11.rész

504 32 0
                                    

A bizonyos buli napja. Attól függetlenül, hogy nagyon nem várom ezt a bulit nagyon boldogan keltem. El sem hiszem, hogy van barátom, méghozzá Luke Hemmings.

Még jó, hogy Naty pontos volt..(irónia)! Majd nem félórát késett. Amikor végre csöngettek. Már a táskámmal együtt csörtettem le a lépcsőn, kiabáltam anyunak, hogy elmegyek és már mentünk is a közeli plázába.

Bementünk a boltba és rájöttem, hogy mennyire utálok ide járni. Régen sosem találtunk olyan fürdőruhát ami jó lett volna. És kijelenthetem, hogy a fürdőruha iszonyom megmaradt.

Natyval ketté váltunk és amíg ő színes én inkább fekete fürdőruhákat választottam és valamiért mindig pár számmal nagyobbat(??).

-Mel szokj már hozzá, hogy a méreted S-M nem XL.-mondta enyhén ingerülten(reménytelen eset vagyok? .... .tudom)

-Jól van na.-mondtam majd vissza raktam az összeset és elkezdtem az én méretem közt válogatni.

Naty a kezembe nyomott egy halom színekben pompázó fürdőrucit.

-Ezket mind felpróbálod.-adta ki a parancsot.

-De nem lehetne fekete?-nyafogtam.

-Csak próbáld fel ezeket is.-vette a figurát könyörgőre.

-Jó,jó.-mondtam majd berántottam a próba fülkén a függönyt.

Nagy nehezen lerángattam a ruháim és közben próbáltam kommunikálni Natyval, de ő susmorgott valakivel.

-Hé Naty telefonálsz? – kérdeztem.

-Nem... vagy is de.-mondta megzavarodva.- Kész vagy már?- kérdezte nyöszörögve.

-Várjál már nem jön fel a nagy seggemre.-röhögtem és majdnem elzakóztam a próbafülkében.

-Mehetek?-kérdezte.

-Jöhetsz.-mondtam bizonytalanul.

De Naty helyett... basszus Naty helyett Luke lépett be a próbafülkébe.

-Luke... te mit keresel itt?-kérdeztem és ösztönösen magam elé kaptam a kezem.

-Neked is szia.-mondta röhögve majd közelebb lépett, hogy megcsókoljon.

-Khm... Akkor innentől magatokra hagylak titeket... majd hívlak Mel sziasztok.-mondta Naty, majd lelépett.

-Honnan tudtad, hogy itt vagyok?- kérdeztem Luketól.

-Össze ftottam reggel Natyval ő mondta.-magyarázott de nem a szemembe nézett. A pillantása vándor utat járt a testemen.

-Mel kurva dögös vagy.- mondja és az alsó ajkába harap.

-Azt gondolod?- kérdeztem direkt hátat fordítva neki hogy jól lássa a szebbik felem.

-Azt..-jeleniti ki. Érzem, hogy a tekintete lyukat égét a fenekemen.

-Nem tudom inkább felveszek egy másikat.-mondtam majd felé fordultam.

-Oké.-mondja, de még mindig ott áll velem szemben.

-Ahoz kikéne menned.-mondtam röhögve.

-Ja...jó-kapott észbe a bambulásból.

Levettem a világos kék fürdőrucit és a helyére felvettem egy feketét, aminek a kosara háromszög alakú volt, nyakban és a hátánál is megkötős. A bugyija oldalt megkötős volt.

-Akarod látni?-kérdeztem Lukeot. Válasz helyet elrántotta a függönyt és belépett.

-Ezt vedd meg.- mondta és látszott rajta, hogy nem nagyon tud uralkodni magán.

-Szerinted jól áll?-kérdeztem közelebb léptem hozzá és a nyaka köré fontam a karom.

-Brutálisan.-harapott az ajkába.

-Akkor megvegyem?-kérdeztem és már csak centik választottak el egymástól.

-Ahha....-mondja és már szerte szét harapdálta az ajkát.

-Halgassak én rád?- kérdeztem és próbáltam volna hátra lépni, de meg fogta a derekam magához rántott és meg csókolt. Elmélyítette a csókot, nyelvünk gyors táncot járt. Kezei a fenekemre vándoroltak, majd bele markolt. Én bele nyögtem a csókunkba mire elrántódott a függöny és mi szét rebbentünk.

-Elnézést fiatalok, de ez egy próba fülke, nem pedig egy háló szoba úgyhogy ha megkérhetem egyszerre csak egy ember tartózkodjon bent.-mondta komoran a biztonsági őr, mire Luke bólintott és kiment. Gyorsan felöltöztem majd kivittem a nyertes fürdőruhát.

-Azt hiszem ezt veszem meg.- mondtam és boldogan mutattam Lukenak a választott darabod.

-Reméltem.-kacsintott rám.

-Van kedved átjönni hozzánk? Nincs otthon senki.-kérdeztem.

-Aha, de remélem nem akarsz bikiniben vagy fehérneműben mutatkozni előttem, most is alig bírtam ki, ha nem jön az az őr szerintem ott helyben szexelünk.-mondta mire én nem kaptam levegőt úgy nevettem.-Bár mondjuk ha jobban bele gondolok... otthon már nem állíthatnak le.-töprengett.

-Arra még várnod kell Hemmings.- mondtam majd adtam neki egy gyors csókot.



Just love (5sos ) BEFEJEZETTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin