Egy kicsit elkéstem, mert nem találtam meg a lakáskulcsom. Szinte rohantam Calumhoz, de a garázs előtt földbegyökerezett a lábam. Ott álldogáltam és azon gondolkodtam, hogy Luke vajon, hogy fog köszönteni.
Erőt vettem magamon és benyitottam. A fiúk mond ott voltak, Cal felpattant majd nyomot egy puszit az arcomra, Ashton és Mikey is felpattant majd mindketten megöleltek és Luke.... Luke csak ült a fotelben felpillantott a telójából intett egyet majd folytatta azt amit eddig csinált. Én lesokkolva álltam ott és merengtem a semmibe.
Hogy lehettem ilyen baszott naiv?! Luke-nak biztosan van barátnője. Ezek és még sok más járt a fejemben, amikor Cal elkezdett integetni az arcom előtt.
-Föld hívja Melanyt!.- röhögött.
-Óh bocsi csak elbambultam.- mondtam zavartan.
-Azt kérdeztem szombaton van e kedved eljönni velünk bulizni?-kérdezte mire össze rándult a gyomrom, Luke felpillantott a telójából és fürkészve nézett a válaszomat várva.
Már majdnem rávágtam, hogy igen, amikor eszembe jutott Elena medencés bulija.
-Bocsi de meg ígértem az egyik osztálytársamnak, hogy elmegyek a bulijába.-mondtam.
-Ohh nem baj majd legközelebb.-mondja.
A srácok elkezdtek zenélni én pedig tátott szájjal hallgattam. Kurva jók voltak. Aztán elkezdtek játszani egy számot aminek a refrénje így szólt
She looks so perfect standing there
in my American Apparel underwear
and I know now, that I'm so downYour lipstick stain is a work of art
I got your name tattooed in an arrow heart
and I know now, that I'm so downÉs amíg énekelték a dalt Luke egyfolytában a szemembe nézett. Én már tényleg nem tudtam mit csináljak kislányos zavaromban. Aztán halványan elmosolyodtam majd ő is. Aha szóval várta a reakcióm. Na jó bevallom! Borzalmasan tetszik ez a fiú.
Amikor végeztek úgy voltam vele, hogy ideje lelépni így elköszöntem a fiúktól majd kimentem, de valaki megfogta a kezem hátulról és vissza húzott.
-Elkísérlek.- mondta Luke.
-Oké.-mosolyogtam rá.
-És milyen buliba is mész szombaton?.- kérdezte megtörve a csendet.
-Az osztálytársamnak lesz egy bulija és elhívott- mondtam- bár nem sok kedvem van menni.
-Akkor miért mész?-kérdezte értetlenül.
-Mert a barátnőm menni szeretne és nem szeretném, hogy egyedül menjen.-mondtam.
-Értem. De azért remélem azt a bulit még bepótoljuk együtt.- mondta és rámkacsintott. Jézusom, hogy lehet valaki ennyire cuki ?!
-Én itt lakom.-mondtam Lukenak és a hézra mutattam.- Köszi hogy hazakísértél.
-Nincs mit. Remélem minél hamarabb találkozunk.-mondta és borzalmasan lassan nyomott egy puszit az arcomra. Csak pár centire volt az arcunk egymástól, azt hittem meg fog csókolni de elhúzódott.
-Akkor szia.-mondta mosolyogva.
-Szia.- mondtam szomorúan.
Hátat fordítottam és nyitottam volna a kis kaput de hirtelen meg fogta a karom megfordított és magához húzva megcsókolt. Én csak álltam ott aztán én is vissza csókoltam. A kezeit a derekamra fűzte én pedig bele túrtam a hajába. Kicsit elhúzódott majd így szólt.
-Nagyon bejössz Mel.-mondta majd megint megcsókolt.
Levegő hiány miatt megszakítottam a csókunkat és elhúzódtam tőle egy kicsit.
-Ráérsz holnap?- kérdezte.
-Te most randira hívsz?-kérdeztem egy halvány mosollyal az arcomon.
-Igen, szeretnélek elhívni randira.- mondja egy csábító mosojjal.
-Rendben, szivesen elmegyek veled randizni.- bólintottam.
Luke nyomott egy puszit a számra(!!!) majd elment én pedig bementem a házba.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Just love (5sos ) BEFEJEZETT
Fanfic"-Örülök, hogy megint így találkozunk.- mondta a srác akinek reggel is neki mentem. -Neharagudj.-mondtam, majd mindketten elnevettük magunkat"