Halloween.. Ehm..
Připravovala jsem si věci už od včera. Je 17:30 a já už dokončuji své latexové jizvy..
"Ell prosimtě- proboha vypadá to jak pravý!!" zasekla se mamka. Uchechtla jsem se a sahla po umělé krvi. "Děkuju! No co jsi potřebovala?" zeptala jsem se a polila si "jizvu".
Vypadalo to vážně skvěle..
"V kolik se dneska vrátíš?" zeptala se mě a pohladila mě po hlavě. "Možná budu spát u Caroline, napíšu ti." řekla jsem a zvedla se ze židle. "Dobře, já jedu do města. Vrátím se okolo 20:00." "Jop to teprve půjdu pryč, takže se možná stihnem." "Ok, zatim ahoj." "Ahoj.." řekla jsem a mamka odešla.
Seděla jsem na posteli a slyšela jak zabouchla dveře.
------------
*20:35*Šla jsem za Care pěšky. Měli jsme se sejít na zastávce u parku. Když jsem šla po cestě mezi stromy, nikde jsem jí neviděla.
Šla jsem kolem lavičky a někdo tam seděl. Lekla jsem se ho, ale nedala jsem to znát..
"Ell?" zaslechla jsem šepot známého hlasu. "Tate?" řekla jsem a ustoupila o krok dál. Byla tma.. Neviděla jsem mu do tváře. Zahlédla jsem ho až když si stoupl a do tváře mu zasvítila lampa. "Proč máš tak červený oči?" zeptala jsem se ho, ale věděla jsem, že je určitě zdrogovaný. "Neunesu pohled na svět bez tebe.. Vyhýbáš se mi .. Proč?" zeptal se a ukápla mu slza. "Kvůli tomuhle.." ukázala jsem na něj a ublíženě sklopila zrak.
"Já s tím přestanu, když už se mi nebudeš vyhýbat.." řekl a chytl mě za ruku. "Slibuješ?" .. "Slibuju." řekl a něžně mě políbil.
Začal mi zvonit telefon. Volala mi Care..
"Tate už musim jít." řekla jsem a oddálila jsem se od něj. "Dobře." řekl a objal mě.
"Miluju tě." zašeptal mi sladce do ucha a líbl mě na tvář.
"Ahoj Tate.." .. "Ahoj Ell." řekl a já šla za Caroline ..
Najednou se karta obrátila .. Nevím co si mám myslet. Chci k němu, ale bojím se ho.. Co se to se mnou děje?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kisses -U
ČTEŠ
Why him ?!
FanfictionVáš život se dočista změní, když podlehnete tomu správnému člověku.. Warning: příběh obsahuje vulgarismy a lehké sexuální scény