Ben Elena. Elena Walker. On altı yaşındayım. İki yıl önce yaşıtlarım gibi sıradan normal bir kızdım. Okula gider, arkadaşlarımla takılırdım. Eve gidip sıkıcı ödevleri yapar, yeni çıkan filimlere bakardım.
Taki o gelene kadar. O geldi ve hayatımı mahvetti. İlk önce annemi ve babamı benden aldı. Sonra hayatımı çaldı. Arkadaşlarımı, sevgilimi, evimi, her şeyimi.
Onun yüzünden tanımadığım bir şehre, tanımadığım insanların yanına gitmek zorunda kaldım. Bana tamamiyle yabancı olan bir hayat yaşamak zorunda kaldım. Sadece onun yüzünden.
Dört elementin efendisi; Evan. Evet Dört Elementi de bükebiliyor. Normalde bükücüler sadece bir elementi bükebilirler. Ama o ve ben, Dört Elementi de bükebiliriz. Biz kehanet edilen efendileriz.
Kehanet edildiğine göre; aynı dönemde, dört elementide bükebilen iki çocuk dünyaya gelecek. Kız olan erkeği öldürecek ve element bükücülerin gelmiş geçmiş en büyük lideri olacak.
Evan da bu kehaneti bildiği için ben onu öldürmeden o beni öldürmek istiyor. Ama eğer Evan beni öldürmek için annemi ve babamı benden almasaydı kehanet hiç gerçekleşmeyecekti.
Ben onu hayatımı mahvettiği için öldürmek zorunda kalmayacaktım. Evan kendi ölümünü kendisi getirdi. Ben Elena Walker ve ben Evan Brooks'ı öldürüp elemet bükücülerin gelmiş geçmiş en büyük lideri olacağıma yemin ediyorum.
💎 💎 💎
Multi: Elena.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Elementin Efendisi
Fantasy-Elementler Serisi Bir- ○Dört Elementin Efendisi○ Kehanet edildiğine göre aynı dönemde dört elementide büke bilen iki çocuk dünyaya gelecek ve kız olan erkeyi öldürücekti.