Victoria
'Vic, ik wilde je eigenlijk nog wat vragen', zegt Louis voorzichtig in de auto. Ik kijk hem vragend aan.
'Vraag maar raak.' Louis kucht kort.
'Nou... Ik vind dat we weinig privacy hebben bij de jongens, dus daarom wilde ik voorstellen om... samen te wonen?' Het komt er nogal onzeker uit.
'Was dit waarom je vandaag zo onzeker was?' Louis bijt op zijn lip en knikt. 'Louis. Ik wil heel graag met je samenwonen!'
Louis krijgt meteen een brede glimlach op zijn gezicht en hij kijkt me kort aan. 'Dankje, Vic. Je wilt niet weten hoe zenuwachtig ik hiervoor was.'
Ik glimlach naar hem en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Vic, ik ben aan het rijden.' Ik zucht en ga weer overeind zitten.
'Hoelang moeten we nog rijden?' vraag ik verveeld.
'Uhm... Een kwartier.' Ik zucht en kijk naar buiten.
Een kwartier later zijn we eindelijk thuis en meteen word ik overspoeld door berichten.
Nootje
19.39:
VIC!19.39:
Je raadt nooit wie ik tegenkwam in de club!19.39:
Freaking Niall Horan!Oh ja, Noah weet nog niet dat ik het zusje van Niall ben. Ik wil het haar binnenkort vertellen, zodat ik zeker weet dat ze niet alleen bevriend met me is om Niall te ontmoeten.
19.40:
Oh my god! Weet je? Je lijkt best veel op hem. Met die blauwe ogen en je blonde haren.21.49:
Omg! Niall sprak tegen me! Nou ja, hij botste tegen me aan, liet per ongeluk zijn drankje over me heen vallen, zei sorry en liep toen weg.21.50:
Wacht! Jij date met Louis, dan móet je Niall ook hebben ontmoet!22.21:
Oh ja, je bent op date met Louis... Hoe is het daar?22.21:
Zow, spamster! En ja, ik ken Niall.22.22:
Btw, de date was super! We hebben geblowd!22.22:
Wat?!22.22:
Owh,sorry! Bedoelde gebowld... -_-22.23:
Haha, schrok al! Maar hé, neem me een keer mee naar de jongens. ;)22.23:
Nope22.24:
Jope22.24:
Nope22.24:
Jope!22.25:
Oke, goed. Ik zorg dat je ze gaat meeten, okay? Maar nu even iets heel belangrijks:'Wil je nog wat drinken?' Ik kijk op van mijn mobiel en knik.
'Doe maar water.' Louis knikt en loopt weer naar de keuken.
22.25:
Wat?22.25:
Vic, wat?22.25:
Verdomme, Vic! Je maakt me nieuwsgierig!22.26:
Reageer. Je bent online!22.27:
Vic22.27:
Vic22.28:
Pinda22.29:
Panda22.30:
Koala22.30:
Koala's zijn schattig. Omg! Love them!22.30:
Sorry, Louis vroeg of ik drinken wilde.22.31:
Maar nu het belangrijke:22.31:
Louis heeft me gevraagd om samen te wonen!22.31:
Oh. My. God! Ik ben zo blij voor je!22.32:
Haha, thanks! Maar ik ga weer. Blijf wel met je handen van mn broer af, hé? Of blijf je op een afstandje staan kwijlen?22.33:
Wat?!22.33:
Broer?!22.33:
Vic, waarom heb je dit nooit eerder gezegd?!Geschrokken druk ik mijn telefoon uit en staar voor me uit. 'Victoria, wat is er?' Ik schudt ongelovig mijn hoofd.
'Ik heb net een hele grote fout gemaakt.'
'Wat?' Louis hurkt voor me neer en kijkt me diep in mijn ogen aan. 'Victoria, wat is er aan de hand?'
'Ik heb zojuist mijn beste vriendin verteld dat Niall mijn broer is via de telefoon.' Louis fronst.
'Wat is daar erg aan?' Ik kijk hem hoofdschuddend aan.
'Ze is een huge Niall-lover!' Ik leg mijn hand op mijn voorhoofd en kreun. 'Hoe kon ik zo dom zijn?!'
'Vic, ze zou er sowieso wel achter komen.' Ik zucht.
'Dat weet ik ook wel. Maar zoiets zeg je niet via de telefoon.' Louis zucht en dan gaat de voordeur open.
'We are home!' hoor ik Niall roepen. Ik kreun nog harder. 'Wat is er, Victoria?'
Random whatsappgesprek met Noah. Hahaa, ik kon niks anders verzinnen en had zin om verder te schrijven.
Btw,ik probeer morgen te updaten, maar morgen om 12.00 begint de DHD 24 uur livestream en die ga ik helemaal kijken. Tenminste, ik doe een poging tot.
Misschien dat ik een keer denk: mmm, dit is saai, ik ga even een hoofdstuk schrijven. Maar dat zien we morgen wel.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
my brother's best friend *2
FanfictionEen jaar later. Tussen Louis en Victoria gaat alles goed. Tenminste, dat denken ze. Wat als er andere personen tussen hun relatie in komen te staan? Wat als ze uit elkaar lijken te groeien? Zal hun liefde sterk genoeg zijn om toch verder te gaan in...