Egész úton hazáig nevettünk. Amikor hazaértünk megbeszéltünk, hogy megnézünk egy filmet Luke felment a szobámba én pedig elővettem egy üveg Nutellát és egy zacskó baba piskótát. Amikor felértem a szobámba Luke éppen a régi képes albumokat nézegette.
-Azt nem kéne....-kaptam oda. Luke össze csukta és letette az agyra amikor meglátta, hogy kicsit felzaklatott a dolog.
-Akkor is gyönyörű voltál.- mondta mosolyogva, nem láttam hazugság jeleit rajta, de nem hittem neki.
-Ejtsük a témát, nem tudod elhitetni velem.-mondtam és elléptem mellőlle.-Mit nézzünk?-fordítottam neki hátat, hogy ne lássa a könnyeimet amik lassan gördültek végig az arcomon.
-Van itt akció,romantikus.- mondtam elcsukló hangon és a DVD tartót böngésztem. Hirtelen hátulról átkarolt és a nyakamba puszilt.
-Gyönyörű voltál és az is vagy! Számomra a leggyönyörűbb. - mondta, maga felé fordított és letörölte a könnyeim.-És ne haragudj, ha nem veszem elő azt az albumot és nem nézek bele akk.....- de nem tudta befejezni, mert megcsókoltam.
-Nem a tehibád! Csak hagyjuk ezt a témát oké?-mondtam mosolyogva.
-Akkor mit nézzünk?- kérdeztem.
-Nagyfiúk 2 !?- csillant fel a szeme.
-Oké.- röhögtem fel a kisfiús arcán.
Megnéztük a filmet és az üveg Nutella is elfogyott(gratulálok Melany). Egyszer csak Naty rontott be a szobámba.
-Mel ! Még nem vagy kész ?!- kezdte indulatosan.
-Uh bocsi, elszaladt az idő.-mondtam és felkeltem az ágyról, hogy elkezdjek készülődni, bár elég nehezen ment. Nem szerettem volna menni, annál inkább Lukeal lenni.
-Hát akkor én megyek, jó bulizást, érezzétek jól magatokat.-mondta Luke majd fel állt és odajött hozzám.- Kanos pasikkal fog fürdőzni a csajom, kéne félnem?-kérdezte.
-Biztosíthatlak Hemmings, hogy a csajod leszarja a kanos pasikat.... kivéve egyet.- mondtam egy kicsit kacéran és rátapadtam ajkaira.
-Na jó gyerekek, legyetek már tekintettel a szinglire is.-mondta Naty magára mutogatva.
-Hívj ha van valami.-mondta Luke. Hevesen bólogattam, majd adtam neki egy búcsú csókot és elment.
Naty vigyorogva állt a szobám közepén és engem bámult.
-Mi van?- kérdeztem.
-Semmi, semmi csak olyan cukik vagytok együtt.-mondta- És a pasid LUKE HEMMINGS az űber helyes, űber cuki LUKE HEMMINGS.
Nem bírtam ki és elkezdtem Natyval együtt ugrálni.
-Na akkor mit is veszel fel ?- kérdezte Naty akin egy fekete Vans, egy farmer picsa gatya (hát na.. nincs mit szégyellnie) és egy Ramones has póló volt.
-Foggalmam sincs.-mondtam teljesen őszintén.
-Akkor menj el lezuhanyozni, csináld meg a hajad, sminknek egy vízálló szempilla spirál. Addig én kiválasztom mit is vegyen fel a sexys barátnőm.- mondta izgatottan, majd rámkacsintott. Nem bírtam ki elnevettem magam.
Amikor kész voltam(tusi, haj begöndörítve, vízálló szempilla spirál) Naty elém tolta az esti szettem. Egy fekete rövid nadrág, az alja szaggatott, egy fehér Nirvanás top ami a bikini felsőmet takarta, és az alja szét volt vagdosva, így hosszan lógtak a rojtok egészen a derekamig. Felvettem a fekete Conversem és már mehettünk is.
-Mehetünk?- kérdezte Naty a ház előtt.
-Mehetünk.-fujtam ki a evegőt.
-Nem lesz semmi baj, nagyon jól nézel ki.- ölelt meg, én meg szorosan magamhoz húztam.
-Köszi, hogy vagy.-mondtam neki.
- Evidens. Na menjünk.- és elkezdett befelé rángatni.
Amikor beléptünk javában folyt a buli. Egy csomó tini illuminált állapotban. Bementünk a konyhába én egy Royal-narancsot ittam Naty pedig egy Whisky-kólát. Egyszer csak éreztem, hogy valaki hátulról átölel. Scott Mcdonald, a ,,dugjunk a szertárban" fiú.
-Scott, húzzál már innen.-ordítottam, mert már csak a szimpla jelenléte is irritált.
-Ugyan már baby, tudom, hogy te is szeretnéd.-mondta és közelebb lépett.
-Ha még egy lépést közeledsz esküszöm a nyakadba kötöm a heréidet.-ordítottam neki, de rám se hederítve közeledett felém. Megfogta a derekam és magához rántott. Próbált megcsókolni, nem tudja kibe kötött bele. Tiszta erőmből felrántottam a térdem és telibe talált. Ez az Melany jár a keksz, dicsérgettem magam.
Scott a földön fetrengve könnyezett én pedig leguggoltam mellé.
-Tudod Scott, keress egy másik kurvát, akit a szertárban kurelhatsz szerte szét.-mondtam.
-Hülye ribanc, úgyis meg fektetlek.-mondta mire én csak rávigyorodtam lesajnálóan.
-Próbálkozz csak.- rákacsintottam majd ott hagytam.
Naty azonnal utánam rohant.
-Ez igen csajszi, csapj bele!-tartotta fel a kezét. Röhögve belecsaptam.
-Megyünk fürdeni?-kérdeztem.
-Persze.-mondta, megfogta a kezem és kirángatott a kertbe.
Kint Elena pakolgatta magát a fiúknak. Amikor meglátott elkezdett kijönni a medencéből. Mintha a filmekben lennénk, felvette a sexy lány szerepet és miközben keresztlépésekkel sétált ki a medencéből, haját hátra simította.
-Nahát Mel, milyen nagy meglepetés.-mondta vigyorogva.- Nem hittem volna, hogy lesz merszed eljönni egy medencés buliba.-mondta úgy, hogy mindenki hallja. Persze az egész társaság felénk fordult.-A te helyedben nem tenném.- teljesen megsemmisültem, Natyi csak megszorította a kezem ez elég erőt adott, ahoz hogy beolvassak neki.
-Igazán köszönöm, hogy felvilágosítottál mind erről Elena. Jó, hogy tudom, hogy az én helyemben te egy félénk picsa lennél.-mondtam gúnyosan mosolyogva.
-Ohh Mel mit szólnál ha bejönnél fürödni.- mutatott a medence felé.
-Nagyon szivesen.-levettem a cipőm, lekaptam a felsőm majd a nadrágom. Minden fiú aki jelen volt ekezdett füttyögni, ami még nagyobb önbizalmat adott.
-Menjünk fürdeni Elena.-mondtam majd tiszta erőmből meglöktem és bele esett a vízbe.
Mindenki nevetett, a fiúk éhes szemekkel néztek ami egy kicsit-nagyon zavarba hozott.
-Tudod El,- kezdem bele mikor már feljött a víz alól.- szar a bulid.- mondtam majd magamra kaptam a cuccaim és Natyval a nyomomban röhögve távoztunk.
-És most hova tovább?- kérdezte könnyes szemmel Naty.
-Szerzünk neked pasit.- mondtam és rákacsintottam.
-Menjünk.- csillant fel a szeme.
15 perc séta után már Calumék háza előtt álltunk. Mivel hallottam a zenét magabiztosan nyitottam be.
-Sziasztok srác......-kezdtem de nem tudtam befejezni, mert ott helyben megsemmisültem. Luke egy fotelben ült az ölében pedig egy szőke hajú lány. Amikor észre vett felpattant.
-Mel ez nem az aminek látszik.-mondta.
Ennél nem igazán kellett több sarkon fordultam és elkezdtem rohanni. Hallottam, hogy kiabál utánam, meg azt is, hogy Naty ordítozik vele. De semmi nem érdekelt, csak rohantam és amikor haza értem felmentem a szobámba bezártam az ajtót és zokogtam. Luke hívogatott, de kinyomtam. Amikor már hatodjára kinyomtam, üzeneteket írt de meg sem nyitottam. A telefonom egyfolytában pittyegett vagy Natytól vagy Luketól jött üzenet. Meg sem néztem csak kikapcsoltam a telóm és álomba sírtam magam.
STAI LEGGENDO
Just love (5sos ) BEFEJEZETT
Fanfiction"-Örülök, hogy megint így találkozunk.- mondta a srác akinek reggel is neki mentem. -Neharagudj.-mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat"