Ráno jsem s probudila a podívala se na mobil.. Smska od Tata..
Tate: Zlato strašně se ti omlouvám, ruply my nervy, je mi to strašně líto. Promiň.. Odpust mi to.
Neodepsala jsem mu.. Z čeho ale mohl mít nervy? .. To nechápu..
Najedla jsem se a vrátila se zpět do postele. Pustila jsem si nějaký romantický film. Další smska.
Tate: Odepiš mi prosím..
Já: Je ti jasný, že ti to jentak neprominu viď?
Tate: Jo je, jenom jsem potřeboval tvojí pozornost. Koukni se z okna.
Tak jsem se koukla. Papírek. Na něm byla nakreslená šipka rovně. Koukla jsem se teda do jeho okna, kde byla šipka dolů. Koukla jsem se dolů a nic.. Tak mě napadlo jít se tam podívat.
Otevřela jsem dveře. Byla tam položená černá růže se vzkazem:
Nechtěl jsem to udělat..
Nedokázala jsem odolat a pousmála se. Vzala jsem růži dovnitř a nalakovala jí. Přišla mi sms:
Tate: Přijď ke mě..
Já: Ok.
Oblékla jsem se a běžela k němu.
"Tate!" .. "Elisabeth!" vykřikli jsme a padli si do náruče. "Moc se ti omlouvám Ell, fakt jsem nechtěl.." .. "To je v pohodě.. Ale už to víckrát nedělej.." řekla jsem a usmála se na něj. "Pojď dovnitř." šla jsem. Odnesl mě do pokoje.
Bez předehry, strhl ze mě oblečení a vrazil ho do mě. Přirážel a já si to užívala.
"Co ti včera bylo?" .. "Nic.." odsekl mě znovu. "Neodsekávej mě.. Chci pravdu." řekla jsem a upřeně se na něj podívala. "Neřeš to prosím Ell.. Nechci tě dostat do nebezpečí." .. "To je to až tak špatný?" zeptala jsem se. "Fakt to neřeš neni to důležitý.." řekl a políbil mě na rameno.
"Miluju tě." řekl a políbil mě. "Já tebe taky." řekla jsem. "Ale někdy mám pocit jakobys něco přede mnou tajil.." dodala jsem. "Takhle to není Ell.." řekl jistě a usmál se. "Budu ti věřit." dodala jsem a lehla si na jeho hrudník.
Udělá cokoliv aby mě získal zpět.. Věřím mu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-U
ČTEŠ
Why him ?!
FanfictionVáš život se dočista změní, když podlehnete tomu správnému člověku.. Warning: příběh obsahuje vulgarismy a lehké sexuální scény