwi mnie, że w XXI wieku ludzie dalej gnębią osoby inne od nich i nie chodzi tutaj tylko o homoseksualistów.
A sobie chciałabym dodać więcej odwagi.
7. Przekąski słodkie czy słone?
zdecydowanie słodkie <3
8. Podaj imiona swoich zwierzątek domowych.
Nie mam żadnych, bo kota- Tygrysa przejechał samochód, a pies- Dżeki zdechł niedawno
9. Nadal śpisz z przytulanką?
Nie, już od 5 lat nie mam żadnego misia przy sobie.
10. Ulubiona postać fikcyjna?
Legolas z Władcy Pierścieni i Obi- Wan Kenobi z Gwiezdnych Wojen i oczywiście Harry Potter.
Więc tak, ja nominuję:
1. ZombieXXXX
2. Claudiayolo
3. KlNicole
i oczywiście autorkę powyższych pytań :)
moje pytania:
1. Twoja ulubiona historia?
2. Jaka książka wzbudziła w Tobie największe emocje?
3. Ulubione zespoły?
4. Czy byłaś ostatnio na jakimś koncercie i jak Ci się podobało?
5. Które Twoje opowiadanie lubisz najbardziej?
6. Czy masz pomysł na jakieś nowe?
7. Jaką przygodę wspominasz najmilej?
8. Który przedmiot szkolny lubisz najbardziej?
9. Jaką formę spędzania wolnego czasu preferujesz?
10. Wymarzone miejsce na wakacje i dlaczego akurat te?