10.rész

496 32 0
                                    

                  

Kinyitottam a szemem és egy asztal állt a garázs közepén amin megvolt terítve és két oldalán gyertyák voltak.

-Luke...ezt te csináltd?-döbbentem le teljesen.

-Igen! Remélem tetszik.- mosolygott.

-Nagyon!.-vigyorodtam el.

Az asztalhoz léptünk, majd kihúzta nekem a széket (gentlemen).

-És mit eszünk?- kérdeztem mosolyogva.

-Hát az úgy volt....-kezdte el magyarázni a fülét vakargatva.

-Hogy volt?-kérdeztem vissza tartva a nevetést.

-Ezt az egyet elfeletettem.-nyögte ki, belőlem pedig kitört a röhögés.

-Ne nevess ki.-vágta be a durcit.

-Nyugi Hemmings, én beérem az üres tányérral is vacsira.-röhögtem tovább.

-Azt már nem.- jelentette ki nyugisan, majd fütyült egyet és az unoka tesóm lépett be a garázsba fehér ingben és fekete nadrágban.

-Mrs. Stevenson, Mr Hemmings ma én szolgálom fel önöknek a vacsorát. Mivel nagy választék nincsen, választhatnak pizza és pizza között.- jelentette ki, de én nem bírtam és szakadtam a nevetéstől és Luke is velem tartott.

-Én most úgy megenném a pizzát... te nem?.- néztem Lukera könnyes szemmel.

-De, az most nekem is jól esne.- jelentette ki.

-Jól van akkor 1 perc és hozom a rendelésüket.- mondta Cal és kilépett a garázsból.

Pár perc múlva vissza is jött, kiszolgált és lelépett otthonról. Lukeal nagyon sokat röhögtünk, kurva jófej. Mindenről eltudunk beszélgetni. Aztán arra észleltünk fel, hogy már 10 óra és Luke haza kísért.

-Köszönöm a randit, nagyon jól éreztem magam.-mondtam mikor a ház elé értünk.

-Én is! Bár volt egy-két baki amiért majdnem agyfaszt kaptam.....-mondta belőlem pedig kitört a nevetés.

-Így is nagyon jó volt.- nyomtam egy puszit az arcára, mire egy mosoly terült el az arcán.

-Remélem megismételjük.- mondta, majd rámkacsintott.

-Én is remélem Hemmings.

-Kár, hogy nem jössz Hood-hoz holnap.-mondta, ahha szóval Cal-éknál lesz a buli.

-Már megígértem a barátnőmnek, pedig én is szívesen mennék veletek, nem igazán szeretem a medencés bulikat.-mondtam a földet pásztázva.

-Még is miért nem?- kérdezte hitetlenül.

-Hát, nem igazán szeretek bikiniben mutatkozni....- mondtam mé mindig a földet básztázva. Luka az állam alá nyúlt, majd felemelte a fejem.

-Pedig nagyon dögös vagy.- mondta maj megcsókolt, viszonoztam és a csók kezdett elmélyülni. A nyelve bejutásért esedezett, én pedig megadtam neki. Nyelvünk lassú táncot járt és a lábaim meginogtak. A csókunknak az öcsém vetett véget.

-Melany, Melany, Melany.- kiabálta miközben felénk szaladt. Mi elég gyorsan szétrebbentünk.

-Szia prücsök, mizu?- kérdeztem az öcsémtől kipirulva.

-Ki ő?- kérdezte és Lukera mutatott.

-Ő....-kezdtem de Luke befejezte helyettem.

-A barátja.-jelentette ki mire én lefehéredtem.

Most azt mondta, hogy a barátom ?!

-Adam ő Luke a.... a barátom.- néztem elpirulva Lukera mire az arcán egy vigyor jelent meg és rám kacsintott.

-Luke ő pedig az öcsém, Adam.- mutattam be őket.

-Szia öcsi.- pacsizott le vele Luke.

-Mel jössz nekem mesét olvasni?- kérdezte az öcsém.

-Persze menj csak előre, mindjárt megyek én is.-montam.

-Oké, szia Luke.-integetett majd beszaladt.

-Azt mondtad, hogy a barátom vagy?-kérdeztem kipirulva Lukeot.

-Hát barátok vagyunk nem?- kérdezte mire én teljesen szétestem.

-D..de azok.-mondtam zavartan mire elnevette magát.

-De ha szeretnéd lehetnék máshogy is a barátod.-mondta és a derekamra kulcsolta a kezét.

-Ezt még cissza kapod Hemmings.- mondtam neki durcisan.

-Na nedurcizz.-monta és megcsókolt.

-Akkor majd találkozunk, nagyon jól éreztem magam.- mondtam majd befelé vettem az irányt.

-Azért ha holnap meggondolnád magad gyere át Hoodékhoz.-mondta.

-Mindenképpen.- mondam mosolyogva.

-Jó éjt.- kacsintott rám.

-Jó éjt.- mondtam elpirulva.

Elindult és én is, mire vissza kiabált.

-Ja és Mel- kezdte- jól áll ha elpirulsz.- mosolygott.

En csak röhögve megráztam a fejem majd bementem. Felmentem Adamhez, hogy olvassak neki mesét de bealudt, úgyhogy betakartam és felhívtam Natyt mindent elmeséltem neki majd elaludtam.

Just love (5sos ) BEFEJEZETTTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang