20.rész

449 26 0
                                    

Calum csinált nekünk vacsorát. Na igen, a mirelit pizzát bevágta a sütőbe, na ez volta vacsoránk. Amikor végeztünk a kajával, mindenki lelépett, mert hát Cal és Naty, ha nem jövünk el előttünk kezdik el, ami senkire sem tartozik. Lukeal felénk vettük az irányt. Mivel, anyáék itthon voltak, ezért megmondtam neki, hogy másszon fel az erkélyen. Végig néztem, ahogy felszerencsétlenkedi magát, aztán bementünk a szobámba. Ahogy beértünk, én elmentem zuhanyozni. Már, vagy 10 perce folyattam a vizet, amikor elrántódott a zuhany kabin ajtaja. Luke állt előttem teljesen meztelenül.

-Fürödjünk együtt.-mondta perverz mosollyal az arcán.

-Szerintem, te nem fürdeni akarsz Hemmings.-mondtam, miközben belépett mellém a kabinba.

-Ezt eltaláltad.-mondta, majd magához rántott és elkezdte falni az ajkaimat. Szorosabban magához vont, a derekamnál fogva, ezért eléggé éreztem merevedő férfiasságát.

-Luke....anyáék.... mivan ha ránk nyitnak?-kérdeztem csukott szemmel, miközben ő a nyakamat csókolgatta.

-Bezártam az ajtót.-dörmögte a nyakamba.

-Csillapítsd le a kicsi éned, mond meg neki, hogy várjon amíg le zuhanyzunk, a szobámban biztonságosabb.-mondtam, vigyorogva. Igen, eléggé elégedett voltam. Látom ám én Lucason, hogy eléggé kanos és legszivesebben már a plázában a próbafülkében is meg dugott volna.

-Ne csináld már Mel.-vette könyörgőre a figurát.

-Én kész vagyok, már csak rád kell várni.-mondtam és kiléptem a kabinból. Magamra tekertem a törölközőt, és Lukeot figyeltem, az alig átlátszó üvegen, ahogy szélsebesen mosakszik. Ez megnevettetet.

-Ne nevess már ki.-lépett ki a zuhanyzóból, khm hát igen..... kicsi Lucas el akarta érni a csillagokat.

Luke szélsebesen megtörölközött, majd vissza osontunk a szobámba. Ahogy beértünk, Luke ledobta magáról a törölközőt, így egy szál faszban állt előttem. Elkezdett közeledni felém, rólam is leszedte a törölközőt, így már mindketten pucérak voltunk. Nekinyomott a falnak és vadabbul csókot, mint valaha. A csókja vágytól égett, lehetett mondani, hogy már durva volt. De engem nem zavart, ha ő így, akkor én is így. Fel kapott az ölébe, én lábaimat a derekára kulcsoltam, és körmeimet a hátába meresztettem. Egy férfias nyögés hagyta el a száját, megfordult, és ledobott az ágyra. A gatyája zsebében kezdett el kutatni. Amikor, már a negyedik zsebet nézte át, de nem talált semmit ijedten nézett rám.

-Felejtsd el Hemmings, nem huncutkodunk gumi nélkül.-mondtam neki.

-Bassza meg.-mondta és a földhöz vágta a gatyáját, jó volt nézni, ahogy éppen agyvérzést kap.

-Bal alsó fiók.-mutattam a szekrényem felé, mire felcsillant a szeme és oda lépet. Ki vett egy kis tasakot, kibontotta, majd felgörgette. Felém kerekedett, majd megcsókolt.

-Imádlak.-mondta, majd belém hatolt. Be kellett fognom a számat, nehogy felsikítsak. Lassan kezdett el mozogni bennem, egyre gyorsult, én ismét a hátát kezdtem karmolgatni, miközben apró nyögések hagyták el a számat.

-Mindjárt.-mondta zihálva. Aztán elment, lökött még rajtam párat, majd engem is elöntött a gyönyör.

Másnap reggel, szomorúan kellett rájönnöm, hogy iskolába kell mennem. Nyöszörögve keltem ki az ágyból, vissza néztem, a még mindig békésen szuszogó Lukera. Elmosolyodtam, valahol mélyen, még mindig bánt, amit tett, nagyon bánt. De nem tudok rá haragudni, tudom, hogy szeret és csak azért csinálta, mert megszeretett volna védeni, magától és a vele járó felhajtástól, de inkább az utóbbi. Gyorsan felöltöztem, felvettem egy cica nadrágot, egy fehér rövid újút és a farmerdzsekim. Nyomtam, egy puszit Luke arcára, de még mindig aludt. Írtam neki egy SMS-t, hogy suliba mentem, és elindultam.

Just love (5sos ) BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin