28

1.4K 79 26
                                    

Victoria

Ik wordt wakker van twee zachte lippen op de mijne en glimlach.

'Morning, boobear', mompel ik nog hees van het slapen.

'Morning, beauty.' Ik open mijn ogen en zie Louis liefdevol naar me kijken.

'Hoe lang was je al wakker?' Louis haalt zijn schouders op en gaat weer liggen. Ik ga tegen hem aanliggen en leg mijn hoofd op zijn borst.

'Een half uur, denk ik.' Ik druk een kusje op zijn borst en glimlach naar hem.

'Vond je de verrassing leuk?' Louis knikt breed grijnzend.

'Ja, heel erg leuk, babe! Je zong echt geweldig!' Hij aait over mijn blonde haren en ik glimlach. 'Ik heb je nog nooit met bruine haren gezien.' Ik haal mijn schouders op en kijk hem aan.

'Hoeft ook niet voor mij. Ik vind blond veel mooier staan.' Louis grinnikt. 'Ik moet het nog weer een keer verven.'

Louis' mobiel gaat af en hij kreunt, stapt uit bed en pakt zijn mobiel. Meteen trekt zijn warmte weg.

Louis loopt naar de gang en ik pak mijn mobiel van mijn nachtkastje. Ik zie dat ik een bericht heb op twitter en klik het aan.

@Ed_Sheeran:
Wow! Victoria! You just have a beautifull voice! Want to record a song with me?

@Victoria_Horan:
No, thanks. I'm really nervous about singing with public.

@Ed_Sheeran:
Unfortunality! Have a nice day!

@Victoria_Horan:
You too! Nice you were on the party!

@Ed_Sheeran:
No problem! Louis is a good friend of mine.

Louis loopt de kamer weer in en ploft neer op het bed.

'Wie was het?' Louis grinnikt.

'Nieuwsgierig aagje.' Ik grinnik ook. 'Het was Mark.'

'Je vader Mark, of management Mark?'

'Management Mark', zegt Louis lachend. 'Leuke bijnaam voor hem.'

Ik lach met hem mee en voel zijn armen om me heen.

'Ik moet vandaag naar de studio.' Ik knik en verlos me uit zijn greep.

'Oh, oke.'

'Je mag wel mee?' Ik kijk hem aan en haal mijn schouders op. 'Ze zullen het toch geen probleem vinden.'

'Ik ga wel mee. Ik heb toch niks anders te doen.' Louis knikt en ik stap van het bed af.

'Over een uurtje moeten we er zijn. Dus we gaan ongeveer over een half uurtje weg.' Ik knik en loop de inloopkast in.

'Dan ga ik vanavond wel douchen. Anders redt ik het niet.' Ik pak een setje kleding en loop naar de badkamer.

Ik kleedt me om en dan loopt Louis de badkamer in. Ik sta in mijn bh en slipje en voel zijn armen van achteren om me heen.

'My beauty', mompelt hij, terwijl hij een kus op mijn blote schouder zet.

'It's all of yours.' Louis grijnst en plaatst zijn handen op mijn heupen.

'And I'm all of yours.' Ik glimlach en kijk naar ons spiegelbeeld.

Een gelukkig stel kijkt me glimlachend aan en zo voel ik me ook.

Gelukkig, samen met mijn lieve Louis.

my brother's best friend *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu