14.rész

530 31 0
                                    

Lukeal kézen fogva sétáltunk Calumékhoz. Éppen akkor ért oda Naty amikor mi.

-Sziasztok.-mosolygott.

-Szia.-mondtuk egyszerre Lukeal, majd oda léptem hozzá, hogy megöleljem.

-Na!! Látom minden happy, ezek szerint már elmondtad neki.-mosolygott Naty Lukera.

-Várj! Te is tudtad? Miért nem mondtad el?- kérdeztem.

-Csak 40 üzenetben írtam le, drága Melany.-mondta sértődötten.

-Bocsiiii.- mondtam. Ő csak összenézett Lukeal és nevettek.

-Kössz, hogy kinevettek.-mondtam és duzzogva elindultam befelé.

-Nemár Mel.-hallottam Luke hangját, elég érezhető volt, hogy még mindig mosolyog.

Én mit sem foglalkozva vele, bementem a garázsba.

-Sziasztok.-mentem be duzzogva (persze nem haragudtam, de fel tünési viszketegség....)

-Hú de rosszkedvű valaki.-jött oda Mikey és megölelt.

-Nem vagyok rosszkedvű, csak jó színész.- suttogtam a fülébe mire felnevetett. Abban a pillanatban lépett be Luke és Naty. Én elléptem Mikeytól és megöleltem Calumot meg Ashtont.

-Mit csináltál az unoka hugommal?-kérdezte tettetett haraggal Cal, de majdnem elnevette magát.

-Ő volt.-mutatott a háta mögé Luke, egyenesen Natyra. Naty eddig Luke mögött állt, most kilépett mögüle és lekevert egy tarkóst Lukenak.

-Persze kend rám.-mondta röhögve.-Amugy sziasztok Naty vagyok.-mondta megvillantva legszebb mosolyát. A fiúkat mind megbabonázta, így nem igazán bírtak megszólalni.

-Ő Calum, Ashton és Michael.- mutattam be őket. A fiúk mosolyogva intettek.

-Akkor kezdhetjük?- zökkent ki Cal, a bámulásból.

-Aha.-válaszolták a fiúk egyszerre. Luke oda lépett hozzám és átkarolta a derekam.

-Durcizol?- kérdezte megvillantva ellenállhatatlan mosolyát.

-Aha.-mondtam egyszerűen.

-Naaa nemáár.-mondta és adott a számra egy puszit.- Még durcizol?-kérdezte, mire én csak megrántottam a vállam. Most már meg csókolt.- És még mindig durcizol?- kéredezte.

-Hát... Nem.- nevettem el magam.

-Akkor jó.- nyomott egy puszit az arcomra.

A fiúk elkezdtek játszani, közben Natyval mosolyogva hallgattuk őket. Egyszer Naty megbökött mire ráemeltem a tekintetem.

-Hm?-kérdeztem tőle.

-Izé..... Mel... Calnak van barátnője?-kérdezte elpirulva.

-Hát, tudtommal van..... de még soha sem találkoztam vele.-mondtam mire Naty elszontyolodott.-De láttam, hogy nézett rád. Tuti bejössz neki.-mondtam és rákacsintottam. Naty újra jókedvű lett és elkezdett Calummal szemezni. Hát igen Naty elég csábító tud lenni. Tudni kell róla, hogy minden fiú a lábai előtt hever. Sokkal szebb mint Elena, vagy én. Lehet mondani, hogy ő a legszebb lány a suliban. Calumot annyira megzavarta, hogy elrontotta a szöveget, mire mindenki felé fordult.

-Mi van haver?-kérezte Luke röhögve(persze neki is leesett a dolog).

-Se...semmi.-mondta Cal elpirulva. Én ránéztem Natyra aki már legalább olyan piros volt mint Cal.

Just love (5sos ) BEFEJEZETTWo Geschichten leben. Entdecke jetzt