12

1.5K 78 4
                                    

Victoria

Ik zucht en kijk nog een keer op mijn mobiel.

Waar blijven ze nou toch?

Ik sta hier al zo'n half uur te wachten, helemaal in mijn eentje. Noah moet nog een uur en Alex is ziek naar huis gegaan.

Ik laat me zuchtend op de stoeprand zakken en besluit een bericht naar Louis te sturen.

15.36:
Louis, waar blijft mijn vervoer?

Na een paar minuten heeft hij nog steeds niet gereageerd en ik zucht weer.

Waarom is wachten toch zo saai?

Na tien minuten schrik ik op van getoeter en ik kijk op. Er staat een zwarte auto voor me en de deur vliegt open.

'Hallo, Victoria.' Ik sta op en begroet Paul. 'Sorry dat het zo lang duurde. Het was nogal druk voor de studio en toen kwam ik nog in de file te staan.' Ik glimlach naar hem.

'Geeft niet, hoor. Ik zat alleen drie kwartier te wachten in de kou.' Het sarcasme druipt er af. Natuurlijk is het wel erg.

'We hadden eerst nog een belangrijke bespreking, die zometeen verder gaat.' Ik knik en kijk naar buiten. 'Je wilt niet weten hoe erg Louis je gemist heeft', grinnikt Paul. 'Hij stuiterde de hele tijd rond en was zowat aan het aftellen totdat je kwam.' Ik grinnik ook en zie langzaam de studio verschijnen.

'Wanneer is het volgende optreden?' vraag ik als we door de gangen lopen. We lopen richting het trappenhuis. Paul weet ook dat ik claustrofobisch ben.

'Morgen.' Ik knik begrijpend. 'Jij hebt morgen je rij-examen, toch?' Ik knik weer.

'Had Louis dat verteld?' Paul knikt en we beginnen aan de laatste trap. 'Ik vind het nog best spannend. Ik heb altijd al examenstress gehad. Maar gelukkig heb ik mijn vmbo met gemak afgerond en kon ik naar de visagie-opleiding.'

'Het is niet heel pittig hoor, zo'n rij-examen. Je moet gewoon ontspannen en goed opletten op het verkeer.' Ik knik.

'Dankje.'

'Geen probleem.' Paul opent de deur. 'Dames voor.' Ik grinnik.

'Wat een gentleman. Knap hoor.' Ik geef een kort applaus en loop dan de kamer in. 'Hey, stelletje apenkoppen!'

De jongens kijken op en meteen rent Louis op me af. 'Vic!' Kort daarna liggen we op de grond.

'Oef, Lou!' Louis lacht en staat op. Hij steekt zijn hand uit en trekt me overeind. Ik klop mijn kleding af en voel Louis' lippen op de mijne.

'Ik heb je gemist.' Ik grinnik.

'Ja, zoiets hoorde ik al.' Louis grinnikt ook en kijkt naar Paul, die grijnsd.

'Oh ja, we moeten nog wat bespreken met het management.' Ik frons.

'Ik ook?' Louis knikt en slaat een arm om me heen. 'Waarom?'

'Maak je geen zorgen, babe.' Ik rol mijn ogen.

'Nou, kom op, jongens! Laten we gaan!' We volgen Paul en stappen een kamer in met al het management.

Simon, Paul, Mark, Lou, etc.

Lou knipoogt bemoedigend naar me en ik glimlach nerveus. Dit is één van de eerste keren dat het management me wil spreken.

'Ah, jongens, Victoria, ga zitten.' Ik ga naast Louis zitten en hij knijpt bemoedigend in mijn hand.

'Oke, laten we maar meteen met de deur in huis vallen. Victoria, we hebben gehoord dat je goed kan zingen.' Het bloed stijgt naar mijn wangen en ik werp een vernietigende blik op Louis. Wedden dat hij hier iets mee te maken heeft?

'Nou...', begin ik, maar ik word onderbroken door Louis.

'Ze kan heel goed zingen.' Ik kijk hem kort boos aan en richt dan mijn blik weer op het management.

'Dus, Victoria. We wilden het zelf ook beoordelen. Als je tenminste wilt?' Ik schudt meteen mijn hoofd.

'Ah, kom op, Vic! Je kan echt goed zingen!' roept Louis meteen.

'Kan me niks schelen! Ik wil het niet!' Louis slikt en bijt op zijn lip.

'Nou, goed dan. Dan naar het volgende onderwerp. Ook weer over jou, Victoria.' Ik kijk Mark vragend aan. 'We hebben meegekregen van Louise dat je haar heel goed helpt met de visagie van de jongens. En dat je er ook echt talent voor hebt.'

'Daarom willen we je een betaalde baan aanbieden', vult Simon Mark aan. Mijn ogen worden groot en mijn mond zakt iets open.

'Echt?!' Lou knikt.

'Je bent echt goed, Vic.' Ik glimlach.

'Goed dan. Ik neem de baan.'

Wauw, jullie moeten wel van me houden! 3 (eigenlijk 4, maar reken de Q&A answers niet mee) updates op één dag, waarvan 1 zelfs een XL hoofdstuk!

Maar ja, wat heb je anders te doen als je om kwart over 11 al vrij bent?

Love you all xxx wondergirl101

P.s. ik probeer morgen te updaten, maar weet niet zeker of het gaat lukken. En donderdag weet ik het ook niet zeker. Sowieso moet ik ook weer meer aandacht aan mn andere boeken besteden.

my brother's best friend *2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu