○Onuncu Bölüm○

236 26 1
                                    

Kalabalık kolidorda şaşkınlık içinde insanlara çarpa çarpa yürürken gözlerim tanıdık birilerini görmek istiyordu.

Ama nafile. Çarptığım ve ayağana bastığımı kimse tanıdık veya sıkı dost olduğum kimseler değildi.

En sonunda salona çıktığımda rahat bir nefes aldım ve gidip yatakhaneye girdim.

"Julia ne oldu?"

Hemen yatakta ağlayan Julianın yanına gittim ve onu kendime çekip sıkıca sarıldım.

"Başka bir kız var."

"Ne?"

Ondan ayrıldım ve şaşkınlıkla kızarmış gözlerine baktım.

"Duydun beni. O başka bir kızı seviyor. Beni artık sevmiyor."

Tekrar ağlamaya başladı ve yatağa yatıp yorganı üzerine çekti. Sanarım konuşmak istemiyordu ve bundada haklıydı.

Yavaşça yanından kalktım ve kapıya ilerleyip ona baktım. Hala daha hıçkırarak ağlıyordu ve buda benim üzülmeme sebep oluyordu.

Nede olsa tahminlerime göre Adrian'nın sevdiği kız bendim ve Adrianda benim için Juliayı ilerde bir yerlerde mutlaka terkedecekti.

O günlerin gelmesini hiç istemediğimi fark ettim.

------------------------------

Selam arkadaşlar. Uzun bir aradan sonra kısa bir bölümle yine ben. Aslında daha uzun yazmayı düşünüyordum ama abimle açlık oyunlarının son filmini alt yazılı izliğicez. Aslında ben izledim ama abimke izlemek daha eylenceli oluyor. Bu arada merak etmeyim. Belki bu gün bir bölğm daha gelir.

Dört Elementin EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin