48.

466 32 0
                                    

*o pár dní později*

Je mi ještě hůř.. Zvracení je můj každodenní rituál. Bolelo mě břicho.. A navíc jsem to nedostala..

Rozhodla jsem se jít k doktorovi. Tam mě po dvou hodinovém čekání přijali na ultrazvuk, kvůli tomu zvracení.

Jela jsem domu.. Takhle v prdeli jsem nikdy nebyla..

Když jsem přijela domu, Tate seděl na mojí posteli. "Jak ses sem dostal?" šla jsem k němu opatrně blíž. "Tvoje máma mě pustila, abych na tebe počkal, než přijdeš." vstal a šel ke mě. Jeho pohled byl hrozivý.. Najednou jsem uviděla jeho ruku.. Celá od krve kvůli ránám od žiletek.. Krev už netekla, ale vypadalo to strašlivě.

"Elisabeth jak sis kurva mohla myslet, že se budeš scházet s Lukem za mýma zádama?!" zařval.. "Tate.. Já se nechci hádat.." sedla jsem si na židli. "Odpověz!!" rychle jsem vstala a utekla. Chtěl mě chytit za ruku, ale nestihl to.. Před mým domem jsem se rozeběhla a koukala za sebe.. Nebyl tam.. Když jsem doběhla na zastávku, autobus se chystal odjet.. Na poslední chvíli jsem naskočila a jela pryč..

Napsala jsem Care:

Já: Jsi v centru?

Care: Teď tam jedu. Vidim tě jsi vepředu v autobuse. Procpi se ke mě dozádu.

Proběhla jsem uličkou mezi sedadli a se slzami v očích jsem vše řekla Caroline.

Šli jsme si sednou do Starbucks.. Neměla jsem u sebe ani peníze.. To však nebyl noc velký problém.. Větší byl ten modrooký blonďáček, který seděl vedle nás.

"Tak co? Už zešílel?" otočil se k nám. Caroline nechápala. "Jak to víš? A co tady vůbec děláš?" .. "Dávám na tebe pozor.." upil z kelímku s kávou. "Proč?" .. "Protože vim čeho je schopnej.. Dneska ráno například zbil svýho předchozího dealera. Big bosse jestli rozumíš.. Takže dostal docela nakládačku, když mu zabodl nůž do břicha." zdesila jsem se.

"Co chce po mě?" .. "Jediný co chtěl byla láska.. Ale teď už to vypadá, že jsi spíš jeho terč, když má nervy.. Miloval tě.. Ale už převládá jeho špatná strana.." lehce se usmál.

"A jeho rodiče to neřešej?" Care byla furt mimo, ale i tak se nás snažila poslouchat. "Jeho rodiče se dneska vrací.. Plánuju za nima zajít-" chtěl pokračovat, ale přerušil ho zvuk příchozí zprávy. Přečetl si jí a pousmál se.

"Co je?" zeptala jsem se ho. "Píše mi Tate.. " Jestli jsi s ní okamžitě jí pošli domu. Tohle dořešíme.."" napodobil zvuk jeho hlasu a pak se začal smát. Mě to teda moc vtipný nepřišlo.

Zvedla jsem se a kývla na Care, ať jde se mnou. Luke mě chytl za ruku. "Opatruj se Ell.. A dávej si pozor na to, co dělá." řekl a pustil mě.

"Kdo to byl?" zeptala se Care. "Starej kamoš Tata.. Víš on.." .. "On co? Je mi strašně povědomej." v tu chvíli jsem se to bála Care říct.. Aby se zase nesesypala.. Ale sebrala jsem celou svou odvahu. "To je ten, co tě z tý zastávky zatáhl do parku do toho křoví.."

"Cože?? Jak to víš? Vždyť ho přece chytli ne? Ještě mi řekni, že víš kdo mi to udělal." jen jsem se bolestně dívala do země. "Vyklop to Elisabeth!!" strkla do mě. "Zabásli toho nesprávnýho.. A ..Byl to Tate.." když jsem to dořekla, vypadala jako by jí právě někdo bodl kůl do břicha. Měla slzy nakrajíčku. Celou cestu na zastávku jsme mlčeli.

"Zabiju toho parchanta." řekla tiše, když už jsme se blížili k zastávce poblíž Arkley Drive. "Já se budu snažit, aby on nezabil mě." .. "Bude to dobrý Ell." to byla poslední slova, co mi řekla, než jsme se vydali každá jiným směrem.

Když jsem vběhla do pokoje, Tate tam furt byl.. Seděl na židli s pohledem vraha.. Tak prázdný pohled..

"Takže jsi byla s ním jo?" zvedl se a šel pomalu ke mě. "Jak si to můžeš dovolit doprdele?" stuhla jsem. Křičel.. Tak moc.. "J-já jsem s ním jen mluvila potkala jsem ho ve městě." .. "Jak si vůbec můžeš dovolit odcházet, když s tebou mluvim?!" plesk.. Facka.. Bolelo to.. Upadla jsem na postel.

Sedla jsem si. "Tate já-" .. "Drž hubu teď mluvim já!" pořád křičel. "Tate je to důležitý já-" .. "Tak poslouchej.. Ty už nikdy s nim nikam nepůjdeš jasný?!" .. "Tate poslouchej mě kurva chvíli!" začala jsem taky křičet. "Nemluv, když mluvim já!" plesk.. Další facka.

"Jak vůbec můžeš mít ke mě takovou neúctu.." pokračoval ve řvaní na mě. "Tate já-" šeptla jsem.. Neslyšel mě. "Jsi tak strašně sobecká a nezodpovědná a-"

"Jsem těhotná!"

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-U

Why him ?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat