Reggel olyan érzésben részesültem, amiben elég rég. Olyan érzésben, ami mindennél jobban hiányzott. Két erős kar ölelt át hátulról. És e két kar tulajdonosa, nem más, mint a szőke hercegem. Luke Hemmings. Szembe fordultam vele és néztem, ahogy békésen alszik, hallgattam ahogy szuszog. Istenem mennyire hiányzott. Adtam egy puszit az orrára, amitől elkezdett ébredezni.
-Jó reggelt.-mosolyogtam rá.
-Jó reggelt kicsim.-mosolygott, miközben a szemét dörzsölte.- Imádok így kelni.-mosolygott és megcsókolt.
-Nem csak te.-motyogtam a csókunkba.
-Mit csináljunk ma?-kérdezte.
-Mit szeretnél?
-Menjünk le a partra.-csillant fel a szeme.
-Jó.-mondtam mosolyogva.
-Ugye meg van még az a szexi fekete bikini?-húzta perverz mosolyra a szályát, amin kénytelen voltam felnevetni.
-Kanos vagy Lucas?-kérdeztem, majd felé kerekedtem.
-Csak egy ici-picit.-mutatott a mutató és a hüvelyk ujjával egy kb. 2 cm-es részt.
-Hát, akkor tudsz még várni.-sóhajtottam, majd megadóan lemásztam róla.
-Azt már nem.-mondta. Most ő volt felül. Mélyen a szemembe nézett.
-Szeretlek Melany.
-Én is szeretlek Lucas.-mosolyogtam, majd vadul az ajkainak estem.
Nyelvünk érzéki táncot járt, kezei pedig bevándoroltak a pizsamám alá, ami jelen esetben egy bő póló volt. Egy mozdulattal letépte rólam, szemei az így már teljesen jól látható csupasz melleimre tévedtek. Éhes pillantásokkal bombázta őket, majd puha csókokat lehelt rájuk. Én hátra vetettem a fejem a jó érzéstől.
Amikor megelégeltem, fordítottam a helyzetünkön. Most én voltam felül, letéptem Lukeról a pólóját, így egy bokszerben feküdt alattam. Beharaptam alsó ajkam a látvány miatt. Forró csókot leheltem ajkaira, majd kínzó lassúsággal haladtam lefelé. Neki is kínzó volt, de számomra sem volt más. Minden porcikámmal kívántam Lukeot. Amikor a bokszeréhez értem, bele akasztottam két ujjam, majd egy huncut vigyorral Lukera néztem.
-Ne csináld! Kérlek!-mondta vággyal teli hangon. Megenyhültem hangja hallatán, majd lerántottam róla a bokszert. Férfiassága az égnek meredt. Rámarkoltam és elkezdtem a kezemmel kényeztetni. Egy jól eső sóhaj hagyta el a száját, mire nyomtam egy puszit a farka végére. Itt már nyögött egyet. Majd amennyire csak tudtam bevettem a számba. Gyorsan mozgattam a fejem fel le. Amikor már éreztem, hogy keményedik pénisze a számban, kivettem a számból. Luke mérges pillantásokkal méregetett.
-Nem így fogsz elmenni édes.-mondtam, majd fel másztam hozzá egy csókért. Levettem a bugyim, neki a kezébe nyomtam egy óvszert. Amikor felhúzta, Ráültem csípőjére és bepozícionáltam nemi szervét a bejáratomhoz, majd ráültem. Egy hangos nyögés hagyta el a szám, ahogy Lukét is.
Egyre gyorsabban mozogtam, majd amikor már éreztem, hogy itt a vég, mégjobban begyorsítottam.
-Mindjárt.-morogta Luke. Majd éreztem, hogy megremeg bennem férfiassága. Tökéletesen egyszerre mentünk el.
Erőtlenül Luke mellkasára buktam, ő pedig szorosan magához vont. Így ölelkeztünk egy darabig.
Hihetetlen mennyire bele lehet szeretni egy emberbe. Azt hittem, hogy sosem leszek szerelmes. Azt hittem, hogy soha senkinek nem fogok tetszeni. Erre egy zavaros reggelen bele botlottam egy fiúba, akiről leg vadabb álmomban sem mertem volna álmodni. Bele szerettem, ő pedig belém. Sok mindenen keresztül mentünk, ez tény, de valahogy mindig vissza találtunk egymáshoz. És mérhetetlenül nagy örömmel tölt el, hogy magam mellett tudhatom őt. Ő életem szerelme, és soha nem szeretném elveszíteni.
-Föld hívja Melanyt.-mosolyog rám szerelmem.
-Ja bocsi, csak elbambultam.
-Vettem észre.-röhögött ki.-Egyébként, szóltam a többieknek is, hogy menjünk a strandra, de ők moziba szeretnének menni.-mondta.
-Nekem az is jó, ha nekem is.-mosolyogtam rá, majd megcsókoltam.
*****
Hat hónap telt el. Lukeal, azóta is boldogok vagyunk. Mindennél jobban szeretem és a szikra nem múlt el. Minden egyes nap, újból belé szeretek.
Vissza mentem a suliba. Elenával, nem éppen jó a kapcsolatom. Konkrétan rühellem, de tudom, hogy ő is engem. Borzalmasan féltékeny arra, hogy én vagyok Luke barátnője. Ugyan én még nem téptem meg, mint Naty, de nem áll tőle messze. Elég csúnya pletykákat terjeszt rólam, ami nekem nem igazán tetszik. De tudom, hogy nem ér annyit, hogy foglalkozzak vele.
A fiúk egyre híresebbek, aminek feltétlen örülök. Bár igaz, hogy elég sok lány hemzseg Luke körül, de ez eddig is megvolt.
Az ót az incidens óta egy rajongó sem nyúlt hozzám, sőt egyre kedvesebben viszonyulnak a kapcsolatunkhoz Lukeal.
Apuval egyre többet találkozom, aminek nagyon örülök. Anyu pedig talált magának egy nagyon jó fej pasast. A neve John. Adam oda meg vissza van érte, anyámról, meg ne is beszéljünk.
A lényeg, hogy az életem sínen van és csak ez számít most.
******
Hát, ez lenne az epilógus. Tervezek 2. évadod, de most egy kis szünet kell. Szeretnék egy kicsit a másik két blogomra koncentrálni, mert elég sok ihletem van. Tudom, hogy pont most fejezem be, miután kaptam rá egy díjat, elgondolkodtatott ez a dolog, de arra jutottam, hogy most pont egy olyan részhez értem, ahol abba hagyhatom a Storyt egy időre.
Elég sok elképzelésem van és készül, még egy Fanfic, ami szintén 5sos-os. De azon még dolgozom.
Szeretném megköszönni az 1K megtekintést és a 86 vote-ot. Na meg persze a díjat is amit kaptam.
Remélem sokatoknak tetszett ez a blog.
Egy kis ön fényezés remélem bele fér!
Van jelenleg két másik blogom.
1, I am FAKE
2, Life with dance.
Olvassátok őket! J
=
ESTÁS LEYENDO
Just love (5sos ) BEFEJEZETT
Fanfic"-Örülök, hogy megint így találkozunk.- mondta a srác akinek reggel is neki mentem. -Neharagudj.-mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat"