Sobotní ráno bylo první ráno, při kterém jsem se nemusela z postele zvedat na popáté. Záda nebolela tak moc a já se mohla v klidu hýbat. Rozsvítila jsem mobil a byla tam sms:
Tate: Snídaně?
Já: Teď.
Zaběhla jsem do koupelny a udělala si culík, vyčistila zuby a opláchla obličej.
Hned jak jsem seběhla dolu, rozrazili se dveře. Stál v nich udýchaný špinavý blonďáček.
"Doufám, že jsou palačinky." vydechl a sundal si kabát a boty. "Cítím výhru!" křikla jsem cestou do kuchyně, když jsem objevila mamku stojící u sporáku, otáčející palačinku. "Dobré ráno děti." řekla spokojeně. Počkala jsem na Tata až se k nám uráčí dojít.
"Dobré paní Goode." došel ke mě a lehce mě líbl na spánek. Uchcechtla jsem se a nandala si první palačinku. Na stůl jsem přinesla marmeládu, šlehačku, ovoce.. Prostě všechno potřebné a konečně si sedla. Potom, co si mamka k nám sedla jsme se společně nasnídali.
"Tvoje máma nevaří?" zeptala se mamka dojídajíc poslední sousto. "Jsou věčně pryč. Když už společně jíme, tak buď v restauraci nebo na objednávku, ale jinak si něco vařim sám." otřel si rty od šlehačky. Jemně se mu leskly. Povídali si spolu o rodičích a tak.. A já ho mezitím pozorovala v celé kráse.
Došlo mi, že jsme spolu už dlouho něco nedělali.. A že mi to docela chybí.. A teď jak mu to naznačit..
"Ehm.. Mami nechceš náhodou jet dneska k Fran?" Tate se trošku zarazil.. "No.. Přemýšlela jsem o tom.. Ale ještě jsem se nerozhodla.. Proč?" sakra.. Teď vymyslet nějakej pádnej důvod. "Noo napadlo mě, že si taky potřebuješ odpočinout.. Měla jsi rozhodně o mě starosti.. Jeď k ní.. Vem víno.. Odpočiň jsi." vše jsem utvrdila úsměvem. Oba mi to sežrali.
"Tak.. Tak teda jo." Tate se na mě podíval. Lehce jsem na něj mrkla a pousmála se. Teď mu to už došlo.
V 17:00 mamka odjela nejbližším autobusem do centra s tím, že se vrátí v neděli večer.
"Máš hlad?" zeptala jsem se Tata, sedícího na gauči. "Mám hlad jenom na jedinou věc.." chytl mi ruku a stáhl mě k sobě. Začal mě vášnivě líbat. Odnesl mě do pokoje a položil na postel.
Lehla jsem si na polštář a po malé chvilce si Tate lehnul nade mě. Líbal mě na krku.. Jeho studené rty na mé horké kůži.. Aaaaach.
Jeho tričko a stejně tak moje bylo zachvilku na podlaze. Snažila jsem se rychle rozepnout jeho pásek, což se mi podařilo a jeho černé uplé džíny šly dolu. Moje tepláky jako lusknutím prstu zmizely z mého těla.
Převalil mě znovu pod sebe a líbal od krku dolu. Najednou zastavil na břiše, kam mi daroval pár lehkých polibků. Vrátil se k rtům a líbal mě. Lehce mě nadzvednul a sundal mi podprsenku. Pokračoval zpět na břicho. Najednou jsem cítila něco jinécho než vlhké rty.. Zuby..
Vzal si mezi zuby lem mých kalhotek a pomalu mi je vyslíkal. Když se vrátil zpátky nade mě, nehty jsem mu sjela po břiše a zanechala lehce červené stopy. Sundala jsem mu boxerky a on začal hledat kondom.
"Už zase?" .. "Cože?" vzala jsem balíček a zahodila ho. "Řikala jsem, že ti věřím." jen se pousmál a bez čekání do mě vnikl.
Po dlouhé době.. Bylo to tak intensivní.. Oba jsme se drželi tak dlouho jak jen bylo v našich silách.
"Já už.." .. "Ještě chvilku." vzdechl a nadešel jeho vrchol.. Proč on může a já ne?.. Najednou do mě vnikl celou jeho délkou.. Cítila jsem, že už nejsem daleko.. "Teď můžeš princezno.." .. "Tate!" vzdechla jsem a konečně se dohrabala k vrcholu. Bylo to skvělé.. Lehkými přírazy Tate ještě prohluboval můj orgasmus.
Když bylo po všem, lehli jsme si vedle sebe.. Ležela jsem jako vždy na břiše, s jeho rukou na mých zádech. Lehce mě hladil.
"Miluju tě Ell." políbil mě na lopatku. "Já tebe taky Tate.. Jo a jinak.. Hodil jsi to na prostěradlo viď?" divná otázka, ale chci si být jistá. "No.. Jo.. Koukni se." koukla jsem se. "Neni toho tam nějak málo?" zdálo se mi to divné.. "Nevim, možná se to už vsáklo.. Neřeš to prosimtě." políbil mě do vlasů a lehl si zpět na své místo.
Rozhodla jsem se to ignorovat, ale pocit nejistoty jsem neztratila.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
-U
ČTEŠ
Why him ?!
FanfictionVáš život se dočista změní, když podlehnete tomu správnému člověku.. Warning: příběh obsahuje vulgarismy a lehké sexuální scény