Victoria
'Hey, mam', mompel ik die avond aan de telefoon. 'Hoe gaat het?'
Louis kijkt me bezorgd aan. Ik heb hem al verteld dat mijn ouders op gesprek moeten komen.
'Hey, schatje!' hoor ik mijn moeder blijverrast roepen. Ik slik. Ik zal haar zo teleurstellen... 'Alles gaat goed met me. Hoe is het daar?'
'Ja... Goed. Ik woon nu samen met Louis en heb nu een baan als visagiste bij de jongens.'
'Oh my god! Wat geweldig!'
Mam, waarom maak je dit nu moeilijker dan het is voor me?
'Maar... Uh... Mam? Ik moet je wat vertellen...'
Louis grist mijn mobiel uit mijn handen. 'Heb je misschien zin om dit weekend te komen logeren in ons nieuwe huis? We zullen het zo leuk vinden!' Louis knipoogt naar me en ik zucht opgelucht.
Thanks voor de redding, Louis!
'Oh, ja natuurlijk! Ik zal meteen even kijken voor een vlucht. Ik laat jullie nog wel weten hoelaat ik ben geland, dan kunnen jullie me ophalen. Oh, nu we het daar toch over hebben. Vic, hoe ging je rij-examen?' Louis heeft haar op de speaker gezet.
'Goed! Ik heb hem met gemak gehaald en heb de hoogst aantal punten van de hele rijschool behaald! En Louis heeft ook een auto voor me gekocht!'
'Ahw, wat lief! Oh, ik moet ophangen. Doei, lieverd! Doe de groeten aan Niall!' Ik hang snel op en zucht opgelucht.
'Dankje, Louis!' Louis slaat zijn armen om me heen en ik klem me dicht tegen hem aan.
'No problem, babe.' Ik voel mijn mobiel trillen in mijn kontzak en laat Louis los.
Thomas:
18.37:
Hey, babe. Ik hoorde van Wiegers dat je me gaat helpen met wiskunde. Wanneer hebben we een date?18.38:
Never in your wildest dreams. En stop met me "babe" te noemen. Alleen Louis mag dat. Als je me nog één keer zo noemt, help ik je niet met wiskunde en ga je maar niet over naar het tweede jaar.18.39:
Uh... goed dan. Wanneer gaan we afspreken?18.40:
Morgen na school. Bij mij.18.41:
Is goed, babe. Ik verheug me erop.Ik blokkeer hem en zucht geïrriteerd. Louis kijkt me vragend aan.
'Wat is er, babe?'
'Thomas. Hij komt trouwens morgen hier. Ik help hem met wiskunde.' Louis knikt. 'Please, zeg me dat je er morgen bent?!'
Louis lacht en geeft me weer een knuffel. 'Ik ben morgen thuis, babe. Maak je maar geen zorgen.' Ik zucht opgelucht en dtuk mijn lippen op de zijne.
'Ik hou van je', mompel ik tegen zijn lippen.
'Love you too, babe', mompeld Louis terug. Ik glimlach tegen zijn lippen aan en verdiep de zoen.
JE LEEST
my brother's best friend *2
FanfictionEen jaar later. Tussen Louis en Victoria gaat alles goed. Tenminste, dat denken ze. Wat als er andere personen tussen hun relatie in komen te staan? Wat als ze uit elkaar lijken te groeien? Zal hun liefde sterk genoeg zijn om toch verder te gaan in...