6.rész

583 41 0
                                    

Másnap reggel arra keltem, hogy jött egy üzim:

Calum: Szia szöszi ! Ne felejtsd el ma 5-kor próba várlak nálunk!

Mosolyogva néztem az üzit! Hogy felejthetném el ?! Bementem a mosdóba és ma kivételesen kivasaltam a hajam. Felvettem egy sárga lenge has pólót és egy fekete combközépig érő passzos szoknyát. Tettem egy kis sminket, utolsó pillantás a tükörben majd elindultam. Egész úton zenét hallgattam és a tegnapi titokzatos kurva helyes fiúra gondoltam akinek sikeresen neki csapódtam. Beérve a suliba nem vettem ki a fülest továbbra is zenét hallgattam amikor valaki rá markolt a fenekemre vettem egy teljes fordulatot és már emeltem volna a kezem, amikor megláttam ki is tette. Fekete belőtt haj, gesztenye barna szemek, tökéletes stílus... Scott Mcdonald a suli legmenőbb és egyben leg dögösebb sráca. Még hozzá az a srác akitől az első csókomat kaptam még 9-ben, persze egy fogadásból csinálta de nekem akkor is az volt az első csókom.

-Mi a szart képzelsz magadról?-ordítottam és persze mindenki felénk fordúlt.

-Nagyon sexys vagy szivem- mondja és közelebb hajol, hogy csak én halljam. - Nagyon szivesen megmutatnám neked a szertárat suli után .- mondta na itt telt be a pohár. Akkorát lekevertem neki, hogy még a szomszéd utcában is hallották.

Mindenki hallatott egy húúút én pedig becsörtettem a termünkbe. Naty lihegve futott utánam.

-Hé Mel – mondta zihálva – hallottad mit kiabált utánad ?- kérdezte.

-Nem hallottam, de nem is akarom tudni.-jelentettem ki.

-Jó de azért én elmondom. Azt kiabálta, hogy idén még akkor is össze jöttök.

Nyeltem egy nagyot majd becsöngettek így nem tudtam válaszolni Natynak, pedig úgy megmondtam volna neki, hogy arra várhat az a beképzelt hímringyó, hogy én valaha is összejövök vele.

Utolsó óra után siettem haza. Bementem a konyhába, hogy csináljak valami kaját magamnak amikor megláttam Calumot, az asztalnál ült és éppen a csoki fagyit ette ( az ÉN csoki fagyimat ). Mivel nem hallott mögé lopóztam és rávágtam egy óriásit a hátára. Annyira megijedt, hogy majdnem leesett a székről.

-Ejnye Hoody nem mondták még, hogy ne edd meg mások dugi fagyiját.-kerdeztem széles vigyorra húzva a számat.

-Baszod Mel.. tudod hogy megijesztettél?!- mondta szívére tett kézzel. Majd hajolt volna, hogy nyomjon egy puszit az arcomra de én megállítottam.

-Csak miután lemostad a képedről a fagyit.- mondtam röhögve. Erre ő bedurcizva törölgette az arcát.

-Mehetünk ?- kérdezte én pedig bóintottam.

-Szakadtunk a nevetéstől egészen addig, amíg oda nem értünk Calumékhoz.

Cal átkarolta a vállam majd benyitott a garázsba, a fiúk már bent voltak. Bemutatott mindenkinek megöleltem Michaelt és Ashtont is de egy valaki hiányzott. Tisztán emlékszem arra, hogy négyen voltak. Ekkor megszólalt Ashton.

-Luke most írt, hogy késik egy kicsit.-kiáltotta.

-Jó, mondjad neki, hogy haladjon mert különben szét baszom a fejét.- röhögött Calum.

-Gyerekek én meghalok éhen. Rendeljünk valamit.-mondta Michael.

-Pizza ? – kérdeztem.

-Jó ízlésed van, ez tetszik.- kacsintott rám Mickey.

-Okosan haver.- szólt neki röhögve Calum.

Megrendeltem a pizzát. Amikor anyu írt egy sms-t, hogy siessek haza mert már apu is otthon van és várnak a vacsorával. Szomorúan elköszöntem a fiúktól majd kiléptem a garázsból. Éppen vissza akartam írni anyunak amikor valakibe bele csapódtam... nem az első.

-Örülök, hogy megint így találkozunk.- mondta a srác akinek reggel is neki mentem.

-Neharagudj.- mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat.


Just love (5sos ) BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora