13.rész

436 29 0
                                    

Reggel kisírt szemekkel keltem. Bementem a fürdőbe lezuhanyoztam és megmostam a hajam. Egy félórát biztos álltam a zuhany alatt ( bocsi a vízszámláért anyu ). Kijöttem és gondoltam bekapcsolom a mobilom. 40 nem fogadott hívás és 68 üzenet Luketól és 45 üzenet Natytól. Pont most jött még egy.

Luke: Két perc múlva ott vagyok nálatok.

Mi a picsának jön ide?! Nem vagyok rá kíváncsi. Kurvára beleszerettem ilyen kis idő alatt, ő meg képes volt ezt megcsinálni velem. Megint rám tört a sírás amikor kopogtak. Felkaptam magamra egy bugyit, melltartót és egy hosszú bő pólót, ami félig eltakarta a fenekem. Már nem volt időm venni egy gatyát is mert Luke rontott be a szobámba.

-Miért nem nyitottál ajtót? – kérdezte.

-Talán ha vártál volna még 2 percet akkor kinyitom.-mondtam.

-Miért nem vetted fel? Kurvára aggódtam.-nézett rám. Tényleg lehetet látni az aggodalmat a szemében, de leszartam, ne aggódjon értem ha már más lányokat ültet az ölébe.

-Mit szeretnél Luke?-kérdeztem.

-Megmagyarázni.

-Még is mit? Ezen nincs mit megmagyarázni Luke. Láttam amit láttam.- idegesen a hajamba túrtam – Menj el Luke. Nem érdekelnek a kifogásaid. Csak azt nem értem miért nem.....

-Az unokatesóm volt.-vágott a szavamba.

-Tessék?-döbbentem le teljesen.

-Az unoka tesóm ült az ölemben. A neve Lindy.-mondta mosolyogva.

-És ezt miért nem mondtad?-csattantam fel.

-Nézd már meg hány üzenetben írtam le tegnap este.-mutatott a telefonomra.

Gyorsan feloldottam majd megnéztem az első 20 üzenetet. Mindegyikben leírta, hogy az unoka tesója volt.

-Upsz.-sütöttem le a szemem.

-Soha sem csalnálak meg te lökött.- oda jött és szorosan megölelt.

-Neharagudj.-mormogtam a melkasába.

-Dehogy haragszom! De te meg ne csinálj ilyet többet, hogy nem írsz vissza mert már otthon kb a félszobám összetörtem.-mondta röhögve.

-Soha többé! Segítek rendet rakni ha szeretnéd.-villantottam felé egy csábos mosolyt.

-Felőlem oké! Főleg ha ebben a szettben segítesz nekem.-nézett végig rajtam és az ajkába harapott.

-Beszélhetünk róla.-mondtam mire felcsillant a szeme.

-Tényleg?- kérdezte.

-Nagyon szeretnéd?- kérdeztem és a nyaka köré fontam a karom.

-Ühüm.- bólogatott sebesen.

-Akkor igen.-mondtam és megcsókoltam.

-Ugorj.-mondta.

Felugrottam mire ő a fenekemnél fogva tartott, én a lábaimat a dereka köré fontam, a kezem pedig a hajába vezettem, megmarkoltam mire belenyögött a csókunkba. Oda mentünk az ajtóhoz, a lábával berúgta, majd az ágy felé vette az irányt. Óvatosan letett, mire én lehámoztam róla a pólót. Ő is így tett így én csak fehérneműben feküdtem.

-Gyönyörű vagy.-mondta én válasz ként megcsókoltam.

Egyszer csak kivágódott az ajtóm és az öcsém rontott be rajta.

-Adam!!-kiabáltam rá és gyorsan magamra húztam a pólóm.

-Nem láttam semmit.-tette a kezét a szeme elé és kiment.

-Köszi prücsök.-kiabáltam utána. Luke pedig csak nevetett.

-Most mi olyan vicces?-kérdeztem én is nevetve.

-Az ahogy megijedtél amikor bejött szegény.-mondta már szinte könnyezve.

-Szerintem nem nevetnél így, ha apám nyitott volna be.-mondtam neki mire azonnal elkomolyodott.

-Hát szerintem sem.-mondta komolyan de két perc gondolkodás után mindkettőnkből kitört a nevetés.

-Van kedved eljönni ma a próbára?-kérdezte.

-Persze, hívhatom Natyt is?- kérdeztem.

-Aha! Tök jó fej! Attól eltekintve, hogy tegnap majdnem szétrúgta a seggem.-röhögött.

-Az én barátnőm.-mondtan elégedetten bólintva.

Felöltöztem felhívtam Natyt, hogy jöjjön Calumékhoz (gondolom megjegyezte, hogy hova mentünk tegnap este) felöltöztem és már indultunk is.



Just love (5sos ) BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin