Jimmyden...
"Sanki buna izin veririz de."
Jackle birlikte Emmayla Elananın önüne geçtik.
"Ona dokunmana izin vermeyeceğiz."
Sarı saçlı kadın başını çevirip Aarona baktı. Bir kaç saniye sonra ellerini beline yaslayıp kahkaha atmaya başladı.
"Sizmi korayacaksınız onu peki?"
Gülmeyi kesip ciddi ve bir o kadar korkutucu yüz ifadesiyle bize baktı.
"Gücünüz buna yetecekmi peki?"
Teker teker hepimizin gözlerine baktıktan sonra elini kaldırıp bir ateş topu oluşturdu.
"Hepinizi bununla kül edeceğim."
"Denede görelim."
Jeck elini öne uzatıp ateşten bir kılıç oluşturdu ve ani bir hareketle kadına koşup kafasına hedef aldı ama kadın geri çekilip saldırısından kurtuldu.
"Vaay iyimiş."
Kadında bir ateş kılıcı oluşturdu ve önüne uzattı. O anda Aaronla bir birimize baktık ve kafalarımızı salladık. İkimizde ne yapacağımızı biliyorduk.
Aaoron geri dönp Eleneyla birlikte kaçıcaktı ve bende Jimmyle birlikte kadınla savaşıcaktım. Ama işler beklediğimiz gibi gitmedi.
Kadın ani bir hareketle Jacki geri fırlattı ve dönüp bana saldırdı. O kadar hızlıyldı ki sudan bir kalkan yapmaya fırsatım olmadı.
Kadının ateşten kılıcının göğüsüme inmesini beklerken havadan bir kalkana indi ve kalkanda kılıçta yok oldu. Fırsattan istifade geri çekilip bir kalkan oluşturdum ve dikkatini Emmaya çevirmiş olan kadına indirdim.
Sudan kılıç ateşten kalkanla çarpıştığında kadın geri çekilip saldırımdan kurtuldu ve karnıma bir yumruk atıp beni geriye fırlattı.
Acıyla olduğum yerde kıvranırken kadının Emmaya yönelmiş olduğunu gördüm. Yerden kalkmaya çalışırken Jackin kadının arkasından saldırdığını fark ettim ama boşunaydı.
Jeckin saldırısından kurtulup karnına hızlı bir tekme attı ve onu geriye uçurdu. Artık yerinden kalkabiliceğini sanmıyordum. Aarona güvenmekten başka şansımız kalmamıştı.
"En son sen kaldın yakışıklı."
Kadın yüzündeki sırıtışla Aarona doğru yaklaşırken tekrar konuştu.
"Son şovalyeyi de indirirsem sonda prenseslere ulaşabilirim."
"Öyle bir şey olmayacak."
Aaron konuştuktan sonra daha demin Jack ve kadının yaptığından daha büyük bir kılıç oluşturup önünde tuttu.
"Emma, Elanayı buradan götür."
"Hiç bir yere gitmiyorum. Sizi bırakıp gitmeyeceğim."
"Mecbursun."
"Evet mecburum. Kaçmaya değil savaşmaya."
Elena kararlı bir şekilde konuştuktan sonra Aaronun yanına geçti ve bir su kalkanı oluşturdu. Elena suyu şekillendirmede berbattı ama şimdi yapabiliyordu.
Sanarım önceden yapabileceğine inanmıyordu ama şimdi yapmak zorundaydı.
"Vaay prensesimiz şovalye oldu."
"Bende buradayım dostum."
Emmada Elenanın yanına geçti ve havadan bir okla yay oluşturup kadına doğrulttu.
"Sizcede bu haksızlık değilmi? Üçe karşı bir."
Kadın elini çenesine götürüp düşünüyormuş gibi yaptıktan sonra tekrar konuştu.
"O zaman bende kendi şovalyelerimi çağarırım."
Alevden halkanın içinde bir anda üç tane kız belirdi. Birinin gözleri simsiyahtı ve sarı dalgalı saçları omzunda aşşağya dökülüyordu. Yüzünde alaycı bir gülümseme vardı.
Diğerinin gözleri ise maviydi ve minyon bir tipi vardı. İki yandan bağalanıp omuzlarına bırakılmış turuncu saçlarıyla aynı küçük bir kız çocuğuna benziyordu. Yüzündeki muzip gülümsede bunu destekliyordu.
Ortadaki kız siyahiydi ve kıvırcık siyah saçları vardı. Gözlerinin yeşil olması onu her ne kadar güzel göstersede bir o kadarda korkutucuydu.
"Aa şimdi de size haksızlık oldu."
"Bende buradayım."
Kendimi zorlayıp ayağa kalktım ve ağazımdaki kanı elimin tersiyle silip Emmanın yanına geçtim.
"Ah ah. Siz çocukların savaşma azmi yokmu. Çok başa bela."
Sudan bir kılıç olşturduğumda bu sefer daha güçlü olmalıyım diye düşündüm.
"Bakın ne diyeceğim. Eğer siz üçünüz teslim olursanız sadece arkadaşınızı öldürüp-"
"Rüyanda görürsün!"
Emma bağararak kadının sözünü kesti ve okunu kadına fırlattı. İlk dafa onu bu kadar sinirlenmiş görüyordum.
Kadına doğru ilerleyen ok bir hava kalkına çarparak yok oldu. Sanarım sarı saçlı kız yapmış olmalıydı.
"Son kararınız bumu gençler? Ölürseniz yaşayamazsınız biliyorsunuz dimi?"
"Bizi çocuk zannettiysen yanılıyorsun sürtük. Elenayı asla geri de bırakmayacağız."
"Ov yakışıklının azı bozukmuş."
Kadının yüzü ciddileşirken tehditkar bir şekilde konuştu.
"O zaman geberin."
Kadın ileriye doğru atıldığında Jorge önümüzde belirdi ve bir hava kalkanıyla kadını geriye fırlatıp bağardı.
"Bu kadar yeter!"
-----------------------------------
Resimdeki kadın Elenalara saldıran kadın. Bir dahaki bölümde görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dört Elementin Efendisi
Fantasia-Elementler Serisi Bir- ○Dört Elementin Efendisi○ Kehanet edildiğine göre aynı dönemde dört elementide büke bilen iki çocuk dünyaya gelecek ve kız olan erkeyi öldürücekti.