○On Dördüncü Bölüm○

145 13 0
                                    

"Hey Elena."

Jack yanıma geldi ve öyle yürümeye devam etti.

"Efendim."

"Jorge bize olayı anlattı. Aynı senin rüyan gibi."

"Sen beni dinliyormuydun?"

"Tabiki de. Sadece kurulun gerçekten Evan nın yanında olup olamayacağını düşünüyordum."

"Canım benim."

Koluna girip yanağından öptüm.

"Bir daha söyle."

"Ne?"

"Bir daha söyle."

"Sapık seni."

Birlikte güldük ve konuşmaya devam ettik. Evanın kurulu nasıl yanına çektiğine dair fikirler yürüttük. Biz konuşurken yanımıza Jimmy geldi ve oda Jack ın diğer koluna girdi.

"Bayanlar çekiştirmeyin sakin olun."

"Sensin bayan."

Ben Jimmy e gülerken Jorge arkasını döndü ve bize baktı.

"Kızlar hepiniz sessiz olun."

Jorge yine lafını koymuştu. Bu adamın sivri diline bayılıyordum. Bu nasıl bir zekaydı böyle.

"Kızlar sessiz olun hıı."

Jack yine dayanamayıp taklit yapmıştı. Sinirlenince karşısındaki insanın taklidini yapmak gibi bir huyu vardı.

Sessiz gecen bir yarım saatin ardından Akademinin sınırlarından çıkmıştık ve Jorge ışınlanma büyüsünü yapıyordu.

Büyüyü bitirdiğinde bize döndü ve sıraya girmemizi söyledi. En önde Emma, sırayla Jimmiy, Jack, Aaron ve ben sıraya girdik.

"Başlaya biliriz."

Emma Jorge nin çizdiği halkanın içine girdi ve büyülü bir kaç şey söyledikten sonra halka çizgilerinden hava çıkmaya başladı.

Ardından Emmanın etrafında dönüp tüm bedenini kapladı ve rüzgar yok olduğunda Emmada yoktu. Emma yok olduktan sonra Jimmy halkaya girdi ve Emmanın söylediklerini tekrar ettikten sonra halka çizgilerinden bu sefer su çıktı ve aynı şekilde oda yok oldu.

Kişiyi bir yerden bir yere ışınlayan bu büyülü halkalar elementine göre değişiyordu. Acaba benim kisi ne olacaktı?

Jack ve Aaronda işlemi bitirdikten sonra sıra bana gelmişti. Halkanın içine girdim ve sözleri söyledim. Hiç bir şey olmadı. Şaşkınca Jorge bakerken halka çizgilerinden bir anda dört elrmette yükseldi.

Dört elemette etrafımda güzel bir ahenk içinde dönerken gerçekten harika olduğunu düşündüm. Ben etrafımı seyrederken dört elementte yavaşça yere çekildi.

Artık karşımda başka bir manzara vardı. Etrafı ağaçlarla kaplı iki katlı bir ahşap ev.

"Hadi içeri girelim."

Emma hareketlendiğinde bizde onu takip ettik ve eve girdik. Gerçekten güzel bir yerdi. Kırmızı deri koltuklar ve boydan boya olan camlarıyla insana ayrı bir hava veriyordu.

"Beyendiniz umarım?"

Jorge arkamızdan geldiğinde Jimmy ona cevap verdi.

"Tabiki de. Burası çok güzel."

"Hahaha."

Jorge gülünce hepimiz ona baktık. Şu anda herkezin yüzüne ne var bakışı hakimdi.

"Çocuklar, yukarıda sadece üç tane yatak odası var."

"Bu nedemek oluyor? Hem bunun neresi komik?"

Jorge nin cevap vermesini beklerken kafama o anda dank etti. Üç tana yatak odası olduğu için biri normal olarak Jorge ye aitti ve diğer ikisinide kızlarla erkekler paylaşıcaktı.

Yani buda demek oluyorduki Jimmy le Jack çok sevdikleri Aaronla kalmak zorundaydılar.

Bende gülmeye başladığımda çocukların aklı gerçekten karışmıştı. Şaşkın şaşkın etrafa bakıyorlardı. Emmada bana katılınca Aaron olayı açıkladı.

"Biz aynı odada kalmak zorundayız."

"Ne!"

"Ben bunla hayatta aynı odada kalmam."

"Çocuk gibi davranma Jim. Başka seçenek yok."

"Aslında var."

Aarona şaşkınlıkla baktım.

"Sen Jim ve Jackle kalırsan bende Emmayla kalırım."

Şimdi bütün gözler Emmadaydı. Çocuklarla kalmayı sorun etmezdim. Sonuç olarak yataklarımız ayrı olacaktı.

"Bana her türlü uyar dostum."

Bu kızın dostum deyişleri. Gerçekten bir gün beni öldürecek.

"O zaman karar verilmiştir."

Jorge son noktayı koydu.

"Elana, Jim ve Jack aynı odada Emmaylada Aaron aynı odada kalacak. Sorusu olan?"

Hepimiz başlarımızı hayır anlamında salladık.

"O zaman dağlın."

-----------------------

Yeni bir bölüm daha. Artık bölümler üstüste gelmeye başlayacak. Yani işallah. Birde diğerlerinin gözünden de bölümler olacak. Bir dahaki bölüm Emmanın gözünden meselaa:-)

Bu arada medyadaki ahşap ev tam hayalimdeki gibi olmasada yinede tutuyor.

Dört Elementin EfendisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin