17.rész

502 26 1
                                    

Amikor odaértünk a kocsihoz, szomorú dologra kellett rájönnünk. A kocsi csak 5 személyes, mi pedig hatan voltunk.

-Jó, akkor valaki itt marad, és majd vissza jövök érte, ahogy kiraktam a többieket.-vázolta fel a tervét Ash.

-Majd én maradok.-ajánlotta fel Naty.

-Én is.-mondta Cal.

-De te még beférsz.-értetlenkedett Mikey, mire én oldalba vágtam és a földre rogyott.

-Az én csajom.-puszilt a nyakamba röhögve Luke.

-Ezt most mé' kellett?-kérdezte a pizza fiúm nyöszörögve.

-Csak, hogy lásd mennyire szeretlek.-kacsintottam rá, majd be ültettem hátra.

Ash beindította az autót, és már indultunk is.

-Én még mindig nem értem, hogy miért alkalmaztál erőszakot.-értetlenkedett Michael az oldalát szorongatva.

-Nem esett még le, hogy oda, meg vissza vannak egymásért?-kéreztem Mike-ot értetlenül

-De!-vágta rá rögtön.

-Hagyjuk.-hagytam rá, és inkább az ablakon bámultam kifelé.

Amikor Ash kitett minket, kerestünk egy szimpatikus helyet és le cuccoltunk. Nem voltak sokan a strandon, de pár lógós rajongó csak megtalált minket. A hajukat tekergetve kértek képet, aláírást, ölelést. Hülye picsák. Jó az elsők még tök cukik voltak, de a 10-nél már azt hittem kitépem a hajam szálanként. Persze kaptam bőven a szúrós pillantásokból, amit Luke is észre vett. Egy mosollyal jeleztem neki, hogy engem nem igazán zavar.

Láttam messziről közeledni Ashtont, na meg a gerle-párt, akik immár kézen fogva sétáltak felénk. Elkezdtem szaladni feléjük, majd nekik ugrottam és elkezdtem visongani.

-Melany Stevenson, ha most nem hagyod abba a fojtogatásom, 2 percen belül bele baszlak a vízbe.-röhögött Calum.

-Úgy örülök nekteeeeek.-húztam el az ''e'' betűt még mindig szorongatva őket.

-Te akartad hugi.-kapott fel a vállára Cal és elkezdett szaladni velem a víz felé. Én sikítottam és ütögettem Cal hátát, de ő rá se bagózott. A többiek csak álltak és fulladoztak a röhögésben, még az én hercegem sem jött a meg mentésemre, inkább ki nevetett. Kössz Hemmings.

Calumnak már a térdéig ért a víz, de folyamatosan sétált befelé. Egyszer csak ugrott egyet, majd mindketten a víz alatt voltunk. De mivel én felé kerültem, a víz alatt simán a nyakába ültem, amitől nehezen tudott ki emelkedni a víz alól, az elején. De aztán ki egyenesedett és hátra vágta magát. A többiek csak röhögve nézték a harcunkat, aztán ők is megrohamozták a vizet.

El baromkodtunk, én felültem Luke nyakába, Naty Caluméba, Mike pedig Ashtonéba és mi így tökre elvoltunk. De aztán rájöttem, hogy jó lenne levenni magamról a vizes ruhákat.

-Ki megyek kiteritem ezeket.-mondtam Lukenak a vizes ruhákra mutatva, majd megcsókoltam.

-Jó de siess.-vált el ajkaimtól, majd nyomott rájuk egy puszit. Én ki sétáltam a partra. Éppen a ruháimat terítettem ki, amikor valaki meg kocogtatta a vállam.

-Khm.-hallottam a hátam mögül. Meg fordultam és három lánnyal találtam szemben magam.

-Sziasztok.... segíthetek?-kérdeztem kedvesen.

Válaszul kaptam egy csattanós pofont(!?). Nem értem miért. Amikor kiegyenesedtem, már kaptam is a másikat. Utána az egyik lány a hajamat kezdte el tépni, a másik pedig rugdosni kezdett. Én már a földön feküdtem, elég erős hányingerrel, amikor az egyik lány leguggolt mellém, és rám kiabált, hogy ,,Nem sajátíthatod ki Lukot". Utána pedig tovább kezdett ütni. Egyszer meghallottam Luke hangját, és Naty jelent meg előttem. Bele markolt, két lány hajába és elrángatta őket. A harmadikat pedig Michael vitte el onnan.

Just love (5sos ) BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now