Okulun bahçesinde oturmuş güneşin doğuşunu seyrediyordum. Ne kadar da muhteşemdi. Beni tüm yaşadığım kötü şeylerden uzaklaştırıp içime huzur veriyordu.
"Elena."
Adrianın sesini duydum. En yakın arkadaşlarımdan biri. Kendisi ateş bükmekte oldukça başarılı.
"Adrian." Dedim ben de ona.
"Erkencisin."
"Evet. Güneşin doğuşunu seyretmek istedim."
Yanıma oturdu ve gözlerimin içine baktı. Bazen benden hoşlandığını düşünüyorum. Ama sonra saçmaladığımı fark ediyorum.
O buradaki en büyük destekçilerimden biri olan Julia'nın sevgilisi. O yüzden Adrianla asla bir şansım olamaz.
"Eski hayatını özlediğini biliyorum. Ama güçlü olmak zorundasın. Çünkü sen güçlü bir kızsın Elena."
Sesi gerçekten içe huzur veriyordu ve konuşması beni rahtlatıyordu. Alev sarısı gözlerinin derinliklerinde kayboluyordum.
Evet gözleri sarıydı. Ateş bükücülerin sarı, Su bükücülerin mavi, Toprak bükücülerin yeşil ve Hava bükücülerin şaşırtıcı derecede simsiyah oluyordu.
Benim gözlerimde deniz mavisiydi. O yüzdün su bükücülerle birlikte eytim görüyordum.
"Yanımda oldunuğunuz için... Çok teşşekkür ederim. Eğer siz olmasaydınız ben güçlü olamazdım."
Elimi tutu ve sıktı.
"Biz hep senin yanındayız. Her zaman."
"Biliyorum."
"Hadi gel bizimkilere bakalım."
Oturduğumuz yerden kalktık ve birlikte okulun girişine doğru yürüdük. Sonra elimi hala daha bırakmadığını fark ettim. Acaba gerçeten benden hoşlanıyormuydu?
----------------------------------------
Merhaba arkadaşlar yine ben. Bölüm biraz kısa oldu. Farkındayım ama sizi sıkmak istemiyorum. İlerki bölümlerde biraz daha uzun olur. Multimedya Adrian. Gözlerini sarı hayal edin. Sonra görüşürüz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Elementin Efendisi
Fantasy-Elementler Serisi Bir- ○Dört Elementin Efendisi○ Kehanet edildiğine göre aynı dönemde dört elementide büke bilen iki çocuk dünyaya gelecek ve kız olan erkeyi öldürücekti.