Egyszer csak megszólalt.
-Luke vagyok.-mondta.
-Melany.- mondtam neki mosolyogva.
-Remélem még össze futunk Mel.-mondta egy pimasz mosollyal és rám kacsintott.
Megremegett a térdem és a hasam is elkezdett liftezni ennek a szívdöglesztő pasinak a láttán.
-Szia Luke.- és azzal kikerültem és elindultam haza.
Haza érve csak Luke járt a fejemben. Lemostam a sminkem, levetkőztem és beálltam a zuhany alá. Ki szálltam a zuhanyzóból magamra tekertem a törülközőt és bementem a szobámba. Ahogy beléptem jött egy üzenetem.
Calum: Kár, hogy elmentél szöszi, pedig azt akartam, hogy megnézd a próbát.
Melany: Neharagudj Hoody, de a következőre biztosan megyek!
Calum: Remélem is bár nem csak én..
Melany: Ezt, hogy érted???
Calum: Sehogy. Holnap nálunk 5 óra! Szia szöszi !
Melany: Nemár Cal..... Jól van akkor holnap!
Vajon, hogy értette Calum ?! Lehet, hogy Luke reméli, hogy megyek a próbára ?! Jézusom lehet tetszek neki ?! Ezekkel a kérdésekkel aludtam el.
Másnap reggel szinte kipattant a szemem, alig vártam a délutánt. Felvettem egy hosszú fekete szaggatott farmert és egy fekete Ramones atlétát. Begöndörítettem a hajam, majd felfogtam egy copfba. Elindultam a suliba. A nap egy örökké valóságnak tűnt. De amikor végre végeztem haza mentem megtanultam és már mentem is Calumhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just love (5sos ) BEFEJEZETT
Fanfic"-Örülök, hogy megint így találkozunk.- mondta a srác akinek reggel is neki mentem. -Neharagudj.-mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat"