Victoria
'En? Al iets leuks gevonden?' vraagt Niall meteen als we de woonkamer inlopen. We knikken.
'Ja! En we kunnen meteen intrekken!' roept Louis blij.
'Ja, we gaan dus onze spullen pakken en daarna naar ons nieuwe huis. By the way, we hebben besloten om morgen een house-warming te houden.'
'Yes! Party!' roepen Liam, Harry en Niall meteen en ze beginnen raar te dansen. Ik grinnik en schudt lachend mijn hoofd.
'Stelletje gekke apen.' Ik pak Louis' hand en trek hem mee naar boven. 'Gewoon kleding inpakken toch?' Louis knikt.
'De meubels staan er al. We moeten alleen nog boodschappen doen.' Ik knik en pak de koffers uit de inloopkast, gooi ze op het bed en help Louis met onze kleren erin te leggen.
In tegenstelling tot Louis, vouw ik alles netjes op.
'Je moet weer nieuwe kleding hebben', zegt Louis als alle kledingstukken in de koffer zitten. Ik haal mijn schouders op en loop naar de badkamer om daar alle toiletartikelen te pakken en in de koffer te stoppen.
'Volgens mij zijn we wel klaar, of niet?' Ik kijn nog eens rond en knik dan.
'Ik denk het wel.' Louis ritst de koffer dicht en tilt hem van de trap af.
'Vic!' hoor ik Niall roepen. Ik loop naar de woonkamer en frons. Niall trekt me in een knuffel en ik knuffel hem terug. 'Zorg goed voor jezelf en Louis!' Ik grinnik en laat hem los.
'Niall, Louis en ik zijn volwassen. We kunnen wel goed voor onszelf zorgen. Maak je maar geen zorgen.' Niall grinnikt ook.
'Ik zie je morgen.' Ik knik en geef Liam en Harry ook nog een knuffel.
'Tot morgen, boys!' roep ik voordat ik de voordeur achter me dicht trek. Louis loopt voor me met de koffers en stopt ze in de auto.
'Oh ja, ik heb deze week mijn rij-examen.' Louis sluit de achterklep en loopt naar de bestuurders kant. Ik ga naast hem zitten en we rijden richting ons nieuwe onderkomen.
-
'Waar zullen we de koekjes neerleggen?' Louis wijst naar een kastje en ik knik.
We zijn bezig met de boodschappen in te ruimen, voor als je het nog niet door had. We zijn meteen langs de winkel geweest, omdat het al half 7 was.
'Wat voor pizza wil je? Hawaii?' Ik knik en ga verder met inruimen. Louis typt wat in en begint dan te praten tegen de telefoon.
'Ze zijn er binnen een half uur.' Ik knik weer en zet het laatste pak vla in de koelkast.
'Zullen we vanavond gaan zwemmen?' Ik bijt op mijn lip en denk na.
Dan ziet hij mijn littekens, van 15 maanden geleden. De littekens die ik had gemaakt bij Bram.
'Uhm...' Louis legt zijn handen op mijn heupen en trekt me naar zich toe. 'Ik weet niet, Louis.'
Louis kijkt me bezorgd aan. 'Je bent bang dat ik je armen zie, hé?' Ik kijk hem geschrokken aan.
'Hoe weet je dat?' Louis kijkt naar beneden.
'Niall gaf een paar hints. Hij heeft het verder aan niemand vertelt hoor!' Ik knik langzaam. 'Mag ik ze zien?'
Louis trekt mijn mouw voorzichtig omhoog en de littekens komen tevoorschijn. Louis kijkt op met tranen in zijn ogen.
'Het is dus echt waar.' Ik knik langzaam. 'Waarom?' Ik haal mijn schouders op.
'Dat was die tijd dat ik nog totaal niet tegen haat kon. Ik wilde mezelf pijn doen.' Louis knikt langzaam.
'Beloof me alleen dat je het nooit weer doet.' Ik knik.
'Ik beloof het, Lou.'
Vergeet niet: morgen zijn de antwoorden van de Q&A! Als je nog een vraag hebt, kun je die stellen tot morgen 12.00 uur. Vragen die daarna komen, zal ik niet beantwoorden.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
my brother's best friend *2
FanfictionEen jaar later. Tussen Louis en Victoria gaat alles goed. Tenminste, dat denken ze. Wat als er andere personen tussen hun relatie in komen te staan? Wat als ze uit elkaar lijken te groeien? Zal hun liefde sterk genoeg zijn om toch verder te gaan in...